Oorspronkelijk geplaatst door loebas
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A8 D4
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenInderdaad, dat is het niet...
De wagen staat er als een blok diamant
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door loebas Bekijk Berichten
Als dit geen prachtige wagen is...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenWat een zever is dat hier allemaal
Elke wagen heeft nu eenmaal zijn voor- en tegenstanders, maar is het daarom nu echt nodig om daar als kleine kinderen over te blijven neuten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenWees toch niet zo op de tenen getrapt...
Wat Alex zegt, is voor een deel de waarheid. Pakweg 10 tot 5 jaar geleden (en op vandaag nog voor een stuk) was BMW echt hét merk dat iedereen wou (ik veralgemeen). Zowel nieuw als op de tweedehands markt, deed bijna elke BMW het goed. Ze waren sportief en hadden een karaktervol (lees: vaak agressief) design.
De jongste Audi's zijn eveneens veel sportiever en designvoller geworden, dus ook min of meer agressiever (wat positief is!). Daarom is Audi de jongste tijd hét hippe merk geworden (en daar doen die LEDs zéker hun deel in). Iedereen wil nu plots een Audi! Zelfs op de tweedehands markt scoren oudere -en vaak minder karaktervolle- Audi's zeer goed, juist omdat het merk nu, volgens velen, echt dé shit is.
Ik kom in verschillende firma's, en telkens is de Audi A4/A6 de wannahave bak, terwijl het lijstje vol knappe en minstens even goede concurrentie zit. De autoleke redeneren " zo'n knappe bakken, dat moeten gewoon zeer goede/de beste zijn"
Ook op de baan ( ik doe 70 - 80k/ jaar momenteel ) meen ik toch een fenomeen te zien. Daar waar BMW vroeger afgeschilderd werd als het merk voor agressieve chauffeurs, merk je toch duidelijk dat er sommigen zich koning wanen in hun met LED-voorziene eco A4.
En ja, ook ik veralgemeen, maar kan toch enkele concrete voorbeelden aanhalen van onaangename rencontres met Audi's, van extreem bumperkleven tot van de weg duwen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
Ook op de baan ( ik doe 70 - 80k/ jaar momenteel ) meen ik toch een fenomeen te zien. Daar waar BMW vroeger afgeschilderd werd als het merk voor agressieve chauffeurs, merk je toch duidelijk dat er sommigen zich koning wanen in hun met LED-voorziene eco A4.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenWat een zever is dat hier allemaal
Elke wagen heeft nu eenmaal zijn voor- en tegenstanders, maar is het daarom nu echt nodig om daar als kleine kinderen over te blijven neuten?
Voila seh,
Dat was eigenlijk wat ik bedoelde.
Op het Q5-forum was het net eender: in plaats van je mening op hoffelijke manier te brengen, eindeloos in gebakkelei gaan met mensen die er een andere mening op nahouden.
Maar de gelijkenis met het Q5-forum geeft me hoop, dat we binnen een klein jaar misschien terug ernstige post's zullen kunnen lezen.
Bye,
Stelo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenInderdaad, dat is het niet...'t Is wél een prachtige wagen, maar 'ie is de titel D3-opvolger gewoon niet waard, vind ik.
Bij andere wagens _zie_ en voel je altijd direct de reden waarom je beter voor 't nieuwe model gaat... zowel de S-klasse als de 7-serie zijn/waren grote sprongen t.o.v. hun voorganger. Een W220 is zó 2000, terwijl de W221 zó hedendaags oogt: 't gevoel dat een W221 je geeft als je 'm ziet, dat is dat van state-of-the-art technologie en design. De D4 heeft op dat vlak jammer genoeg maar een babystapje gezet en oogt op die manier zó 2005... net als de D3 FL, maar die was dan ook van 2005 of zo.
't Is mss omdat de D3 zo knap was dat we de evolutie naar de D4 niet merken of zien. Maar als ik die schetsen in dit topic zie, dan denk ik toch dat Audi 't gewoon op veilig wou spelen. Best jammer, want het vlaggenschip van een merk moet toch de toon voor de toekomstige modellen zetten, niet omgekeerd.Life's too short. Not to. Live it.
1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenDaar waar BMW vroeger afgeschilderd werd als het merk voor agressieve chauffeurs, merk je toch duidelijk dat er sommigen zich koning wanen in hun met LED-voorziene eco A4.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door loebas Bekijk Berichten
Als dit geen prachtige wagen is...
