Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo V60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Meer foto's: [www.auto.cz]
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Prachtige verschijning!
      nls2000

Comment

• Goh, er zitten echt wel veeeel te weinig vouwen en plooien in die achterkant...

Comment

• Die rooie, jongeuh

Comment

• nice!

begint al maar te sparen

Comment

• + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Comment

• na al dat R-desing hopelijk eens een.... R
                  (T6 wat opvoeren,handbak,sperdifferentieel,....)
                  BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• De V60 is te configureren op de Belgische site. Wel alleen nog maar de benzines.

Comment

• + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
                      Last edited by joodoo; 13/10/2010, 16:20.

Comment

• Dit is toch een verdomd strakke kar hoor, zal zeker een jong publiek weten aan te spreken. Ik heb het gevoel dat zwart vooral goed zal verkopen

Comment

• Zo vind ik hem op zijn best. Zwart, zonder al die aluminium addenda (o.m. rond de uitlaten).

Comment

• Hier zie ik mij al wel in rondrijden eigenlijk
                            '98 C70 T5 automaat '95 960 2.5 24v automaat
                            '08 S60 2.4D
                            http://www.autoforum.be/showthread.p...8-Volvo-C70-T5
                            http://www.autoforum.be/showthread.p...96#post5345096

Comment

• Heb deze V60 eens van nabij bekeken op het Autosalon van Parijs.
                              Prachtige wagen qua exterieur. Interieur is typisch Volvo. Jammer dat er zo weinig aandacht werd besteed aan de zitruimte achterin. Deze is ondermaats voor een wagen met dergelijk prijskaartje. Twee personen van 1m90 kunnen net achter elkaar plaatsnemen. De wagen lijkt niet echt groter te zijn dan een V50. Hoe deze ruimte zich verhoudt ten opzichte van den A4, BMW 3 weet ik niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MrPropre Bekijk Berichten
                                Heb deze V60 eens van nabij bekeken op het Autosalon van Parijs.
                                Prachtige wagen qua exterieur. Interieur is typisch Volvo. Jammer dat er zo weinig aandacht werd besteed aan de zitruimte achterin. Deze is ondermaats voor een wagen met dergelijk prijskaartje. Twee personen van 1m90 kunnen net achter elkaar plaatsnemen. De wagen lijkt niet echt groter te zijn dan een V50. Hoe deze ruimte zich verhoudt ten opzichte van den A4, BMW 3 weet ik niet.
                                Wat je zegt is fysiek onmogelijk gezien de objectieve verschillen in afmetingen. Vergeet niet dat een S60/V60 op hetzelfde onderstel staat als een S80/V70 hé! Groter dan een V50 zal hij dus zeker zijn. Zitruimte? Tja, ik heb eens in een BMW 5 gezeten achterin... krap hoor! Ik weet niet van deze Volvo, maar ik kon in mijn V50 toch netjes achter mezelf zitten met nog room to spare en ik ben 1.85m.

Comment

• Volvo is jammer genoeg geen zitplaatskampioen als het de passagiers betreft. Toch niet in de lengte. In de breedte des te meer voor de grotere modellen.
                                  Ik heb er geen last van, maar als ik ruim en comfortabel zit, zit een volwassene toch wel met amper een paar cm tussen z'n knieën en m'n rugleuning. En ik ben dan nog maar 1.76m.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                  2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk Berichten
                                    Wat je zegt is fysiek onmogelijk gezien de objectieve verschillen in afmetingen. Vergeet niet dat een S60/V60 op hetzelfde onderstel staat als een S80/V70 hé! Groter dan een V50 zal hij dus zeker zijn. Zitruimte? Tja, ik heb eens in een BMW 5 gezeten achterin... krap hoor! Ik weet niet van deze Volvo, maar ik kon in mijn V50 toch netjes achter mezelf zitten met nog room to spare en ik ben 1.85m.
                                    Ik ben zoals Nikske ook ongeveer 1m75 maar kvond toch dat ik in de E60 beduidend meer plek had achteraan dan in een S40/V50.

Comment

• ja, ge moet nu ook niet een 5-serie met een S40/V50 vergelijken he

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk Berichten
                                        Ik ben zoals Nikske ook ongeveer 1m75 maar kvond toch dat ik in de E60 beduidend meer plek had achteraan dan in een S40/V50.
                                        Ja hallooooooo!!!! Natuurlijk is daar meer plek in, maar wat ik bedoel dat er voor een wagen in DIE klasse ook maar relatief weinig plaats was. Overigens vond ik het verschil tussen mijn V50 en de 5 ook niet zo gigantisch groot. Misschien zat ik achter een bestuurder die ver achteruit zat of achteruitgeleund rijdt.

Comment

• Edit, dubbelpost
                                          Last edited by Roox; 17/10/2010, 14:55.
                                          Volvo V60 D3 R-design

Comment

Working...
                                          X