Oorspronkelijk geplaatst door Tommie
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW X5 2007
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk BerichtenMwah. Ik vind de pré-facelift Cayenne Turbo knapper dan de E53 facelift X5 4.8is.
Maar de nieuwe X5 is een ziljoen keer knapper dan de facelift Cayenne.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenZo'n V6 is werkelijk niet vooruit te branden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenEen S is beter zeker?
Rami's Turbo vooral.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenIk blijf de facelift van de E53 knapperder vinden dan de huidige!
Maar jouw E46 325Ci is mooier dan de huidige E93.
Comment
-
Op de parking aan ons hotel te Eurodisney stonden 2 zilveren X5'en naast mekaar. De oude en de nieuwe.
De X5 is zeer mooi in het zilver. Zelfs mijn schoonbroer die nu een saffierzwarte heeft besteld begon al te twijfelen...
Bijgevoegde BestandenOO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk BerichtenEen Turbo ook.
Rami's Turbo vooral.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenOp de parking aan ons hotel te Eurodisney stonden 2 zilveren X5'en naast mekaar. De oude en de nieuwe.
De X5 is zeer mooi in het zilver. Zelfs mijn schoonbroer die nu een saffierzwarte heeft besteld begon al te twijfelen...
man man die lijn is wel prachtig geworden.....knap wie met zo'n bolliede kan rondbollen, volgens de meesten hier een "gewoon wagentje" .........
Ik blijf wel verder dromen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenEen S is beter zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenIk vind zilvergrijs persoonlijk één van de lelijkste kleuren voor een X5...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spidey Bekijk BerichtenOpel Corsa 1.7 cdti (sold)
Opel Astra ST Sport(sold)
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop
Comment
-
Ik heb onlangs (2 mnd geleden) een sd besteld in spacegrau (donkerder grijs). Was echt overtuigd dat dit de mooiste kleur was. Totdat ik in Hasselt een zilvergrijze zag... Ik kan jullie beloven dat zilvergrijs live echt wel de X5 mooi tot z'n recht laat komen.
Heb dan maar snel veranderd naar zilvergrijs én met aërodynamica-pakket.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door swimmy Bekijk BerichtenIk heb onlangs (2 mnd geleden) een sd besteld in spacegrau (donkerder grijs). Was echt overtuigd dat dit de mooiste kleur was. Totdat ik in Hasselt een zilvergrijze zag... Ik kan jullie beloven dat zilvergrijs live echt wel de X5 mooi tot z'n recht laat komen.
Heb dan maar snel veranderd naar zilvergrijs én met aërodynamica-pakket.
Vergeet hem hier zeker niet voor te stellen.
Wanneer wordt hij verwacht?
Comment
Comment