Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo V60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door terje Bekijk Berichten
    Weet er iemand hoe je zo'n autoweek-artikel in Belgie kan bestellen via de website?
    Ik zou graag het artikel eens lezen.
    Is te koop in de meeste krantenwinkels.

Comment

• Heb er vandaag toch al vijf afgelopen en in geen enkele dagbladhandel hadden ze het te koop..

Comment

• De opgevraagde pagina kon niet gevonden worden

Downloaden maar!
        Volvo V60 D3 R-design

Comment

Heb er vandaag toch al vijf afgelopen en in geen enkele dagbladhandel hadden ze het te koop..
          Ze hebben het toch in de meeste krantenwinkels, maar bv ook in de Carrefour... (miss daar eens kijken)

Comment

• Comment

• Cool... mijn huidige A3 en mogelijke opvolger langs elkaar!
              Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                Die link had ik ook al gevonden, maar via Belgie (dexia of fortis) betalen lukt niet.
                Vandaag dan eindelijk een krantenwinkel gevonden waar ze het wel te koop hadden. Maar dat was al de nieuwe editie, die van vorige week hadden ze niet meer liggen. Wiens goeie voornemen voor 2011 is het om het artikel in te scannen?

Comment

Die link had ik ook al gevonden, maar via Belgie (dexia of fortis) betalen lukt niet.
                  Vandaag dan eindelijk een krantenwinkel gevonden waar ze het wel te koop hadden. Maar dat was al de nieuwe editie, die van vorige week hadden ze niet meer liggen. Wiens goeie voornemen voor 2011 is het om het artikel in te scannen?
                  Is maandag goed ? Stuur wel even je e-mail door.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door diesel Bekijk Berichten
                    Is maandag goed ? Stuur wel even je e-mail door.
                    Als je toch bezig bent met mailen ik wel dat artikel ook wel eens lezen

alvast bedankt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk Berichten
                      Zweden
                      sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

De Autoweek (Nederland) van deze week.
                        Mijn eerste AutoWeek nummer na 1,5 jaar geen abonnement te hebben gehad
                        sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Comment

Goh, eigenlijk zijn die zowat elkaars broers... zo had ik het nog niet eerder bekeken. Een Volvo die concurreert met een Alfa ??? :-)

Comment

• Die Alfa is toch wel bijzonder tijdsloos !
                              freude am fahren

Comment

• Misschien toch de Alfa dan
                                sigpic

Comment

• Eindelijk een filmpje van de R-design irl...
                                  Zalig

+ YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                  Last edited by Roox; 04/01/2011, 21:21.
                                  Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk Berichten
                                    Goh, eigenlijk zijn die zowat elkaars broers... zo had ik het nog niet eerder bekeken. Een Volvo die concurreert met een Alfa ??? :-)
                                    Eigenlijk wel speciaal inderdaad. Het Noorden en het Zuiden die een gelijke visie op auto's hebben......
                                    BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Zo'n prachtkar en al op pagina twee beland. Dat kan toch niet hè
                                      nls2000

Comment

• Ik ben echt wel zwaar onder de indruk van deze kar. Ben een prijsje gaan laten maken nadat ik van het autosalon terug kwam. Vrij loaded...
                                        Ik twijfel alleen tussen een klassiekere uitvoering (zwart metallic met beige leder) met dan een dikke velg en op termijn wat Heico-addenda of onmiddellijk een R-design.

Verschil tussen Summum met alle pakketten en opties en R-design met vergelijkbare uitrusting is 1000 euro, met de R-design als duurste.
                                        Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Verschiet ik ook van hoe bijdetijds/tijdloos de Alfa wel niet is. Blijkt nog maar eens dat dit een onderschat product is.

Comment

Working...
                                          X