Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo V60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Echt een knappe auto.
    Nog niet volledig overtuigd van de neus, maar al de rest is echt wel mooi!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
      prachtige kleurencombo
      Inderdaad kleur die 'past' op een V60.
      Volgende maand moet ik beslissen over volgende leasewagen en V60 is grootste kanshebber. Ik ben er nog niet uit welke kleur ik kies. Welke kleur zou dit zijn op de foto? Op de configurator vind ik dat kleur niet direct terug.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wim013 Bekijk Berichten
        Ik ben er nog niet uit welke kleur ik kies. Welke kleur zou dit zijn op de foto? Op de configurator vind ik dat kleur niet direct terug.
        Caspian Blue

Hier nog wat andere:

Last edited by joodoo; 16/11/2010, 20:25.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk Berichten
          Niks mis... ik denk afgezet terwijl de ruitenwissers op stonden, dan blijven ze staan waar ze op dat moment zijn.
          Niks mis, ze staan gewoon zo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk Berichten

Ik ben echt zot van dat stuur

Vandeweek heb ik er eentje zien staan bij de dealer, erg knap. De snuit valt ook al beter mee in vergelijking met de S60. Enkel stoorde zo'n chrome randje rond de mistlichten me, paste echt niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door moyalis Bekijk Berichten
              Niks mis, ze staan gewoon zo.

en zit daar een reden achter?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Christophe Bekijk Berichten
                en zit daar een reden achter?
                Ik denk dat de rechtse ruitenwisser zo lang gemaakt is zodat hij ook het oog van de camera en laser schoonmaakt bovenaan in de ruit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nossy1 Bekijk Berichten
                  Ik denk dat de rechtse ruitenwisser zo lang gemaakt is zodat hij ook het oog van de camera en laser schoonmaakt bovenaan in de ruit
                  Dat is inderdaad zo, precies hetzelfde als op de XC60.

Comment

• gisteren voor het eerst een zilveren exemplaar irl gezien en idd de neus is een beetje raar, was me voordien bij de s60 nog niet zo opgevallen...

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                    Echt een knappe auto.
                    Nog niet volledig overtuigd van de neus, maar al de rest is echt wel mooi!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk Berichten
                      Ik ben echt zot van dat stuur

Vandeweek heb ik er eentje zien staan bij de dealer, erg knap. De snuit valt ook al beter mee in vergelijking met de S60. Enkel stoorde zo'n chrome randje rond de mistlichten me, paste echt niet.
                      Dat stuur komt precies vanuit een Saab
                      MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• ik ben daar niet zo van fan, lijkt niet "serieus" genoeg.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesjokke Bekijk Berichten
                          Dat stuur komt precies vanuit een Saab
                          die stijl van stuur is al langer bij Volvo in gebruik hé
                          BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Bron: www.autoweek.nl
                            freude am fahren

Comment

• edit 123
                              Last edited by ; 02/12/2010, 10:22.

Comment

• Sensus

Hoi,

De interface van het audio/navigatie systeem werkt volvo nu met sensus. oa in de s60
                                Ik heb gelezen dat dit met touchscreen is?
                                hoe is het qua gebruiktsvriendelijkheid?
                                tijdens mijn testrit vond ik nogal traag van gebruik.

thx

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door volvo_xc60 Bekijk Berichten
                                  Hoi,

De interface van het audio/navigatie systeem werkt volvo nu met sensus. oa in de s60
                                  Ik heb gelezen dat dit met touchscreen is?
                                  hoe is het qua gebruiktsvriendelijkheid?
                                  tijdens mijn testrit vond ik nogal traag van gebruik.

thx
                                  Geen touchscreen, en het werkt vlot.

Comment

• Comment

• Bestaat er al duidelijkheid over wanneer de drive-versie gaat uitkomen. Bij de lancering spraken ze over het eerste levensjaar maar is dat ondertussen al iets concreter?

Comment

• Ik vind 'm niet lelijk, maar het is iets teveel "platgedrukte XC60" naar mijn mening. Geef mij dan ook maar een XC.

Comment

• Lancering DrivE

Oorspronkelijk geplaatst door azerty Bekijk Berichten
                                          Bestaat er al duidelijkheid over wanneer de drive-versie gaat uitkomen. Bij de lancering spraken ze over het eerste levensjaar maar is dat ondertussen al iets concreter?
                                          Van de S80 is de nieuwe DrivE leverbaar vanaf week 19/2011. Ik vermoed dat de V60 DrivE tegen dat moment ook leverbaar zal zijn. Er zijn wel hardnekkige geruchten dat de S60 D3 bij de lancering van de DrivE zo'n 1000 euro duurder zal worden (de vanaf prijs wordt nu bewust onder de 30.000 gehouden). Of ook de V60 D3 duurder wordt, heb ik nog niets over gehoord.

Comment

Working...
                                          X