Oorspronkelijk geplaatst door rudi X5
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW X5 2007
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door rudi X5 Bekijk BerichtenDe 3.0 sd zal nooit de 6.6 s halen zoals de X3 3.0 sd, gewoon al omdat hij afhankelijk van de opties minstens 300 kg zwaarder is.
Volgens mijn garage zal het eerder 7.5 cm voor de 100 km/h worden en een top van 230 km/h.
Ik heb ook getwijfeld over de 3.0 sd, doch aangezien die pas 3/2008 in productie gaat ... Na de proefrit met de 4.8 4 was ik helemaal verkocht!
Nadeel:is het hoger verbruik, kleinere actieradius met 1 tank, hogere tax en verzekering
Voordeel: het ultieme en onvervalste motorgeluid en de V8-grom samen met een harde duw in de rug als je op zijn staart trapt. En een bijkomende voordeel is dat ik slechts 5 maanden hoef te wachten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw3adept Bekijk BerichtenDe 3.0sd zal in november al geleverd worden ipv 03/2008. Wij zullen de eerste zijn in regio Turnhout volgens G&A. Mijn vader heeft ook altijd dikke v8'n gehad maar is ervan afgestapt om de simpele reden: teveel kilometers (45.000/jaar) en slechte herverkoopwaarde.
bevestiging van de x5 3.0sd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmw alpina Bekijk BerichtenVan 0-100 in 8.3 en topsnelheid van 210, ter illustratie de X3 3.0d doet het sprintje in 7.4 seconden. Die X5 3.0sd zal het dus ook wel klaren rond de 7.5 seconden, zowat een seconde trager dan de x3 3.0sd
Ze gaan toch nog iets boven de "oude" 4.8i moeten stellen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenMerci, de 3.0d is idd het minimum in zo'n wagen.
Ze gaan toch nog iets boven de "oude" 4.8i moeten stellen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenDe 3.0d is zoiezo het minimum hè.
Ik denk niet dat ze er ooit een 2 liter in gaan steken hoor.
Lager gaan kan idd niet...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmw alpina Bekijk BerichtenIk denk dat er een V8 met dubbele turbo zit aan te komen die ook wel z'n opwachting zal maken in de nieuwe 7. Maar misschien dat "de persoonsgeworden BMW", GTA, hier meer info over kan geven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenNee idd, ik bedoelde dat je kan zien aan de prestaties dat dit effectief wel de lichtste motorisatie is voor zo'n slee.
Lager gaan kan idd niet....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenIdd het moeten BMW-waardige prestaties blijven hè.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Steef101 Bekijk BerichtenLol mij dealer zegt begin october in productie(3.0sd) en november/december krijgen we hem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JMI Bekijk BerichtenHeb gisteren mijn 14de gezien (ondanks wachtijd ca. 6 maanden is), weeral in Spacegrau, ik denk dat het zwart op de nieuwe wat heeft afgedaan...
Het is alleszins een kleur die bij de occasies zeer gegeerd is... niemand laat een zwarte BMW staan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rudi X5 Bekijk Berichtendat ik binnenkort één van de weinige zwarte X5's zal rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Steef101 Bekijk BerichtenPrecies. wij zijn ook de eerste in onze regio zij onze dealer en ook rond november word die van ons geleverd. ik zal ff een kopietje aanvragen aan dealer van de
bevestiging van de x5 3.0sd.
Ik wil niet de wiseguy uithangen... maar moeten mensen die een X5 3.0sd kopen, niet minstens 1 zin zonder dt-fouten kunnen schrijven ? Of werkwoorden zoals 'zeggen' behoorlijk kunnen vervoegen ?
Voila.
Verder kan ik nog zeggen dat de nieuwe X5 retemassief is ! /me likes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenIk vrees ervoor...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk BerichtenIk wil niet de wiseguy uithangen... maar moeten mensen die een X5 3.0sd kopen, niet minstens 1 zin zonder dt-fouten kunnen schrijven ? Of werkwoorden zoals 'zeggen' behoorlijk kunnen vervoegen ?
Voila.
Verder kan ik nog zeggen dat de nieuwe X5 retemassief is ! /me likes.
Als je nu eind juni nog op geen enkele officiële BMW -website iets terugvindt over de nieuwe X5 3.0 sd ... dan is het weinig waarschijnlijk dat deze in november in productie gaat.
Er is nog niet eens een prijs bekend gemaakt.
Maar als je als verkoper of als dealer goede cijfers wil halen dan moet je inderdaad potentiële klanten aanlokken met optimistische beloftes... want hoe sneller de voorziene quota gehaald worden ... hoe beter voor de garage omdat ze dan in de toekomst meer wagens zullen mogen verkopen.
In Bornem was men alleszins zeer eensluidend: de 3.0 sd is pas voorzien voor 3/2008 ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rudi X5 Bekijk BerichtenIk vrees dat vandaag de dag veel garages zich er aan bezondigen beloftes te maken die ze niet kunnen nakomen.
Als je nu eind juni nog op geen enkele officiële BMW -website iets terugvindt over de nieuwe X5 3.0 sd ... dan is het weinig waarschijnlijk dat deze in november in productie gaat.
Er is nog niet eens een prijs bekend gemaakt.
Maar als je als verkoper of als dealer goede cijfers wil halen dan moet je inderdaad potentiële klanten aanlokken met optimistische beloftes... want hoe sneller de voorziene quota gehaald worden ... hoe beter voor de garage omdat ze dan in de toekomst meer wagens zullen mogen verkopen.
In Bornem was men alleszins zeer eensluidend: de 3.0 sd is pas voorzien voor 3/2008 ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door luigi Bekijk BerichtenDe prijs van de 3.0sd is wel al bekend, ga naar je dealer vraag de prijs en je krijgt hem. De standaarduitrusting is gelijk aan die van de 4.8i. De 3.0sd gaat maar in productie vanaf productiejaar 2008 (september 2007), als je nu een sd besteld heb je hem in maart, maar er waren mensen die al een eind op voorhand besteld hadden en die krijgen hem inderdaad in okotober/november.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rudi X5 Bekijk Berichtenik hoop dat je gelijk hebt... een jaar moeten wachten dat is niet menselijk.
Nochtans gewoon de wet van vraag en aanbod.
Comment
Comment