Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW X5 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door rudi X5 Bekijk Berichten
    De 3.0 sd zal nooit de 6.6 s halen zoals de X3 3.0 sd, gewoon al omdat hij afhankelijk van de opties minstens 300 kg zwaarder is.
    Volgens mijn garage zal het eerder 7.5 cm voor de 100 km/h worden en een top van 230 km/h.

Ik heb ook getwijfeld over de 3.0 sd, doch aangezien die pas 3/2008 in productie gaat ... Na de proefrit met de 4.8 4 was ik helemaal verkocht!

Nadeel:is het hoger verbruik, kleinere actieradius met 1 tank, hogere tax en verzekering
    Voordeel: het ultieme en onvervalste motorgeluid en de V8-grom samen met een harde duw in de rug als je op zijn staart trapt. En een bijkomende voordeel is dat ik slechts 5 maanden hoef te wachten.
    De 3.0sd zal in november al geleverd worden ipv 03/2008. Wij zullen de eerste zijn in regio Turnhout volgens G&A. Mijn vader heeft ook altijd dikke v8'n gehad maar is ervan afgestapt om de simpele reden: teveel kilometers (45.000/jaar) en slechte herverkoopwaarde.

Comment

• Dit heeft prestaties V8-waardig hoor .
      Alleen de klank is natuurlijk wat minder... Je kan niet alles hebben hè.

Comment

De 3.0 sd zal nooit de 6.6 s halen zoals de X3 3.0 sd, gewoon al omdat hij afhankelijk van de opties minstens 300 kg zwaarder is.
        Volgens mijn garage zal het eerder 7.5 cm voor de 100 km/h worden en een top van 230 km/h.

Ik heb ook getwijfeld over de 3.0 sd, doch aangezien die pas 3/2008 in productie gaat ... Na de proefrit met de 4.8 4 was ik helemaal verkocht!

Nadeel:is het hoger verbruik, kleinere actieradius met 1 tank, hogere tax en verzekering
        Voordeel: het ultieme en onvervalste motorgeluid en de V8-grom samen met een harde duw in de rug als je op zijn staart trapt. En een bijkomende voordeel is dat ik slechts 5 maanden hoef te wachten.
        Lol mij dealer zegt begin october in productie(3.0sd) en november/december krijgen we hem.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw3adept Bekijk Berichten
          De 3.0sd zal in november al geleverd worden ipv 03/2008. Wij zullen de eerste zijn in regio Turnhout volgens G&A. Mijn vader heeft ook altijd dikke v8'n gehad maar is ervan afgestapt om de simpele reden: teveel kilometers (45.000/jaar) en slechte herverkoopwaarde.
          Precies. wij zijn ook de eerste in onze regio zij onze dealer en ook rond november word die van ons geleverd. ik zal ff een kopietje aanvragen aan dealer van de
          bevestiging van de x5 3.0sd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmw alpina Bekijk Berichten
            Van 0-100 in 8.3 en topsnelheid van 210, ter illustratie de X3 3.0d doet het sprintje in 7.4 seconden. Die X5 3.0sd zal het dus ook wel klaren rond de 7.5 seconden, zowat een seconde trager dan de x3 3.0sd
            Merci, de 3.0d is idd het minimum in zo'n wagen.

Ze gaan toch nog iets boven de "oude" 4.8i moeten stellen?

Comment

• De 3.0d is zoiezo het minimum hè .
              Ik denk niet dat ze er ooit een 2 liter in gaan steken hoor .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                Merci, de 3.0d is idd het minimum in zo'n wagen.

Ze gaan toch nog iets boven de "oude" 4.8i moeten stellen?
                Ik denk dat er een V8 met dubbele turbo zit aan te komen die ook wel z'n opwachting zal maken in de nieuwe 7. Maar misschien dat "de vleesgeworden BMW", GTA, hier meer info over kan geven.
                Last edited by ; 22/06/2007, 14:01.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                  De 3.0d is zoiezo het minimum hè .
                  Ik denk niet dat ze er ooit een 2 liter in gaan steken hoor .
                  Nee idd, ik bedoelde dat je kan zien aan de prestaties dat dit effectief wel de lichtste motorisatie is voor zo'n slee.

Lager gaan kan idd niet...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmw alpina Bekijk Berichten
                    Ik denk dat er een V8 met dubbele turbo zit aan te komen die ook wel z'n opwachting zal maken in de nieuwe 7. Maar misschien dat "de persoonsgeworden BMW", GTA, hier meer info over kan geven.
                    Een 5 liter?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                      Nee idd, ik bedoelde dat je kan zien aan de prestaties dat dit effectief wel de lichtste motorisatie is voor zo'n slee.

Lager gaan kan idd niet...
                      Idd het moeten BMW-waardige prestaties blijven hè .

