Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo V60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Mooie auto maar vrees voor een te kleine koffer en hun idee van als je ruimte nodig hebt koop een V70.

Mooie gedacht kan ik dan nu ook korting krijgen dat die evenwaardig zijn van prijs?

Maar blijkbaar een trend die niet te stoppen is getuige andere modellen bij andere merken.

En ramen voor de passagiers lijken idd wel heel hoog te zitten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bjodes Bekijk Berichten
      Mooie auto maar vrees voor een te kleine koffer en hun idee van als je ruimte nodig hebt koop een V70.

Mooie gedacht kan ik dan nu ook korting krijgen dat die evenwaardig zijn van prijs? .
      Kromme redenering, als alle grote interieurafmetingen binnen een kleine auto konden vallen, het zou wat zijn, maar uiteraard onmogelijk.

Oorspronkelijk geplaatst door bjodes Bekijk Berichten
      En ramen voor de passagiers lijken idd wel heel hoog te zitten.
      Wacht tot je hem live kan zien testen, zitten helemaal niet te hoog.

Comment

Eerste indruk is zeer goed. Knap werk van Volvo!!
        sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

Enorm knappe verschijning, een T3 zie ik volledig zitten als opvolger voor de Clubman.

Comment

Filmpje

Comment

Geen schrik joodoo ik wacht wel af om hem live te zien .

Heb inderdaad ook een Insignia gehad en ok geen toonbeeld van een heel grote koffer dus wie weet.

Comment

Ik vond Volvo de laatste tijd heel erg lekker bezig maar de voorkant van deze is voor mij echt foeilelijk sorry... de achterkant is dan wel weer schitterend...

Comment

Ja, ik kan me inbeelden dat een Audi rijder snel verontrust is bij een nieuw ontwerp snuit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk Berichten
                    Ja, ik kan me inbeelden dat een Audi rijder snel verontrust is bij een nieuw ontwerp snuit.
                    Wie zegt dat ik met een audi rij ? volgende keer je huiswerk beter maken De snuit doet me heel erg hard denken aan een Opel Insignia trouwens, ook niet direct m'n smaak... Die smaak mag toch verschillen van persoon tot persoon of kan dat niet meer volgens Volvo polies JeeJee

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
                      Wie zegt dat ik met een audi rij ? volgende keer je huiswerk beter maken De snuit doet me heel erg hard denken aan een Opel Insignia trouwens, ook niet direct m'n smaak... Die smaak mag toch verschillen van persoon tot persoon of kan dat niet meer volgens Volvo polies JeeJee
                      Je zegt zelf dat je met een Audi rijdt, ga je jezelf "Audidriver" noemen en dan veronderstellen dat men aanneemt dat je met een andere auto rijdt?

Enneuh... je mag om het even welke smaak hebben... ik maak toch maar een grapje? Dat mag toch nog hoop ik?

Comment

Je zegt zelf dat je met een Audi rijdt, ga je jezelf "Audidriver" noemen en dan veronderstellen dat men aanneemt dat je met een andere auto rijdt?

Enneuh... je mag om het even welke smaak hebben... ik maak toch maar een grapje? Dat mag toch nog hoop ik?
                        Momenteel rij ik niet met een Audi neen , noodgedwongen moet ik het nog enkele maanden met een Golfje 4 doen aangezien m'n A6 avant heel snel verkocht geraakt was... Maar er komt terug een Audi, intussen zal dit m'n vierde zijn en tot hiertoe steeds zonder problemen (hout vasthouden), dus zie ik niet onmiddellijk een reden om te veranderen
                        PS : grapjes mogen zeker, waarom zitten we hier anders

Comment

Comment

Eerder al de andere constructeurs....( geen grapje )

Comment

Pràchtige kar. Volvo bewijst opnieuw dat ze er wat van kunnen.
                              Manmanman !
                              freude am fahren

Comment

freude am fahren

Comment

freude am fahren

Comment

achterkant niet mis, maar die snoet is

Comment

Ik vind het jammer dat de typerende Volvo-schouders verdwenen zijn. Nu is het eerder een wig a la A5 dat erin zit, maar die brede schouders zijn weg. De achter-en voorkant vind ik zowel gedurfd als geslaagd, maar de flanken vind ik maar gewoontjes.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
                                        Ik vind het jammer dat de typerende Volvo-schouders verdwenen zijn. Nu is het eerder een wig a la A5 dat erin zit, maar die brede schouders zijn weg. De achter-en voorkant vind ik zowel gedurfd als geslaagd, maar de flanken vind ik maar gewoontjes.
                                        Die schouders zitten er toch wel nog in, ze lopen zelfs zwaar door in de achterlichten die de schouders volledig in de verf zetten.

Last edited by joodoo; 27/07/2010, 13:09.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk Berichten
                                          Die schouders zitten er toch wel nog in, ze lopen zelfs zwaar door in de achterlichten die de schouders volledig in de verf zetten.
                                          Wel, niet helemaal want er zit een wigvorm in... Vanaf het achterportier loopt de lijn plots hoger (en wordt de schouder geprononceerder), en vanaf daar is het idd "gelijk vroeger". Wat je zegt over de achterlichten klopt.

Maar ter hoogte van de beide portieren is dat niet het geval. Als je hem in zuiver zijaanzicht bekijkt ontbreekt het m.i. wat aan die typische schouder. De schouder ligt te laag en is niet breed genoeg. Het ziet er dan uit als een wig, zoals o.a. op een A5.

Enfin, zeker geen lelijke auto hoor. Maar hoefde voor mij niet zo "vloeiend" te zijn. Ik hou erg veel van de typische Volvo-eigenschappen van vroeger: hoekig, strak, maar vooral niet teveel de trend volgen.

Comment

Working...
                                          X