Oorspronkelijk geplaatst door krikke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW x3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikke Bekijk BerichtenOp motorisch gebied echter staan ze al jaaaren verder dan audi...tevens te lezen in de brochure.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenOp gebied van motoren voor vrachtwagens en boten wel ja. Op benzines niet echt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk BerichtenGij zijt toch ne dork. Zeg gewoon dieselmotoren... BMW heeft met zijn motoren voorsprong op het merendeel van de motoren van Audi, vind ik toch ook wel...
En op het merendeel van motoren wel, maar op vlak van benzines is Audi in het voordeel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenOp gebied van motoren voor vrachtwagens en boten wel ja. Op benzines niet echt.
Hoeveel % van de audi's in België rijden er op benzine? 0.05%?
Wat niet wegneemt dat audi ook pareltjes van motoren heeft op benzine waar je deftig in onderstuur de bocht mee doorschuift.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikke Bekijk BerichtenBenzine wordt in België vooral gekocht om in de grasmachienen te kappen.
Wat niet wegneemt dat audi ook pareltjes van motoren heeft op benzine waar je deftig in onderstuur de bocht mee doorschuift.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk BerichtenWaar zijn die bochten? Onderstuur veronderstelt een minimale snelheid. Ik vind nergens een bocht om zelfs maar een Volvo te challengen
Waar woont u dan? Op de middenberm van de autosnelweg?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikke Bekijk BerichtenWaar woont u dan? Op de middenberm van de autosnelweg?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenDat is meneer Dork voor u, heeft uw mama u nooit manieren geleerd?
En op het merendeel van motoren wel, maar op vlak van benzines is Audi in het voordeel.
Waar ge wel een punt hebt, en tis idd best een achilleshiel want dat is net het deel waarvan er het meeste verkocht zouden moeten worden, is het feit dat ze geen concurrent hebben voor de 1.8t en 2.0 tfsi van audi. Een geblazen 2 liter zou het gamma vervolledigen.
De huidige uitblinkers van audi zijn de 2.5 van de tt rs en de 5.0 van de rs6.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichtenecht niet. Ook qua benzines is bmw top. Ze winnen al jaren de engine of the year awards. Ok, telkens met hun M-motoren, maar een 30 of, vooral, 35i is ook geen misse krachtbron.
Waar ge wel een punt hebt, en tis idd best een achilleshiel want dat is net het deel waarvan er het meeste verkocht zouden moeten worden, is het feit dat ze geen concurrent hebben voor de 1.8t en 2.0 tfsi van audi. Een geblazen 2 liter zou het gamma vervolledigen.
De huidige uitblinkers van audi zijn de 2.5 van de tt rs en de 5.0 van de rs6.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikke Bekijk BerichtenBenzine wordt in België vooral gekocht om in de grasmachienen te kappen.
En ik weet hoe ik met mijn Audi moet rijden, mij ga je dan ook niet ondersturend door de bochten zien schuiven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenPercentages interesseren mij niet, dankzij de overheid zitten we met veel te veel diesel opgescheept.
En ik weet hoe ik met mijn Audi moet rijden, mij ga je dan ook niet ondersturend door de bochten zien schuiven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenEcht wel. Ik beweer nergens op alle benzine motoren, maar wel op de belangrijkste. En die zijn zoals je aanhaalt de "gewone" benzines. 1.2 TFSI, 1.4 TFSI, 1.8 TFSI, ..
mini heeft een 1.6, of die beter is dan de 1.4 weet ik niet
maakt eigenlijk ook niet zo veel uit he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenEcht wel. Ik beweer nergens op alle benzine motoren, maar wel op de belangrijkste. En die zijn zoals je aanhaalt de "gewone" benzines. 1.2 TFSI, 1.4 TFSI, 1.8 TFSI, ..
Maar om de discussie te relativeren. Die 1.2 TFSI, 1.4 TFSI, 1.8 TFSI, ... kunnen wel goede motoren zijn, maar dat is het niveau van motor waar andere ook voldoen en de marges niet bijzonder groot zijn. Dat is zoals een 2.0L diesel. De ene zal wel beter zijn dan de andere maar niemand die er écht veel om zal geven. En allemaal zijn ze goed tot zeer goed.
De categorie van motoren waar klanten écht gaan zien op de verschillen, en waar deze net groter worden zijn de grotere motoren.
En eigenlijk, tenzij de verschillen echt groot genoeg worden zou een motor nooit de reden zijn voor mij om merk A te kopen en niet B.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikke Bekijk Berichten1.2TFSi en 1.4TFSI zijn Ok in een A1 'tje, maar leg die eens in een serieuze wagen.
Comment
-
Bij de nieuwe 5 zijn er geruchten dat de 23d ook zou gaan gebruikt worden met +-218pk... en het bijhorende koppel.
Misschien zal deze dan ook op termijn beschikbaar worden in de x3.
De instap 3.0d zal dan rond de 265 pk zitten...
Leuke vooruitzichten in combinatie met die 8-traps automaat...
De nieuwe 3 serie zal ook gebruik maken benzine, turbomotoren... 2012 (wel nog even wachten...)
1,4-Liter Turbo, 150 PS
1,8-Liter Turbo, 180 PS
2,0-Liter Turbo, 230 PS
bmw, audi-groep, mercedes zullen nooit echt concurrenten worden van elkaar... ze vullen elkaar gewoon aan...
Mijn ervaringen: Audi vs bmw -> audi iets zuiniger en ruwer versus bmw iets gulziger maar iets verfijnder en zo kan je doorgaan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenBij de nieuwe 5 zijn er geruchten dat de 23d ook zou gaan gebruikt worden met +-218pk... en het bijhorende koppel.
Misschien zal deze dan ook op termijn beschikbaar worden in de x3.
De instap 3.0d zal dan rond de 265 pk zitten...
Leuke vooruitzichten in combinatie met die 8-traps automaat...
De nieuwe 3 serie zal ook gebruik maken benzine, turbomotoren... 2012 (wel nog even wachten...)
1,4-Liter Turbo, 150 PS
1,8-Liter Turbo, 180 PS
2,0-Liter Turbo, 230 PS
bmw, audi-groep, mercedes zullen nooit echt concurrenten worden van elkaar... ze vullen elkaar gewoon aan...
Mijn ervaringen: Audi vs bmw -> audi iets zuiniger en ruwer versus bmw iets gulziger maar iets verfijnder en zo kan je doorgaan...
niet boven de 8 l te krijgen met pedal to the metal
Comment
Comment