Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volvo V60
Collapse
X
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk BerichtenDe Volvo V60 incl. R-design is samen te stellen op www.volvocars.co.uk
http://www.volvocars.com/uk/sales-se...figurator.aspx
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door luigi Bekijk Berichtenha nice, blijkbaar zal de d5 dan toch beschikbaar zijn zonder awd, of zie ik dat verkeerd? En als je die uk prijzen omrekend naar euro vind ik dat toch goed meevallen, of zijn de wagens daar goedkoper als hier?
Comment
-
Neen.
't Is een "nieuw" model om eindelijk met de A4 en consorten te kunnen concurreren. De V50 was daarvoor iets te klein, en de V70 dan weer te groot/duur. Die laatste is dan ook de tegenhanger van de A6/5'er/... .
Hoe 't, volgens mij, aanzien moet worden, zowel qua ruimte als prijszetting:- S40/V50 -> A3/1'er, of passender: S40 -> Jetta en V50 -> Golf Variant
- S60 -> A4/3'er/C-class
- V60 -> breaks van bovenstaande
- S80 -> A6/5'er/E-class
- V70 -> breaks van bovenstaande
Life's too short. Not to. Live it.
1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment
-
Comment
-
Heeft wat shooting-break allures;of is dat erover?BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wim013 Bekijk BerichtenPrecies iets mis met die ruitenwisser?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk BerichtenIk hoop het.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk BerichtenZeer knappe hoek inderdaad,maar ik kan maar niet wennen aan die voorkant. Als de lichten branden is het al beter, maar dan nog.
Het lijkt of de neus er gewoon is op geplakt.
Als je dan zo'n V70 zietMERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk BerichtenZeer knappe hoek inderdaad,maar ik kan maar niet wennen aan die voorkant. Als de lichten branden is het al beter, maar dan nog.
Ik denk dat ik weet wat je bedoelt.. de voorkant ziet er minimalistisch uit, maar ik kan het best gewoon worden, i vind het helemaal niet mis.
@ Mercedesjokke (toffe nick) Ik vind de snuit van een V70 nu niet niet dat. En als er géén xenons op heeft het geheel een wat goedkope aanblik vind ik. In elk geval is die snuit lang niet dynamisch genoeg voor een S60/V60.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wim013 Bekijk BerichtenPrecies iets mis met die ruitenwisser?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk Berichten'T is ne Volvo... lichten branden altijd
Ik denk dat ik weet wat je bedoelt.. de voorkant ziet er minimalistisch uit, maar ik kan het best gewoon worden, i vind het helemaal niet mis.
@ Mercedesjokke (toffe nick) Ik vind de snuit van een V70 nu niet niet dat. En als er géén xenons op heeft het geheel een wat goedkope aanblik vind ik. In elk geval is die snuit lang niet dynamisch genoeg voor een S60/V60.
Wat is er tof aan??? ik rij met Een V50 jaMERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS
Comment
Comment