Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A8 D4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vanaf het najaar 2010 ook met 3.0 V6 TDI (250 pk / 550 Nm) verkrijgbaar. Standaard met 8-traps Tiptronic en quattro vierwielaandrijving. De A8 3.0 TDI verbruikt volgens Audi 6,6 liter diesel per 100 kilometer en heeft een CO2-uitstoot van 174 gram per kilometer. Prijzen beginnen bij € 95.200,-. Geen gekke instapper toch?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommy2 Bekijk Berichten
      Vanaf het najaar 2010 ook met 3.0 V6 TDI (250 pk / 550 Nm) verkrijgbaar. Standaard met 8-traps Tiptronic en quattro vierwielaandrijving. De A8 3.0 TDI verbruikt volgens Audi 6,6 liter diesel per 100 kilometer en heeft een CO2-uitstoot van 174 gram per kilometer. Prijzen beginnen bij € 95.200,-. Geen gekke instapper toch?
      Die verbruikscijfers lijken me nu toch heel erg optimistisch hoor. Als je ziet wat een A4 2.7 TDI in werkelijkheid al verbruikt. Of gaat het over een nieuw ontwikkelde motor?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
        Die verbruikscijfers lijken me nu toch heel erg optimistisch hoor. Als je ziet wat een A4 2.7 TDI in werkelijkheid al verbruikt. Of gaat het over een nieuw ontwikkelde motor?
        Ik denk dat dit in de praktijk ook niet haalbaar is, de cijfers worden altijd op de rollenbank gemeten dus in de praktijk zal dit altijd hoger uitvallen.

Het gaat om een doorontwikkeling van de huidige 3.0 TDI met een "start-stopsysteem, recuperatie en een intelligent temperatuurmanagement". Dus zuiniger als de huidige zal die zeker wel zijn maar "zuinig" met zo'n grote auto quattro aandrijving is toch relatief...

Comment

• Wanneer komt de nieuwe RS4 eigenlijk uit?

Comment

• Dat zal zoals hoogstwaarschijnlijk weer zijn bij de facelift, net als bij de vorige modellen.
            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BeFour Bekijk Berichten
              De nieuwe A8 staat op het salon van Brussel begin januari.
              Klopt, we hebben vandaag een vip uitnodiging gekregen om hem te gaan bekijken..

Comment

• HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                  Wanneer komt de nieuwe RS4 eigenlijk uit?
                  Die komt er niet van de B8, RS5 als coupe, (Sportback en Cabrio).

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Vooruitblik + meer foto's: [www.autozine.nl]
                        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Interieur =
                          Exterieur is te weinig imposant, te braaf.

Comment

• Dat klokje en het stuur vind ik degoutant...

Comment

• Het stuur vind ik ook niet mooi, maar audisturen vind ik maar zelden mooi als het geen sportstuur is. Het lelijkste vind ik nog de versnellingspook, ze hadden beter een mooie pook gemaakt zoals bmw of gewoon knoppen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                                Die komt er niet van de B8, RS5 als coupe, (Sportback en Cabrio).
                                HEU?? Dus gene RS4 Avant meer of wat??

Comment

• Misschien die alleen en in plaats van de Berline de RS5 Sportback?
                                  Ik zou het ook gigantisch spijtig vinden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                    HEU?? Dus gene RS4 Avant meer of wat??
                                    Kans bestaat dat ze 't gaan doen zoals vroeger, alleen de Avant versie er van maken.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• ik ben eens benieuwd voor de lange versie.
                                      Die wil mijn baas kopen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                        Dat lijken geen mistlichten te zijn?
                                        Eerder sensoren voor Distronic? Maar waarom dan twee, de meeste merken hebben genoeg aan één?

En vooral: waar zijn de mistlichten dan naartoe?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Saai en te traditioneel.

Comment

Working...
                                          X