Comment
-
Ik dit:
De SFG is zeker niet mis hoor, maar 't is té C6.
Een kleinere wagen heeft zo'n opvallend front mss wel nodig om er te staan, maar een D3 staat er vanzelf, zelfs met dat klassiekere front van hierboven. Een SFG vind ik persoonlijk overkill op een kar van die grootte... de extra stoerheid en agressiviteit die ermee bereikt wordt, is 't verdwijnen van een groot stuk van de elegantie niet waard.Life's too short. Not to. Live it.
1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk BerichtenIk dit:
De SFG is zeker niet mis hoor, maar 't is té C6.
Een kleinere wagen heeft zo'n opvallend front mss wel nodig om er te staan, maar een D3 staat er vanzelf, zelfs met dat klassiekere front van hierboven. Een SFG vind ik persoonlijk overkill op een kar van die grootte... de extra stoerheid en agressiviteit die ermee bereikt wordt, is 't verdwijnen van een groot stuk van de elegantie niet waard..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk BerichtenIk dit:
De SFG is zeker niet mis hoor, maar 't is té C6.
Een kleinere wagen heeft zo'n opvallend front mss wel nodig om er te staan, maar een D3 staat er vanzelf, zelfs met dat klassiekere front van hierboven. Een SFG vind ik persoonlijk overkill op een kar van die grootte... de extra stoerheid en agressiviteit die ermee bereikt wordt, is 't verdwijnen van een groot stuk van de elegantie niet waard.
Ooit met onze A8 D2 naast een D3 PFL geparkeerd gestaan, en ok er waren verschillen tussen beide, maar echt groot waren die niet imho.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenVoila, dat roep ik al anderhalf jaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk BerichtenIk dit:
De SFG is zeker niet mis hoor, maar 't is té C6.
Een kleinere wagen heeft zo'n opvallend front mss wel nodig om er te staan, maar een D3 staat er vanzelf, zelfs met dat klassiekere front van hierboven. Een SFG vind ik persoonlijk overkill op een kar van die grootte... de extra stoerheid en agressiviteit die ermee bereikt wordt, is 't verdwijnen van een groot stuk van de elegantie niet waard..
Nieuwe A4x2 =
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenIk treed je hiein volledig bij!
Ik kom in verschillende firma's, en telkens is de Audi A4/A6 de wannahave bak, terwijl het lijstje vol knappe en minstens even goede concurrentie zit. De autoleke redeneren " zo'n knappe bakken, dat moeten gewoon zeer goede/de beste zijn"
Ook op de baan ( ik doe 70 - 80k/ jaar momenteel ) meen ik toch een fenomeen te zien. Daar waar BMW vroeger afgeschilderd werd als het merk voor agressieve chauffeurs, merk je toch duidelijk dat er sommigen zich koning wanen in hun met LED-voorziene eco A4.
En ja, ook ik veralgemeen, maar kan toch enkele concrete voorbeelden aanhalen van onaangename rencontres met Audi's, van extreem bumperkleven tot van de weg duwen
Nu gaan we weer de toer op om Audirijders agressievelingen te noemen. We gaan nog lager bij de grond.
Als ik't samenvat rijden vooral mensen die niets van auto's kennen en agressievelingen met een Audi, ah ja en bompas ook nog, want 't is tegelijkertijd een bompawagen met agressieve ledlampjes.
Audi is wel inventief met hun ledjes ivg met de andere merken, dat is een feit en niet een veronderstelling. Iemand moet mij eens uitleggen waarom ledjes ineens een agressieve indruk nalaten, ware het niet dat deze vooral de zichtbaarheid overdag verhogen en het verbruik verminderen, nog een feit en geen veronderstelling. Weet dat Audi ook als eerste, ledlampjes heeft geïntroduceerd bij hun derde remlicht, long ago ondertussen. En dit was vooral niet om de agressieveling uit te hangen, maar owv het feit dat de reactiesnel van oplichting vele malen hoger is dan een analoge lamp wat nogal een meevaller is als je tegen 120km plots op 3m afstand van een voorligger vol in de remmen moet gaan op een doordeweekse werkdag om 08.00u in Tielt-Winge, waar de files beginnen tussen Leuven en Brussel.
Voor zij die dit design povertjes vinden, zal er wie weet, een meer uit de kluiten gewassen S8 volgen.
Comment
Comment