Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A8 D4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Benieuwd om die volgende week irl te zien.

Comment

• Jammer dat hij de lichten van de A4 heeft!

Comment

• Als hij nu eens iets strakker getekend was, zou het perfect zijn.
          Die chroomstrips opzij en op de koffer storen me ook, hopelijk ook weg te laten.

Comment

• IRL veel mooier dan op foto!!

Comment

• ik heb em ook gezien op het autosalon
              en hij sloeg wat tegen vind ik

dan hebben ze bij bmw met hun 7 reeks meer vooruitgang gemaakt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
                IRL veel mooier dan op foto!!
                Vind ik ook. Was nog niet overtuigd op foto, maar IRL echt wel een indrukwekkende kar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                  Vind ik ook. Was nog niet overtuigd op foto, maar IRL echt wel een indrukwekkende kar.
                  Bij mij helemaal omgekeerd, op foto vond ik het al niks, irl nog minder, maakt totaal geen indruk (een 7 of S lijken precies imposanter, meer vlaggenschip-achtig) en die koplampen zijn echt wel een pak te groot en de LED's erin lelijk. De kont gaat nog wel maar het doet me niet veel, en de vorige generaties waren allemaal razend knap vond ik

Comment

• Irl vond ik hem op geen zak trekken. Eerlijk waar, volledig uit proportie .. de snoet

Comment

• a8 4.2fsi en mb s500

Mehr Luxus, mehr Glanz, mehr Technik – so prahlt der neue Pracht-Audi A8. Und gewachsen ist er auch. Reicht das, um der Mercedes S-Klasse den Rang abzufahren? Ein erster Vergleich.

Comment

• Bij de onthulling en de foto's die volgden vond ik dat de D4 erg ontgoochelde, maar irl ben ik toch wel overtuigd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                          Bij de onthulling en de foto's die volgden vond ik dat de D4 erg ontgoochelde, maar irl ben ik toch wel overtuigd.
                          Overtuigd van wat?
                          truth is in the eye of the beholder

Comment

• Overtuigd van z'n extern design. Enkele weken geleden had ik, zoals de meeste onder ons, de reactie "een grote A4", dat gevoel had ik gisteren helemaal niet.

Comment

• 'k heb hem zaterdag ook mogen bewonderen op het autosalon, ik vond hem prachtig... veel betere look of op foto!

Comment

• Ik heb hem zaterdag ook gezien op het salon en vond hem tegenvallen. Ik vond de vorige veel mooier.
                                1994 Saab 9000 CSE 2.3 LPT FPT
                                1994 BMW E36 ///M3 3.0 coupé

Comment

• Vind het ook maar tegenvallen, jammer gemiste kans van audi

Comment

• iemand soms al opgevangen wanneer de lange versie op de markt komt?

Comment

• Comment

• F A K

1982 BMW E28 528i
                                        2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Dat hout is knap!
                                          Dat stuur hoegenaamd niet, maar daar zal wel een mouw aan te passen zijn.
                                          En die kleurencombinatie is een optie van zo'n 8000 euro dacht ik...

Comment

Working...
                                          X