Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Slecht nieuws! Onze X5 is nog in productie en heeft veel vertraging opgelopen doordat er verschillende opties die we gekozen hebben veel vertraging opgelopen hebben.
Nieuwe leveringsdatum: middel augustus.
Grote teleurstelling.
Degene die we nu testrijden is een zwarte 3.0d met veel opties. Toffe wagen. Zal er straks ook wel eens mogen me rijden.
Pft, et stond zo een mega mooie 4.8i voor de deur met Z-platen. Maar wat bleek: dat was de wagen van de vrouw van de baas.
En er had hier iemand verteld dat er een 4.8i aan de deur stond met Z-platen dus ik begon al te dromen. Maar iets verder stond ook nog een 3.0d met Z-platen.
Pft, et stond zo een mega mooie 4.8i voor de deur met Z-platen. Maar wat bleek: dat was de wagen van de vrouw van de baas.
En er had hier iemand verteld dat er een 4.8i aan de deur stond met Z-platen dus ik begon al te dromen. Maar iets verder stond ook nog een 3.0d met Z-platen.
Sorry voor dit misverstand.
och wat een pech toch, maar de 3.0d is toch ook al plezant om te rijden e. Was het die zwarte met camel interieur? Veel succes nog met het testen e
maar alle pest die jongen eens niet zo
(IDEM)
Maar Z4M je moet eens stoppen met je onnozel gedoe
Er zijn veel forummers die kunnen bevestign wat voor een "Pain In The Ass" je soms kan zijn .
Ja, het is inderdaad deze. Mooi interieurkleur dat camel!
We gaan nog wat gaan rondbollen.
Jammer dat ik geen fototoestel bij heb.
Inderdaad prachtige wagen, die comfortzetels zijn ook schitterend da zit gwn beter dan uwe zetel thuis. De wagen rijdt zeer goed maar ik vind dat hij toch een beetje de duw in je rug mist, daarom zouden wij wachten op de 3.0sd. Nog veel plezier
Inderdaad prachtige wagen, die comfortzetels zijn ook schitterend da zit gwn beter dan uwe zetel thuis. De wagen rijdt zeer goed maar ik vind dat hij toch een beetje de duw in je rug mist, daarom zouden wij wachten op de 3.0sd. Nog veel plezier
geen idee eigenlijk.Ik hoop de 211pk versie, allez alles is relatief he die wagen is meer dan snel genoeg om goed mee te gaan met het dagelijkse verkeer.
geen idee eigenlijk.Ik hoop de 211pk versie, allez alles is relatief he die wagen is meer dan snel genoeg om goed mee te gaan met het dagelijkse verkeer.
Ja, hij is bijna hetzelfde met het vorig model qua prestaties in optrekken. Alleen schokt hij niet zo bij het schakelen en rijdt hij gewoon veel soepeler. Hij had ook dynamic drive en ik moet zeggen dat hij zich geen tikkeltje buigt in de bochten.
Echt super! Het is echt een plezier om me te rijden. Ik hoop nog 1 ding en dat is dat je toch wat verschil voelt buiten deze en de 233 pk versie. Voor de rest: heel tevreden!
Comment