Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Al goed en wel hier, ik kan me in beide visies vinden, maar zeggen dat de nieuwe A8, gewoon een lange A4 is, is belachelijk.
Die mensen zouden idd beter es wat brillen gaan kopen, het is natuurlijk makkelijk gesproken van "Nu al nieuwe A4 ?" ed., maar 't houdt geen steek.
Designgewijs zullen alle wagens van een bepaald merk vele stijlkenmerken overnemen (obvious) en Audi doet dit mss wat meer dan derest, maar het valt dan ook goed in de smaak.
Een gemiste kans vind ik, hij zal wel fantastisch rijden, het confort en afwerking zal wel weer op topniveau zijn maar de buitenkant is weeral zonder enige grote verandering ten opzichte van de a4,a5,a6,....
De achterkant geeft zo een "nors" uitzicht.
Het deed me trouwens aan dit denken.
Al goed en wel hier, ik kan me in beide visies vinden, maar zeggen dat de nieuwe A8, gewoon een lange A4 is, is belachelijk.
Die mensen zouden idd beter es wat brillen gaan kopen, het is natuurlijk makkelijk gesproken van "Nu al nieuwe A4 ?" ed., maar 't houdt geen steek.
Designgewijs zullen alle wagens van een bepaald merk vele stijlkenmerken overnemen (obvious) en Audi doet dit mss wat meer dan derest, maar het valt dan ook goed in de smaak.
Dus nogmaals:
=/=
Ik denk dat de meesten hem zeker en vast niet lelijk vinden (dat is hij alleszins niet) maar het het ontwerp kon toch zeker en vast wat vernieuwender zijn. Zeker aangezien dit het vlaggeschip is. Mocht de toekomstige A4 afgeleid zijn van de A8 die aantal jaar eerder op de markt was dan zou ik zeggen ok, maar andersom vind ik dit niet kunnen.
Als ik deze beelden aan niet autokenner zou tonen en zeggen dat dit foto is van de A4 die ze kennen zou 90% mij geloven.
Nogmaals, zeker geen lelijke wagen hoor (en ben neutrale autoliefhebber!!!).
Een concept of design dat goed verkoopt ga je toch niet veranderen..
Het gaat bij audi (net als bij alle andere merken) om het geld en niet om wat autoliefhebbers denken.
Als de nieuwe A8 niet goed genoeg zal verkopen zal er redelijk vlug een facelift volgen
Op de foto is het onderscheid tussen de A4 en A8 niet zo groot, maar IRL zullen deze wagens helemaal anders overkomen
Ik moet ook toegeven dat ik het precies een grotere A4 vind.
Ik vond de A8 altijd een al een topper. Nu is hij ook wel een topper maar naast de A4 te zien weet ik het toch niet ze.
Op foto lijkt hij inderdaad sterk op de A4.
Die heeft wel een mooi design, maar je topmodel moet niet lijken op een middenklassemodel imho, tenzij het topmodel eerst was.
2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK
Comment