Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo V60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk Berichten

Zet hem maar voor mijn deur!

Alleen het interieur is nog een lastige, veel keuze is niet altijd een pluspunt

Comment

• Prachtige wagen! Ben volledig fan!

Comment

• V60 R-design

Volvo lanceert de V60-R-design

Comment

• Comment

• very nice

Comment

• Laat maar komen, al denk ik dat 't op een zwarte nog chiquer staat.

Comment

• Die kleur staat hem erg goed
                Alleen vind ik de voorbumper iets te agressief

Comment

• Vind de V60 ook super maar vrees dat de koffer irl echt klein uitvalt...slechts 430liter, dat is zelfs nog minder dan mijn Alfa 159SW (445liter) !

Comment

• Vind het ook een knappe auto maar man hoe klein gaan ze de koffers nog maken in een break? Zou nog kleiner zijn dan een V50.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bjodes Bekijk Berichten
                      Vind het ook een knappe auto maar man hoe klein gaan ze de koffers nog maken in een break? Zou nog kleiner zijn dan een V50.
                      Wat heb je aan een koffer van 100 liter meer als ze niet bruikbaar is. Die van de V60 opent heel breed, de laadvloer is vlak en laadt prima.

Comment

Vind het ook een knappe auto maar man hoe klein gaan ze de koffers nog maken in een break? Zou nog kleiner zijn dan een V50.
                        Moeten ze er in het groot ophangen "GEEN VERHUISWAGEN" misschien?

Ik heb een V50 gehad: enkel op de occasionele trip richting zee of Ardennen zat die koffer vol en toen hadden we nog kleine koters met buggy's e.d. Verder is die steeds genoeg geweest. Dan zal die V60 voor vele mensen ook wel volstaan zeker?

Toch niet groot genoeg? Koop een V70 of soortgelijke! Nog niet groot genoeg? Koop een Mercedes Viano!

Comment

• Zou ik best wel willen als opvolger van mijn V50 over een paar jaar. Als het geld er is uiteraard.

En wat betreft de koffer. Je neemt mee waar je plaats voor hebt. Bagage voor vijf lukt perfect. En toen we thuis vroeger een Range hadden kregen we die koffer altijd probleemloos vol. Je neemt doorgaans mee i.f.v. je koffervolume en niet van wat je nodig hebt.

Comment

• V60 R-design

+ YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Dank je voor de liefelijke reacties .

Hondenbench en buggy zijn de boosdoeners hier dan worden koffers snel te klein zeker met klein mannen er nog bij.

Die andere voorstellen zijn prima alleen qua budget natuurlijk andere koek.

Sommige mensen kopen nog altijd breaks voor de ruimte. Of ik zal ouderwets zijn denk ik kan ook

Comment

• Dit is inderdaad geen 'volume' break en dat is de bedoeling.
                                Hij dient om dezelfde dingen in te gooien als in de vier-deurs.
                                Alleen kan dat nonchalanter zonder te moeten (her)tasten om zeker te zijn
                                dat het kofferdeksel iets raakt.

Als de koffer te klein is, zoek u dan ne grotere
                                Als ge ne V70 nodig hebt moette ook gene V60 kopen..

Hier wordt precies gedaan alsof het de enige break op de markt is.
                                Erover zagen en klagen gaat hem niet doen groeien zenne..

Comment

Of ik zal ouderwets zijn denk ik kan ook
                                  Ik denk het inderdaad... deze break is niet voor niets een "lifestyle break" zoals de Alfa 159 SW, m.a.w. een break om de vlotte en stijlvolle jongen mee uit te hangen, niet om een maximaal aan laadvermogen op de oppervlakte van een normale wagen te persen.

Lifestyle... dat is inderdaad waar het op aankomt in de moderne maatschappij! Die trend zie je in allerlei sectoren.

