Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW X5 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
    Bestaat de 3.0sd al ofwat? Man, kheb weer wat gemist!
    Hij staat nog niet op de site aangeven maar me dealer heeft bericht gehad van de
    importeur(meerdere dealers hebben dit bericht gehad) en die hebben bevestigd dat ze de 1e week van october beginnen met bouwen van de 3.0sd(de onze word waarschijnlijk als 1e gebouwd) hij heeft een richtprijs van 75600(nog niet de precieze prijs maar wel dicht in de buurt)
    en de specs zijn ook nog niet precies maar rond 7.5 sec naar de 100, topsnelheid van 230, 286pk,580nm dus snel zat.
    Nog een site die aangeeft dat de x5 3.0sd bevestigd word door bmw

Comment

• Krijgt hij de uitlaat van de 4.8i ?

Comment

• Uitlaten

Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
        Krijgt hij de uitlaat van de 4.8i ?
        We proberen die achteraf te bestellen maar het zal moeilijk worden zei de dealer
        maar als het wel mogelijk is dan doen we het meteen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Steef101 Bekijk Berichten
          We proberen die achteraf te bestellen maar het zal moeilijk worden zei de dealer
          maar als het wel mogelijk is dan doen we het meteen.
          Dat vrees ik ook, met al die roetfiltertoestanden (zwaar voorstander) zijn die uitlaten naar het schijnt volledig anders als die op benzinewagens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
            Dat vrees ik ook, met al die roetfiltertoestanden (zwaar voorstander) zijn die uitlaten naar het schijnt volledig anders als die op benzinewagens.
            Maar in feite gaat het enkel over het eindstuk, in principe kan je dat van de 4.8 daar wel oplassen, ik ben bv op het net al een X5 tegengekomen met de uitlaten van een Mercedes R. 't Probleem is denk ik dat de uitlaten van de 4.8 voorlopig niet afzonderlijk te bestellen zijn bij BMW.

Zou die 3.0sd trouwens geen specifieke uitlaat krijgen?

Comment

• M'n ouders zijn net naar Gent gekomen, met de nieuwe

Enkel iets gaan eten, dus meer dan een paar crapy GSM-pics uit de ondergrondse heb ik niet... but hey, it's a start

Must say, in het echt ziet ie er FANTASTISCH uit !
              Aero-pack is zonder meer schitterend, en de velgen... tjah...

Pics !

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
                M'n ouders zijn net naar Gent gekomen, met de nieuwe

Enkel iets gaan eten, dus meer dan een paar crapy GSM-pics uit de ondergrondse heb ik niet... but hey, it's a start

Must say, in het echt ziet ie er FANTASTISCH uit !
                Aero-pack is zonder meer schitterend, en de velgen... tjah...

Pics !

T enige wat ik kan opmaken uit de foto's, de auto ziede nie helemaal, maar fock tzijn wel de vetste velgen die ik tot nu toe al gezien heb op een X5 Ze lijken beetje op de individual velgen.

Comment

• Nog...

Bijgevoegde Bestanden

Comment

Nog...

Ohla dit is een vet beeld

Hoe groot zijn die velgen wel? 20 21?

Zeer knap

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                      Ohla dit is een vet beeld

Hoe groot zijn die velgen wel? 20 21?

Zeer knap

21 é

Thx rabbitooooo !

Comment

• Brechtje ZALIG MAAT!!!!!! Echt zeer zeer knappe auto! Proficiat er mee!

Comment

• Prachtig!!!
                          De vetste X5 die ik al gezien heb!

Comment

• Merci manne

Pa is gelukkig ook tevreden, want die wist zich niet precies wat te verwachten

Comment

• Wow, wat een Bimmer ! De velgen zijn zo groot dat ze de auto klein lijken te maken . Dit zijn echt mijn favoriete velgen samen met de 214's (veel mensen delen mijn mening denk ik ).

Comment

• Ja man zieke velgen!

Zo een klasse...

Welke parking is dat? Ziet er al een beetje afgeleefd uit, terwijl de meeste in Gent wel in goede conditie zijn.

Comment

• Die velgen denken zeer sterk denken aan die van onze één (V-spaak 141),
                                  alleen zijn ze nog wat mooier .

Comment

• altjid al fan geweest van de X5, en met zo velgen wordt hij alleen maar mooier!

Comment

• Fack... bt. wat een schitterende X5 !

Proficiat, en veel plezier ermee. (en doe de complimenten aan meneer thooft )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                        Wow, wat een Bimmer ! De velgen zijn zo groot dat ze de auto klein lijken te maken . Dit zijn echt mijn favoriete velgen samen met de 214's (veel mensen delen mijn mening denk ik ).
                                        Haha, niet overdrijven é

Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                                        Ja man zieke velgen!

Zo een klasse...

Welke parking is dat? Ziet er al een beetje afgeleefd uit, terwijl de meeste in Gent wel in goede conditie zijn.
                                        Thx !

Parking onder de vrijdagsmarkt, niveau -2

Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                        Die velgen denken zeer sterk denken aan die van onze één (V-spaak 141),
                                        alleen zijn ze nog wat mooier .

Uhu,
                                        Knappe velgen ook !

Oorspronkelijk geplaatst door Tmw Bekijk Berichten
                                        altjid al fan geweest van de X5, en met zo velgen wordt hij alleen maar mooier!
                                        Thx !
                                        Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk Berichten
                                        Fack... bt. wat een schitterende X5 !

Proficiat, en veel plezier ermee. (en doe de complimenten aan meneer thooft )
                                        Merci ! Will do !
                                        T'is dan binnen een paar maand nog eens tijd voor nen SUV-shoot é

Comment

Haha, niet overdrijven é
                                          Doe ik ook ni .

Comment

Working...
                                          X