Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ze beginnen stilaan in de straten te verschijnen,
en ik moet zeggen dat ik ze eigenlijk niet mooi vind.
Die lijn in de zijkant die niet volledig recht loopt, doet
zo vreemd aan. En de lichten op de achterkant zijn ietwat
te groot.
De voorkant lijkt dan weer niet echt superveel veranderd
in vergelijking met het vorige model.
Een misser als je het mij vraagt, zeker in vergelijking met
de nieuwe 5 Touring. Ik zou wel weten wat te kiezen, als ik
mocht shoppen in deze klasse.
5-touring is idd wel mooier denk ik voor de meeste mensen, maar minder praktisch en met identieke uitrusting ook duurder ( een 520 xd touring is zelfs op dit ogenblik niet te verkrijgen)
Kben serieus aan het nadenken voor een X3 2.0d,kweet al welke optie's ik wil( xenon,houtinleg,open dak,lichtpakket,multi stuur), maar twijfel nog over volgende:navigatie.
Ik heb dat maar 1 à 2 keer nodig in een jaar,is dat eigenlijk dan de moeite om al dat geld te spenderen daarvoor,als je kijkt in een winkel kost dat eigenlijk maar peanuts en bij BMW 1500€à1800€.
Praat niet over de herverkoopwaarde van je wagen met navi,die is sowieso al om te huilen,dus voor dat beetje min.......
Kmoet er aan denken aan iemand z'n tekst van het forum:" een BMW is heel waardevast,tot je hem moet verkopen"
Heeft BMW zo geen navigatie die achteraf kan geplaatst worden, zoals ze al reclame gemaakt hebben voor de 3 reeks?
En die veel minder kost.
Iemend tips?
Kben serieus aan het nadenken voor een X3 2.0d,kweet al welke optie's ik wil( xenon,houtinleg,open dak,lichtpakket,multi stuur), maar twijfel nog over volgende:navigatie.
Ik heb dat maar 1 à 2 keer nodig in een jaar,is dat eigenlijk dan de moeite om al dat geld te spenderen daarvoor,als je kijkt in een winkel kost dat eigenlijk maar peanuts en bij BMW 1500€à1800€.
Praat niet over de herverkoopwaarde van je wagen met navi,die is sowieso al om te huilen,dus voor dat beetje min.......
Kmoet er aan denken aan iemand z'n tekst van het forum:" een BMW is heel waardevast,tot je hem moet verkopen"
Heeft BMW zo geen navigatie die achteraf kan geplaatst worden, zoals ze al reclame gemaakt hebben voor de 3 reeks?
En die veel minder kost.
Iemend tips?
als je de andere opties van de business plus line toch zou nemen dan zou ik het business plus pakket nemen, dan kan je de korting van dat pakket ( 820 € ) voor uzelf integraal toerekenen op je business navigatie en bij de navigatie is ook de radio professional inbegrepen ( 650 € )
@ steven33: mooie wagen ; V-spaak velgen passen er ook goed bij ; zeker zo goed als die Y -spaak velgen die op de meeste testwagens van de garages staan
als je de andere opties van de business plus line toch zou nemen dan zou ik het business plus pakket nemen, dan kan je de korting van dat pakket ( 820 € ) voor uzelf integraal toerekenen op je business navigatie en bij de navigatie is ook de radio professional inbegrepen ( 650 € )
Dakrails moet ik niet hebben,PDC niet,opbergpakket niet,usb aansluiting evenmin....
Dit kon beter BMW, harde goedkope plastic aan de portieren kleuren bruin-paars in de zon.
Ja, helaas, was mij direct opgevallen bij de presentatie in de garage... Dat is bij mijn "oude" x3 (FL weliswaar) beter, de volledige portierbekleding bestaat uit hetzelfde zachte schuim als het dashboard, en zelfs geen kleurverschil zoals bij de E60. Moet ik nu weer de facelift afwachten om te bestellen, in de hoop van dan weer een betere kwaliteit deurbekleding te hebben?
