Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo V60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De Volvo V60 incl. R-design is samen te stellen op www.volvocars.co.uk

Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
      De Volvo V60 incl. R-design is samen te stellen op www.volvocars.co.uk

http://www.volvocars.com/uk/sales-se...figurator.aspx
      ha nice, blijkbaar zal de d5 dan toch beschikbaar zijn zonder awd, of zie ik dat verkeerd? En als je die uk prijzen omrekend naar euro vind ik dat toch goed meevallen, of zijn de wagens daar goedkoper als hier?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door luigi Bekijk Berichten
        ha nice, blijkbaar zal de d5 dan toch beschikbaar zijn zonder awd, of zie ik dat verkeerd? En als je die uk prijzen omrekend naar euro vind ik dat toch goed meevallen, of zijn de wagens daar goedkoper als hier?
        BTW is er een stuk lager (ik dacht 14% maar kan er volledig naast zitten). Dat gezegd zijnde vind ik dat de prijzen al bij al ook meevallen.

Comment

• Comment

• wist niet dat die bestond!

Comment

• Maar hoe zit dat met de naamgeving? Dit de opvolger van de huidige V70?

Comment

• Neen.
                't Is een "nieuw" model om eindelijk met de A4 en consorten te kunnen concurreren. De V50 was daarvoor iets te klein, en de V70 dan weer te groot/duur. Die laatste is dan ook de tegenhanger van de A6/5'er/... .
                Hoe 't, volgens mij, aanzien moet worden, zowel qua ruimte als prijszetting:
                • S40/V50 -> A3/1'er, of passender: S40 -> Jetta en V50 -> Golf Variant
                • S60 -> A4/3'er/C-class
                • V60 -> breaks van bovenstaande
                • S80 -> A6/5'er/E-class
                • V70 -> breaks van bovenstaande
                Life's too short. Not to. Live it.
                1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• vandaag er twee (wit) op ne transport gezien!!

zag er knap uit!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk Berichten
                    Precies iets mis met die ruitenwisser?

Comment

• Zeer knap in dat zwart

Denk wel dat die aflopende lijn nefast gaat zijn voor de koffer.

Daar zal de V70 superieur in blijven.

Comment

• Heeft wat shooting-break allures;of is dat erover?
                        BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wim013 Bekijk Berichten
                          Ik hoop het.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
                            Ik hoop het.
                            Denk dat die wel zo zal staan, maar dat de foto dat detail een beetje ongelukkig uitvergroot...
                            1991 BMW E30 318is

Comment

• Bij De Grande Cars in Brugge stond de V60. Is de eerste keer dat ik hem zie en wat een prachtige wagen is dat die lijnen en vooral de achterkant zijn gewoon super mooi. Kan niet wachten tot de onze geleverd wordt

Comment

• Zeer knappe hoek inderdaad,maar ik kan maar niet wennen aan die voorkant . Als de lichten branden is het al beter, maar dan nog.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk Berichten
                                  Zeer knappe hoek inderdaad,maar ik kan maar niet wennen aan die voorkant . Als de lichten branden is het al beter, maar dan nog.
                                  volledig mee akkoord, ik vind de plombe voorkant niet echt passen bij de sportieve achterkant.
                                  Het lijkt of de neus er gewoon is op geplakt.

Als je dan zo'n V70 ziet
                                  MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk Berichten
                                    Zeer knappe hoek inderdaad,maar ik kan maar niet wennen aan die voorkant . Als de lichten branden is het al beter, maar dan nog.
                                    'T is ne Volvo... lichten branden altijd

Ik denk dat ik weet wat je bedoelt.. de voorkant ziet er minimalistisch uit, maar ik kan het best gewoon worden, i vind het helemaal niet mis.

@ Mercedesjokke (toffe nick ) Ik vind de snuit van een V70 nu niet niet dat. En als er géén xenons op heeft het geheel een wat goedkope aanblik vind ik. In elk geval is die snuit lang niet dynamisch genoeg voor een S60/V60.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wim013 Bekijk Berichten
                                      Niks mis... ik denk afgezet terwijl de ruitenwissers op stonden, dan blijven ze staan waar ze op dat moment zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk Berichten
                                        'T is ne Volvo... lichten branden altijd

Ik denk dat ik weet wat je bedoelt.. de voorkant ziet er minimalistisch uit, maar ik kan het best gewoon worden, i vind het helemaal niet mis.

@ Mercedesjokke (toffe nick ) Ik vind de snuit van een V70 nu niet niet dat. En als er géén xenons op heeft het geheel een wat goedkope aanblik vind ik. In elk geval is die snuit lang niet dynamisch genoeg voor een S60/V60.
                                        akkoord, maar ik meer voor 'statige' wagens en minder afgelijnde wagen.
                                        Wat is er tof aan??? ik rij met Een V50 ja
                                        MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

Working...
                                        X