Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW x3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
    (...)... kijk maar naar de apple iphone.. Zij die het geld er voor over hebben, kopen gewoon aan de volle pot. Niet meer niet minder.
    Jammer maar waar, en goed voor de aandeelhouders.
    tja...wie had dat kunnen voorspellen net voor de komst van de iPod, de iStore en de iMac ?
    toen waren de meeste aandeelhouders depressief !
    het verschil ligt wel hier dat wij met Apple te maken hebben met een firma die meer doet dan verder borduren op een gekend thema

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
      tja...wie had dat kunnen voorspellen net voor de komst van de iPod, de iStore en de iMac ?
      toen waren de meeste aandeelhouders depressief !
      het verschil ligt wel hier dat wij met Apple te maken hebben met een firma die meer doet dan verder borduren op een gekend thema
      Was zeker geen aanval op 1 of ander merk Louter als voorbeeld.
      De nieuwe x3 is kwa motoren en versnellingsbak/design ook een vooruitgang op de vorige !! Laat daar in de toekomst nog een hybride bijkomen en er zijn meer verschillen dan gelijkenissen.

Nb: Zijn de meeste bmw rijders ook apple bezitters zijn ? Mogelijk wel

nb2: de 3.0d staat ondertussen in de catalogus... WOW...
      Last edited by ; 27/12/2010, 15:52.

Comment

• Nog wat vragen ivm de te kiezen opties (waar ik nu nog tijd genoeg voor heb).

Dynamic Damping Control: hoe werkt dat nu precies, waar vind ik meer info ?
        Wat is het verschil tussen GPS Business Line en Professional ?

Hoe voelbaar is het comfortverschil tussen 17 inch en 18 inch velgen (bij gebruik in combinatie met een rustige rijstijl) ?

Zijn de dakdragers van BMW ("Basisdrager") de enige die op de dakrails passen of zijn er andere fabrikanten die iets compatibel maken ?

Iemand een idee wat het kost om een kleine trekhaak achteraf te laten monteren, een die enkel als fietsendrager zou moeten dienen ? Of ga ik dan toch best voor de gewone wegklapbare van BMW (1200 euro) ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zeratul Bekijk Berichten
          Nog wat vragen ivm de te kiezen opties (waar ik nu nog tijd genoeg voor heb).

Hoe voelbaar is het comfortverschil tussen 17 inch en 18 inch velgen (bij gebruik in combinatie met een rustige rijstijl) ?

Zijn de dakdragers van BMW ("Basisdrager") de enige die op de dakrails passen of zijn er andere fabrikanten die iets compatibel maken ?

Iemand een idee wat het kost om een kleine trekhaak achteraf te laten monteren, een die enkel als fietsendrager zou moeten dienen ? Of ga ik dan toch best voor de gewone wegklapbare van BMW (1200 euro) ?
          Dacht dat achteraf monteren sowieso een pak geld kost. Best ineens bestellen.

Comment

Nog wat vragen ivm de te kiezen opties (waar ik nu nog tijd genoeg voor heb).

Trekhaak installeren nadien van GDW is ongeveer 450 euro. Bij BMW 800 euro , maar dan in de atelier geinstalleerd.
            Voordeel van bij BMW te laten installeren is dat ze op bepaalde dingen letten. Ik heb gewoon laten installeren tegen 450 euro, en na x aantal tijd water binnengekregen omdat er iets niet goed afgesloten was, dus beter laten doen bij BMW

Comment

• Ik vind die standaardzetels wel om zielig... Nog altijd dezelfde Voor de rest wel geen lelijke kar.

Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Hij staat in het rood met een voorziene levering week 7 2011

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                  Ik vind die standaardzetels wel om zielig... Nog altijd dezelfde Voor de rest wel geen lelijke kar.

http://www.autofrank.be/NL/Tweedehan...euw_model-5-43

Kheb eens deze wagen geconfigureerd:55480€ zonder korting,reken daar nog eens 7% af en waar zitten we......................

Vraagprijs 58580€???????????

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zeramed Bekijk Berichten
                    Kheb eens deze wagen geconfigureerd:55480€ zonder korting,reken daar nog eens 7% af en waar zitten we......................

Vraagprijs 58580€???????????
                    Geen comments.......

T'zal aan mij liggen zeker??

Comment

Geen comments.......

aja natuurlijk! Wij vinden dat allemaal doodnormaal hoor dat een occasie meer kost dan een nieuwe

Comment

Geen comments.......

Zie je wel meer als er een nieuw model uitkomt. Idem als modellen op hun laatste beentjes lopen en er serieuze kortingen worden gegeven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                          Zie je wel meer als er een nieuw model uitkomt. Idem als modellen op hun laatste beentjes lopen en er serieuze kortingen worden gegeven.

Komaan zeg,garagisten zijn niet te vertrouwen als je dat niet geloofd dan zijt ge naief.
                          Nora!

Comment

• Misschien denken ze dat ze meer kunnen vragen dan de catalogusprijs omwille van de 6 maand wachttijd.
                            Met de Q5 occasies is dat trouwens hetzelfde.. vaak wagens > 1 jaar die meer kosten dan nieuw min korting ... toevallig, daar ook lange wachttijden.

Comment

Misschien denken ze dat ze meer kunnen vragen dan de catalogusprijs omwille van de 6 maand wachttijd.
                              Met de Q5 occasies is dat trouwens hetzelfde.. vaak wagens > 1 jaar die meer kosten dan nieuw min korting ... toevallig, daar ook lange wachttijden.
                              indeed, dit geeft bij mij meer het effect, van "het hoeft dan niet voor mij, ik zoek wel iets anders".
                              Maar dat zal wel aan mij liggen zeker ....

Comment

Misschien denken ze dat ze meer kunnen vragen dan de catalogusprijs omwille van de 6 maand wachttijd.
                                Was vroeger zeer normaal bij Mercedes.
                                De nevenimport was merkelijk duurder dan de officiële catalogusprijs, maar je kon de aangekochte wagen direct meenemen,(of op bestelling krijgen binnen enkele weken) terwijl de officiële wachttijd soms meer dan 1 jaar was.

Comment

• freude am fahren

Comment

• Rij-impressie: [www.autovandaag.nl]
                                    freude am fahren

Comment

• Kan dat zijn dat de X3(f25) nu al uit komt met een 105kw/143pk versie?
                                      Als je kijkt op de officiele site naar de salonvoorwaarden zie je een afbeelding van het nieuw model met deze gegevens erbij.

Comment

Kan dat zijn dat de X3(f25) nu al uit komt met een 105kw/143pk versie?
                                        Als je kijkt op de officiele site naar de salonvoorwaarden zie je een afbeelding van het nieuw model met deze gegevens erbij.
                                        Heb eens gekeken, maar ik zal blind zijn, want ik zie het niet staan.
                                        Persoonlijk denk ik niet dat ze snel deze versie gaan uitbrengen omdat X3 in US gemaakt wordt (waar geen vraag is naar kleinere pk-versies, zoals wel het geval is in Europa wegens meer milieubewust) , en dat ze nu reeds niet kunnen volgen met productie.

Zou ook niet zo snel zo'n versie nemen. Beter toch een paar pk's meer ter beschikking hebben.

Comment

• Een vraagjes tussendoor...

Wat kan je zelf regelen bij de 4x4 instellingen/aandrijving ? Of gaat echt alles automatisch ?

Kan je iets instellen via de idrive ?

Comment

Working...
                                          X