Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW X5 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• *rrrr*

Zo'n imolarode X5is blijft toch de max... Welke interieurlijsten heeft 'ie? De "alu" lijstjes?

*denkt*

Dat ding op LPG leggen, da's al iets. Maar om de tax te ontwijken, zou ik 'm zonder achterbank moeten inschrijven. Okay, in een Z4 Coupé heb je ook maar twee zetels (en die wil ik ook wel), maar 't is toch nog een verschil.

Vraag 'm 'es wat 'ie ervoor wil?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
      *rrrr*

Zo'n imolarode X5is blijft toch de max... Welke interieurlijsten heeft 'ie? De "alu" lijstjes?

*denkt*

Dat ding op LPG leggen, da's al iets. Maar om de tax te ontwijken, zou ik 'm zonder achterbank moeten inschrijven. Okay, in een Z4 Coupé heb je ook maar twee zetels (en die wil ik ook wel), maar 't is toch nog een verschil.

Vraag 'm 'es wat 'ie ervoor wil?
      Neen, zo van dat lichte hout pappel maser ofzo, kan dat? zo herriner ik mij het toch..

Zal het hem eens vragen. Zal wel niet veel zijn, aangezien er al meer dan 200k opstaan volgens mij

Comment

• De nieuwe X5 is geslaagd.

De wagen is duidelijk als X5 herkenbaar. De algemene lijn is gebleven. Vooraan heeft de X5 zelfs iets weg van een grote X3.

Hoewel de vorige X5 nog steeds met de top meekon, zal deze X5 vanaf nu de absolute top zijn in z'n categorie.
        Moest ik goesting hebben in zo'n SUV, ik ging nog niet meer kijken naar andere merken...

Wel ben ik benieuwd naar de prijzen. Als deze in de lijn blijven van de vorige X5, dan krijg je veel waar voor uw geld. Rekening houdend met de hoge restwaarde zal deze X5 zonder enige twijfel een gigantisch verkoopssucces worden...
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pirre
          deze x5 is een enorme teleurstelling, de vorige is veel mooier.
          Idd, vind er echt totaal niks aan.
          Op foto lijkt het dashboard ook weer zo plastiekerig zoals de huidige BMW's.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde
            Idd, vind er echt totaal niks aan.
            Op foto lijkt het dashboard ook weer zo plastiekerig zoals de huidige BMW's.
            Ik kan best begrijpen dat er mensen zijn die de stijl van de BMW X5 niet mooi vinden, net zoals de algemene stijl van BMW.

Er mag ook gezegd worden dat de nieuwe ML ook een schitterende wagen is. Voor mij staat deze ML op de tweede plaats na de X5...
            OO 00 OO

Comment

• Die X5 zal terug een mooie verschijning worden, ik vind hem prachtig, vooral die neus!

Comment

• ik ben nooit echt een fan geweest van de oude X5, maar deze ziet er echt wel goed uit! Veel stoerder dan vorige.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                  Wel ben ik benieuwd naar de prijzen. Als deze in de lijn blijven van de vorige X5, dan krijg je veel waar voor uw geld. Rekening houdend met de hoge restwaarde zal deze X5 zonder enige twijfel een gigantisch verkoopssucces worden...
                  Ik vrees dat 'ie een heel pak duurder zal worden ... het gat met de X3 was te klein om gezond te zijn, ze zullen er nu wel van profiteren om de prijzen wat naar boven te sleuren
                  1963 Land Rover Series IIa
                  1994 Mercedes SL320
                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Ik vrees dat de prijzen ter hoogte van die van de BMW 7 zullen komen...
                    OO 00 OO

Comment

Ik vrees dat de prijzen ter hoogte van die van de BMW 7 zullen komen...
                      Dat geloof ik niet. Ze moeten nog concurrentieel blijven ook, een Q7 bv is ook een stuk goedkoper dan een A8 en is bovendien nog een maatje groter dan een X5. De x5 zal misschien wat duurder worden maar zal waarschijnlijk nog steeds een stuk goedkoper zijn dan een 7.

Comment

• Een 55k voor de 3.0d denk ik ...

Comment

• zou de 2.5d erin komen om de concurrentie aan te gaan met de 280CDI die eveneens een gedowntunede 3.0 is?

Comment

• FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACK!

Wat een beest van een auto! ³

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski
                              zou de 2.5d erin komen om de concurrentie aan te gaan met de 280CDI die eveneens een gedowntunede 3.0 is?
                              ik verwacht van niet. in de q7 zal er wss ook nooit een 2.7 komen

Comment

• Ik vind hem vanachteren te hard op de X3 lijken... Voorkant is wel mooi.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski
                                  zou de 2.5d erin komen om de concurrentie aan te gaan met de 280CDI die eveneens een gedowntunede 3.0 is?
                                  Nop, tegen de filosofie van de X5, een 7 zal ik ook nooit komen met een 2.5d ...

Comment

Ik kan best begrijpen dat er mensen zijn die de stijl van de BMW X5 niet mooi vinden, net zoals de algemene stijl van BMW.

Er mag ook gezegd worden dat de nieuwe ML ook een schitterende wagen is. Voor mij staat deze ML op de tweede plaats na de X5...
                                    Ik twijfel tussen de Range Sport en de ML voor de 1ste plaats
                                    Daarna komt de vorige X5 denk ik.

Het interieur begint me anders wel al aan te staan als ik inzoom op de foto, dat hout is best mooi, net als het stuur.
                                    Vind het alleen jammer dat de algemene interieurstijl van BMW er in zit (al is dit wel het beste wat ik tot nu toe heb gezien van de nieuwe stijl).

Comment

• Ziet er goed uit, maar een SUV zal ik nooit kopen. Voor mij is de X5 toch de mooiste SUV, dichtbij de Touareg. Q7 is te groot (toont lomp) en de Cayenne is nooit mijn keuze geweest. De ML is dan wel 100% mooier dan zijn voorganger, Mercedes zal me nooit echt bekoren...

Comment

• Wat een auto...

Comment

• Geslaagde update voor de X5 vind ik
                                          Maar de ML blijft momenteel nog mn favo SUV..
                                          Kan veranderen eenmaal ik hem in het echt zie met zen dikke sloffen

Comment

Working...
                                          X