Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Inderdaad kleur die 'past' op een V60.
Volgende maand moet ik beslissen over volgende leasewagen en V60 is grootste kanshebber. Ik ben er nog niet uit welke kleur ik kies. Welke kleur zou dit zijn op de foto? Op de configurator vind ik dat kleur niet direct terug.
Vandeweek heb ik er eentje zien staan bij de dealer, erg knap. De snuit valt ook al beter mee in vergelijking met de S60. Enkel stoorde zo'n chrome randje rond de mistlichten me, paste echt niet.
Vandeweek heb ik er eentje zien staan bij de dealer, erg knap. De snuit valt ook al beter mee in vergelijking met de S60. Enkel stoorde zo'n chrome randje rond de mistlichten me, paste echt niet.
De interface van het audio/navigatie systeem werkt volvo nu met sensus. oa in de s60
Ik heb gelezen dat dit met touchscreen is?
hoe is het qua gebruiktsvriendelijkheid?
tijdens mijn testrit vond ik nogal traag van gebruik.
De interface van het audio/navigatie systeem werkt volvo nu met sensus. oa in de s60
Ik heb gelezen dat dit met touchscreen is?
hoe is het qua gebruiktsvriendelijkheid?
tijdens mijn testrit vond ik nogal traag van gebruik.
Bestaat er al duidelijkheid over wanneer de drive-versie gaat uitkomen. Bij de lancering spraken ze over het eerste levensjaar maar is dat ondertussen al iets concreter?
Bestaat er al duidelijkheid over wanneer de drive-versie gaat uitkomen. Bij de lancering spraken ze over het eerste levensjaar maar is dat ondertussen al iets concreter?
Van de S80 is de nieuwe DrivE leverbaar vanaf week 19/2011. Ik vermoed dat de V60 DrivE tegen dat moment ook leverbaar zal zijn. Er zijn wel hardnekkige geruchten dat de S60 D3 bij de lancering van de DrivE zo'n 1000 euro duurder zal worden (de vanaf prijs wordt nu bewust onder de 30.000 gehouden). Of ook de V60 D3 duurder wordt, heb ik nog niets over gehoord.
Comment