Kan ook te maken hebben met meer focus op de Amerikaanse markt. Daar hebben ze minder afkeer van harde plastics.
dat lijkt mij al enkele jaren een trend te zijn (niet alleen bij bmw trouwens) : als ik de kunststoffen bekijk in mijn oude e46 en vergelijk die met een huidige 3 serie dan vind ik dit geen vooruitgang. Jammer dat dit bij deze veel te dure x3 nu ook het geval is.
Wat ook ambetant is, is het stopcontact van de elektrische trekhaak.
Daar die Amerikaans is, heb je in Europa een adapter nodig, deze
moet je erop schroeven en klikt hij vast.
Om hem er af te schroeven heb je wel wat kracht nodig, mevrouw
mag dit vergeten.
Nu komt het : om de trekhaak terug in te klappen, moet die adapter
er altijd af, anders kan hij niet langs de bumper passeren.
Je kan hem zelfs niet doen bewegen met de adapter gemonteerd.
En die veel minder kost.
Iemend tips?
koop je een tomtom van 199euro klaar is kees en steek je die weg voor die 11 maanden en 28 dagen dat je het niet gebruikt voila 1500euro uitgespaard
En die veel minder kost.
Iemend tips?
Ik heb misschien de oplossing voor jou !
BMW Portable Navigation System
The perfect combination of sophisticated functionality and cutting-edge design. The latest generation of the BMW Portable Navigation System blends seamlessly into the vehicle, with no visible wiring. The device is held securely in place, and navigation prompts are relayed over the vehicle's loudspeakers. It also includes various advanced features, such as lane assist, and 3D building and junction views.
OF
BMW Station for Apple iPhone
The BMW Station is a landscape-format holder in the instrument panel. It connects your iPhone to the vehicle audio system with no visible wiring, and has a hands-free function with high-quality microphone, a GPS aerial and a battery charging function. Where the BMW Link (see Fig. 7) application is also in use, audio output for navigation prompts and phone calls is via the vehicle loudspeakers, even when the CD player/radio is being used to play music. Volume can be controlled using either the BMW radio or the multifunction steering wheel. The design blends seamlessly into the interior of your BMW. (expected to be available 04/11.)
The BMW Link app for your iPhone combines telephone and music playback functions with selected BMW ConnectedDrive services, such as weather, a webcam feed from your destination, and BMW roadside assistance, plus model-specific navigation and car finder features. The display of the BMW Link app is in landscape format, and the size of text and buttons has been optimized for in-car use. Where the BMW Station for Apple iPhone is also fitted, audio output for navigation prompts and phone calls is via the vehicle loudspeakers, even when the CD player/radio is being used to play music. BMW Link is available from the Apple App Store.
[QUOTE=steven33;4503200]Ik heb misschien de oplossing voor jou !
BMW Portable Navigation System
The perfect combination of sophisticated functionality and cutting-edge design. The latest generation of the BMW Portable Navigation System blends seamlessly into the vehicle, with no visible wiring. The device is held securely in place, and navigation prompts are relayed over the vehicle's loudspeakers. It also includes various advanced features, such as lane assist, and 3D building and junction views.
Wat ook ambetant is, is het stopcontact van de elektrische trekhaak.
Daar die Amerikaans is, heb je in Europa een adapter nodig, deze
moet je erop schroeven en klikt hij vast.
Om hem er af te schroeven heb je wel wat kracht nodig, mevrouw
mag dit vergeten.
Nu komt het : om de trekhaak terug in te klappen, moet die adapter
er altijd af, anders kan hij niet langs de bumper passeren.
Je kan hem zelfs niet doen bewegen met de adapter gemonteerd.
Dit heb ik even gecontroleerd bij de dealer.
Daar werd mij verteld dat er een 13 polige jaeger gemonteerd wordt die in europa overal wordt gebruikt. Alleen als je de oude 7 polige of de 13 polige multicon west wilt aansluiten heb je een adapter nodig.
Ik ben in ieder geval gerustgesteld.
Comment