Comment

Idd het moeten BMW-waardige prestaties blijven hè .
                        Voila

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Steef101 Bekijk Berichten
                          Lol mij dealer zegt begin october in productie(3.0sd) en november/december krijgen we hem.
                          ik hoop dat je gelijk hebt... een jaar moeten wachten dat is niet menselijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JMI Bekijk Berichten
                            Heb gisteren mijn 14de gezien (ondanks wachtijd ca. 6 maanden is), weeral in Spacegrau, ik denk dat het zwart op de nieuwe wat heeft afgedaan...
                            ik vrees dat als iedereen spacegrau gaat nemen toevallig omdat in alle boekjes en op internet deze kleur afgebeeld staat als een soort standaardkleur, ... dat ik binnenkort één van de weinige zwarte X5's zal rijden.

Het is alleszins een kleur die bij de occasies zeer gegeerd is... niemand laat een zwarte BMW staan.

Comment

dat ik binnenkort één van de weinige zwarte X5's zal rijden.
                              Ik vrees ervoor...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Steef101 Bekijk Berichten
                                Precies. wij zijn ook de eerste in onze regio zij onze dealer en ook rond november word die van ons geleverd. ik zal ff een kopietje aanvragen aan dealer van de
                                bevestiging van de x5 3.0sd.

Ik wil niet de wiseguy uithangen... maar moeten mensen die een X5 3.0sd kopen, niet minstens 1 zin zonder dt-fouten kunnen schrijven ? Of werkwoorden zoals 'zeggen' behoorlijk kunnen vervoegen ?

Voila.

Verder kan ik nog zeggen dat de nieuwe X5 retemassief is ! /me likes.
                                Last edited by ; 22/06/2007, 21:21.

Comment

Ik vrees ervoor...
                                  Inderdaad, alle nieuwe X5'en die ik tot nu toe heb gezien waren zwart...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk Berichten
                                    Ik wil niet de wiseguy uithangen... maar moeten mensen die een X5 3.0sd kopen, niet minstens 1 zin zonder dt-fouten kunnen schrijven ? Of werkwoorden zoals 'zeggen' behoorlijk kunnen vervoegen ?

Voila.

Verder kan ik nog zeggen dat de nieuwe X5 retemassief is ! /me likes.
                                    Ik vrees dat vandaag de dag veel garages zich er aan bezondigen beloftes te maken die ze niet kunnen nakomen.

Als je nu eind juni nog op geen enkele officiële BMW -website iets terugvindt over de nieuwe X5 3.0 sd ... dan is het weinig waarschijnlijk dat deze in november in productie gaat.
                                    Er is nog niet eens een prijs bekend gemaakt.

Maar als je als verkoper of als dealer goede cijfers wil halen dan moet je inderdaad potentiële klanten aanlokken met optimistische beloftes... want hoe sneller de voorziene quota gehaald worden ... hoe beter voor de garage omdat ze dan in de toekomst meer wagens zullen mogen verkopen.

In Bornem was men alleszins zeer eensluidend: de 3.0 sd is pas voorzien voor 3/2008 ...

Comment

Ik vrees dat vandaag de dag veel garages zich er aan bezondigen beloftes te maken die ze niet kunnen nakomen.

Als je nu eind juni nog op geen enkele officiële BMW -website iets terugvindt over de nieuwe X5 3.0 sd ... dan is het weinig waarschijnlijk dat deze in november in productie gaat.
                                      Er is nog niet eens een prijs bekend gemaakt.

Maar als je als verkoper of als dealer goede cijfers wil halen dan moet je inderdaad potentiële klanten aanlokken met optimistische beloftes... want hoe sneller de voorziene quota gehaald worden ... hoe beter voor de garage omdat ze dan in de toekomst meer wagens zullen mogen verkopen.

In Bornem was men alleszins zeer eensluidend: de 3.0 sd is pas voorzien voor 3/2008 ...
                                      De prijs van de 3.0sd is wel al bekend, ga naar je dealer vraag de prijs en je krijgt hem. De standaarduitrusting is gelijk aan die van de 4.8i. De 3.0sd gaat maar in productie vanaf productiejaar 2008 (september 2007), als je nu een sd besteld heb je hem in maart, maar er waren mensen die al een eind op voorhand besteld hadden en die krijgen hem inderdaad in okotober/november.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door luigi Bekijk Berichten
                                        De prijs van de 3.0sd is wel al bekend, ga naar je dealer vraag de prijs en je krijgt hem. De standaarduitrusting is gelijk aan die van de 4.8i. De 3.0sd gaat maar in productie vanaf productiejaar 2008 (september 2007), als je nu een sd besteld heb je hem in maart, maar er waren mensen die al een eind op voorhand besteld hadden en die krijgen hem inderdaad in okotober/november.
                                        Helemaal gelijk!

Comment

ik hoop dat je gelijk hebt... een jaar moeten wachten dat is niet menselijk.

Nochtans gewoon de wet van vraag en aanbod.

Comment

Working...
                                          X