Deze wagen staat op hetzelfde onderstel als de V70 als ik me niet vergis. Als die koffer nu eens GROOT zou zijn zoals die van de V70, wat in godsnaam is dan het nut van die V60?

Misschien ben ik een beetje misvormd door opleiding en beroep, maar twee concurrerende auto's binnen één merk, dat is dom want het ene model eet de winstmarge én het volume van het andere op, met als gevolg onderbezette fabrieken, hoge kosten en een slechte bottom line...

Tenzij natuurlijk IEDEREEN vindt dat een break met een kleine koffer tot niets dient, dan zal Volvo zich ook terug moeten bezinnen. De toekomst zal het uitwijzen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk Berichten

Misschien ben ik een beetje misvormd door opleiding en beroep, maar twee concurrerende auto's binnen één merk, dat is dom want het ene model eet de winstmarge én het volume van het andere op, met als gevolg onderbezette fabrieken, hoge kosten en een slechte bottom line...

Tenzij natuurlijk IEDEREEN vindt dat een break met een kleine koffer tot niets dient, dan zal Volvo zich ook terug moeten bezinnen. De toekomst zal het uitwijzen
                                    Sowieso verbazingwekkend dat vrijwel alle fabrikanten tegen die stelregels durven te zondigen... (Audi A5 en A7, Merc CLS, Passat CC, allemaal concurrenten van eigen modellen) en er zo te zien toch mee weg komen..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk Berichten
                                      Sowieso verbazingwekkend dat vrijwel alle fabrikanten tegen die stelregels durven te zondigen... (Audi A5 en A7, Merc CLS, Passat CC, allemaal concurrenten van eigen modellen) en er zo te zien toch mee weg komen..
                                      De A7 is geen concurrent van de A5. De prijzen van beiden wagens gaan mijlenver uit elkaar liggen en spelen daar mee in totaal verschillende segmenten. Ik zie ook niet in voor welke VW de Passa CC concurrent is...?

En daarbij, heb JIJ de productrapporten gezien van die modellen? Men kan altijd modellen maken, maar of ze daadwerkelijk winstgevend zijn is wat anders. Ik zie amper een Passat CC rijden... durf jij te beweren dat ze ZEKER winst maken op dat model?

Als "ermee wegkomen" en "winst maken" voor jou 2 verschillende zaken zijn heb je zeker gelijk, anders ...

Comment

• idd er zijn voldoende alternatieven als je een grotere koffer wil maar in zijn klasse heeft hij de kleinste koffer! Kleinder dan bmw 3, mercedes c, alfa 159, etc.

Oorspronkelijk geplaatst door JohanVG Bekijk Berichten
                                        Dit is inderdaad geen 'volume' break en dat is de bedoeling.
                                        Hij dient om dezelfde dingen in te gooien als in de vier-deurs.
                                        Alleen kan dat nonchalanter zonder te moeten (her)tasten om zeker te zijn
                                        dat het kofferdeksel iets raakt.

Als de koffer te klein is, zoek u dan ne grotere
                                        Als ge ne V70 nodig hebt moette ook gene V60 kopen..

Hier wordt precies gedaan alsof het de enige break op de markt is.
                                        Erover zagen en klagen gaat hem niet doen groeien zenne..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jelle Bekijk Berichten
                                          idd er zijn voldoende alternatieven als je een grotere koffer wil maar in zijn klasse heeft hij de kleinste koffer! Kleinder dan bmw 3, mercedes c, alfa 159, etc.
                                          Akkoord, maar wat scheelt het?
                                          Als kofferruimte belangrijk is zal deze helaas moeten blijven staan.
                                          Maar dan heb je ook nood aan bv een 5 ipv een Bmw 3 Touring.

Overal en iedereen noemt dit een break met een (te) kleine koffer,
                                          terwijl je hem eigenlijk als een hatch moet zien met wat 'extra' kofferruimte.
                                          Zo wil Volvo hem alleszins slijten.

Comment

Working...
                                          X