Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ben je al naar cocquyt geweest ? die 21" zijn eigenlijk echt wel te groot, vind ik persoonlijk ook. tis ontzettend vet maar ze komen uit de kassen en die achterbanden zijn bijna even breed als murcielago-achterbanden ... tis er een beetje over op een SUV
tscheelt echt niet veel in breedte van banden .. zou het eens moeten opzoeken welke maat het is
Die bandenmaat van die styling 128 21" is 325.
Wat idd heel breed is. Heb in de garage 2 4.8i's gezien.
Hij heeft ze eens laten draaien op de parking...
Super lekker!
Als het uiterlijk wat naar mijn zin is, dan is de kans véél groter dat het X6love wordt.
De afmetingen van een X6 zouden wat beter bij mijn behoeften aansluiten.
Ik rij meestal alleen rond, dus wat voor zin heeft dan een grote SUV, met eventueel de mogelijkheid om zeven mensen te vervoeren?
Op deze pagina staan enkele foto's van een groene X5 met sportpakket en 20" velgen...
Thanks BMWMB, zo vind ik hem dus het mooiste ! Zwart is zwart, en het mooiste, maar waarschijnlijk zullen 80% van de verkochte X5'en wel in dat zwart zijn. Geef mij daarom maar een groene. Volgende week testrit, als alles meezit !
Ik vind dat Sattelbraun in combinatie met die alu sierlijsten gewoonweg schitterend. Om die rede heb ik het ook besteld in onze 3.
Wat ik hier nu moet vaststellen is dat er zijn die toen kritiek hadden op deze combinatie bij mijn auto die hier nu gaan zeggen dat het écht wel prachtig is...
Raar kwieten op dit forum...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Prachtige auto!
Spijtig van de lange wachttijden zit nu tot ongeveer eind februari.
Hebben ervoor gestaan eentje te kopen maar door de lange wachttijd is het een Q7 geworden.
Ik vind dat Sattelbraun in combinatie met die alu sierlijsten gewoonweg schitterend. Om die rede heb ik het ook besteld in onze 3.
Wat ik hier nu moet vaststellen is dat er zijn die toen kritiek hadden op deze combinatie bij mijn auto die hier nu gaan zeggen dat het écht wel prachtig is...
Raar kwieten op dit forum...
Wij hebben het sattelbraun met de zwarte houten lijsten besteld,maar ik begin nu meer en meer te twijfelen of ik het zou veranderen in alu!
Wel een nadeel aan dat aluminium is dat het zacht materiaal is, waardoor het ook gevoelig is voor beschadigingen.
Zo heeft de sierlijst in de bestuurdersdeur al heel wat krassen en tikjes...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment