Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW X5 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk Berichten

Langs de andere kant heb ik liever een X5 3.0d...
    Same here, ik heb de Cayenne altijd al een lelijk model gevonden.

Comment

• Mwah. Ik vind de pré-facelift Cayenne Turbo knapper dan de E53 facelift X5 4.8is.

Maar de nieuwe X5 is een ziljoen keer knapper dan de facelift Cayenne.

Comment

Mwah. Ik vind de pré-facelift Cayenne Turbo knapper dan de E53 facelift X5 4.8is.

Maar de nieuwe X5 is een ziljoen keer knapper dan de facelift Cayenne.
        Ik blijf de facelift van de E53 knapperder vinden dan de huidige!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
          Zo'n V6 is werkelijk niet vooruit te branden.
          Een S is beter zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
            Een S is beter zeker?
            Een Turbo ook.

Rami's Turbo vooral.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
              Ik blijf de facelift van de E53 knapperder vinden dan de huidige!
              No no no no !!

Maar jouw E46 325Ci is mooier dan de huidige E93.

Comment

• Op de parking aan ons hotel te Eurodisney stonden 2 zilveren X5'en naast mekaar. De oude en de nieuwe.

De X5 is zeer mooi in het zilver. Zelfs mijn schoonbroer die nu een saffierzwarte heeft besteld begon al te twijfelen...

Bijgevoegde Bestanden
                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Een Turbo ook.

Rami's Turbo vooral.
                  Cayenne Turbo is bangelijk,ik heb al met 3tal Turbo's gereden en allemaal monsters

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                    Op de parking aan ons hotel te Eurodisney stonden 2 zilveren X5'en naast mekaar. De oude en de nieuwe.

De X5 is zeer mooi in het zilver. Zelfs mijn schoonbroer die nu een saffierzwarte heeft besteld begon al te twijfelen...

man man die lijn is wel prachtig geworden.....knap wie met zo'n bolliede kan rondbollen, volgens de meesten hier een "gewoon wagentje" .........

Ik blijf wel verder dromen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                      Een S is beter zeker?
                      Hoe bedoel je? De 'S' heeft een V8 met bijna 100 pk meer dus die zal wel een stukje sneller zijn..

Comment

• Ik vind zilvergrijs persoonlijk één van de lelijkste kleuren voor een X5...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                          Ik vind zilvergrijs persoonlijk één van de lelijkste kleuren voor een X5...
                          Word !

Comment

• omdat het hier toch over kleuren gaat hier een paar pics van onze grijze x5 3.0d net voor, en tijdens, onze reis naar italië in juli.
                            we hadden hem toen enkele weken

ik had liever zwart of wit gehad ... en de 4.8 velgen, maarja ...

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door spidey Bekijk Berichten
                                      Doet me denken aan "Gladiator". De X5 wel weggelaten he
                                      Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Ik heb onlangs (2 mnd geleden) een sd besteld in spacegrau (donkerder grijs). Was echt overtuigd dat dit de mooiste kleur was. Totdat ik in Hasselt een zilvergrijze zag... Ik kan jullie beloven dat zilvergrijs live echt wel de X5 mooi tot z'n recht laat komen.
                                        Heb dan maar snel veranderd naar zilvergrijs én met aërodynamica-pakket.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door swimmy Bekijk Berichten
                                          Ik heb onlangs (2 mnd geleden) een sd besteld in spacegrau (donkerder grijs). Was echt overtuigd dat dit de mooiste kleur was. Totdat ik in Hasselt een zilvergrijze zag... Ik kan jullie beloven dat zilvergrijs live echt wel de X5 mooi tot z'n recht laat komen.
                                          Heb dan maar snel veranderd naar zilvergrijs én met aërodynamica-pakket.
                                          Cool! En een spannende impulsieve beslissing!

Vergeet hem hier zeker niet voor te stellen.

Wanneer wordt hij verwacht?

Comment

Working...
                                          X