Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW X5 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door HaVo Bekijk Berichten
    Dat doet hij ook (is idd via Idrive zo ook ingesteld). De wagen deed als extra dus ook de achterlichten even aan, maar na 15sec of zo werden die zachtjes gedimd. Ik vond dat wel een leuke feature. Heb in de manual gekeken en alle mogelijke opties in idrive bekeken, maar vind hierover niks specifieks terug.

Dus als iemand het eens wil testen, would appreciate it
    en als je aan de hendel van uw pinkers trekt?
    ja kan die lichten ook normaal instellen via idrive : hoe lang ze branden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
      en als je aan de hendel van uw pinkers trekt?
      ja kan die lichten ook normaal instellen via idrive : hoe lang ze branden
      dat is die homecoming functie. Dat werkt ook. Ik denk dat er over het algemeen wel wat software 'glitches' zijn, want soms gebeuren er nog rare dingen. Zo staat de radio soms aan als je start, soms uit. Soms staat ook de zetelverwarming aan bij t starten, dan weer niet. Volgende week de wagen eens bij de dealer droppen en de laatste soft erop laten zetten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door spidey Bekijk Berichten
        wat een schitterende foto !! mijn complimenten

Comment

• Ter info guys : probleem dat ik had is opgelost door de batterij eens af te koppelen, 20 minuten te wachten (reset), en dan terug te starten. Batterij is aan de zwakke kant trouwens, want de wagen staat al 2 weken stil (papieren nog niet in orde), dus ik vermoed dat dat er wel iets mee te maken had.

Comment

• Wij hebben thuis ook een X5 sd in bestelling staan. Er zijn echter leverproblemen volgens de dealer en daardoor kan hij niet aankomende week geleverd worden Verder is ook niet bekend wanneer deze wel geleverd kan worden. Is er iemand met het zelfde probleem of weet hier meer vanaf? Het gaat trouwens om een levering in NL maar dat moet niet uitmaken mijns inziens.

Comment

• Jij hebt er ook lang over gedaan om een eerste post te plaatsen : 4 jaar!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten
                Jij hebt er ook lang over gedaan om een eerste post te plaatsen : 4 jaar!
                ja, ik kwam toevallig op dit forum terecht en wilde me aanmelden. Toen bleek dat ik dat al eerder gedaan had:S mijn e-mailadress was al in gebruik...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rick Bekijk Berichten
                  Wij hebben thuis ook een X5 sd in bestelling staan. Er zijn echter leverproblemen volgens de dealer en daardoor kan hij niet aankomende week geleverd worden Verder is ook niet bekend wanneer deze wel geleverd kan worden. Is er iemand met het zelfde probleem of weet hier meer vanaf? Het gaat trouwens om een levering in NL maar dat moet niet uitmaken mijns inziens.
                  Hallo rick

Ik woon ook in NL en onze 3.0sd staat op de boot is mij vertelt.
                  We hebben nog niks vernomen over leveringsproblemen, wij kunnen onze sd als het goed is over 2/3 weken ophalen.
                  Ik laat je wel even weten als dat word uitgesteld maar dat gebeurd waarschijnlijk niet zei de dealer.

Comment

• Onze x5 3.0sd is al in België en zal deze week in onze garage staan. Is trouwens al twee weken binnen bij de BMW garage in Turnhout, maar schrijven hem nu pas in.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Steef101 Bekijk Berichten
                      Hallo rick

Ik woon ook in NL en onze 3.0sd staat op de boot is mij vertelt.
                      We hebben nog niks vernomen over leveringsproblemen, wij kunnen onze sd als het goed is over 2/3 weken ophalen.
                      Ik laat je wel even weten als dat word uitgesteld maar dat gebeurd waarschijnlijk niet zei de dealer.
                      Ok super, wanneer hebben jullie de auto besteld? Wij in oktober maar toen is de order ingevuld bij een gereserveerde productieplaats.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rick Bekijk Berichten
                        Ok super, wanneer hebben jullie de auto besteld? Wij in oktober maar toen is de order ingevuld bij een gereserveerde productieplaats.

In maart al

Comment

• Enkele vraagjes...

iemand ervaring met de High Beam Assist en de vernieuwde (minstens MY06) HUD. De vorige HUD zijn groene kleurweergave was niet zichtbaar met een polaroid zonnebril maar was wel uiterst handig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Steef101 Bekijk Berichten
                            In maart al
                            Er is nu meer bekend van onze auto. In week 4 gaat deze in productie en in week 10 wordt de auto geleverd. Dus gaat nog wel even duren Enige voordeel is misschien dat we de nieuwe serie kentekens krijgen in NL.

Comment

• Zijn er ergens foto's te vinden van Havo zijn wagen maar dan in het zwart en eventueel zonder dakrails?

Dus dit in het zwart...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ffreakie Bekijk Berichten
                                Zijn er ergens foto's te vinden van Havo zijn wagen maar dan in het zwart en eventueel zonder dakrails?

Dus dit in het zwart...

En ook op de X5 passen deze velgen niet...

Comment

• Beter al dan op een '5 (19") of een '7 (21"), maar 't blijven van de lelijkste velgen die BMW maakte, volgens mij. Zeer cheap. Maar zo op de X5 vind ik 't nog net kunnen.

Comment

• ik vind die velgen machtig, écht waar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ffreakie Bekijk Berichten
                                      Enkele vraagjes...

iemand ervaring met de High Beam Assist en de vernieuwde (minstens MY06) HUD. De vorige HUD zijn groene kleurweergave was niet zichtbaar met een polaroid zonnebril maar was wel uiterst handig.
                                      niemand...

Comment

• Wannes heeft HUD, maar is daar niet zo wild van.
                                        Zou het niet meer kiezen zei hij me ooit.

Comment

• vandaag bij de dealer langs geweest.

produktiedatum van onze x5 is voorzien week 27/2008 en levering voorzien week 34/2008
                                          het zal lang wachten zijn , zou komen omdat we voor de sd gekozen hebben

Comment

Working...
                                          X