Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A8 D4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door loebas Bekijk Berichten
    De A8 komt er het minst patserig uit van de 4.
    Mooie parafrasering van "bompa-kar". Er zit gewoon geen karakter in. Dit is geen Audi, maar iets waar ik geen merk durf op te kleven. Hoe sexy de vorige A8 in al z'n strakke koelheid was, zo ... troosteloos is deze.

Oorspronkelijk geplaatst door loebas Bekijk Berichten
    Het interieur van de Bmw spreekt mij het minst aan en staat bij mij op n°4: Veel te veel hoekjes, kantjes, plooien, maw teveel probeersels.
    Ik denk dat je nog 'es tegoei in die twee auto's moet gaan plaatsnemen. De huidige '7 is qua indruk binnenin een pak rustiger dan de vorige A8, en van kwaliteit minstens op hetzelfde niveau te stellen. De "Panamera noch mossel"-oplossing met de middenconsole en 't dashboard is wat mij betreft een toonbeeld van gekunsteldheid. Je ziet de designers nog "dju, er moet ook nog wel 'es iets in dat een beetje aanspreekt, euhm, ghô laat ons hier 'es in snijden, anders" denken.

Nu, 't is smaak, en smaak is persoonlijk. We'll meet again, echter, over een jaar of 2, als we wat verkoopcijfers samen kunnen tellen. Ik vrees voor het ergste... en 't is niet vaak dat ik de bal op dat vlak hard mis sla.

Gelukkig is er de A5 coupé nog.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
      Dus jij mag uw mening zeggen, maar ik mag daar niet op reageren omdat ik fan ben van het merk Audi? Ik ben helemaal niet op mijn tenen getrapt, al heb ik wel de pest aan gastjes die voor het minst beginnen te zeveren van "De {merk} mensjes zijn op hun teentjes getrapt". Als je 10 bent kan je zo reageren, maar op uw leeftijd? Mja ..

Mooi zo, mag ik vragen waar je die cijfers (quasi 3/4 van dit forum) haalt? Of vind je jezelf zo belangrijk dat je zelf al voor 5/8 van dit forum telt?
      't Viel me gewoon op dat mijn post vooral door Audi mensjes werd bestookt... Best wel grappig!
      Ik heb toch helemaal niet gezegd dat je niet mag reageren?

En die 3/4 weet ik niet zeker. Ik hou namelijk geen statistische gegevens van dit forum bij. Het had even goed 4/5 kunnen zijn. Mijn excuses indien je vond dat ik dat er bij had moeten vermelden!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
        't Viel me gewoon op dat mijn post vooral door Audi mensjes werd bestookt... Best wel grappig!
        Ik heb toch helemaal niet gezegd dat je niet mag reageren?

En die 3/4 weet ik niet zeker. Ik hou namelijk geen statistische gegevens van dit forum bij. Het had even goed 4/5 kunnen zijn. Mijn excuses indien je vond dat ik dat er bij had moeten vermelden!
        De verkoopcijfertjes zullen't wel uitwijzen

Comment

De A8 komt er het minst patserig uit van de 4. De Benz lijkt mij te plomp en te dik.
          Alle nieuwe Audi's zijn tegenwoordig patserig. Dat de A8 dat nu niet is, is puur doordat zijn design oud en saai is.

Comment

Veel te agressief überhaupt. Dit ligt volledig langs het karakter dat Audi uitstraalt.
            Als je de woorden "agressief" en "uitstralen" in één zin gebruikt als je 't over Audi hebt, dan denkt iedereen meteen aan die verdomd belachelijke (en ja agressief ogende) LEDs die de neus van die auto's ontsieren. Your point being?

Comment

Ik herinner me nog een quasi identieke stelling van je, toen je in bijna briesende taal tegen me was uitgevaren omdat ik jouw mening niet deelde dat Bentley dé top inzake automobielbouw was (handenarbeid, selectie van materialen, enz.). In die context liet je je ook ontvallen dat zo'n bakbeest als een Rolls Royce nooit een succes zou kunnen worden, vergeleken met de (in jouw ogen) suprematie van een grote Bentley. De cijfers spraken nochtans ook op overweldigende manier tégen jouw stelling in, dan.

Nu, dit hier is iets heel anders. Misschien valt zo'n braaf en inspiratieloos design in tijden van crisis en nood aan een low profile net wél in de smaak, wie zal het zeggen?

Ik zou het alvast straf vinden dat net zo'n A8 als deze hier, voor de eerste keer de S-klasse en de '7 qua verkoop zou overtreffen. Tot nu toe haalde de A8 wereldwijd iets van de helft van de verkoop van een '7 en 1/3e van die van een S-klasse, correct? Dan zou deze nieuwe A8 wel héél erg hard potten moeten breken om dat tij te keren... maar ik word graag verrast, dus by all means.

Comment

Ik hoop het voor u en voor Audi!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                  Mooie parafrasering van "bompa-kar". Er zit gewoon geen karakter in. Dit is geen Audi, maar iets waar ik geen merk durf op te kleven. Hoe sexy de vorige A8 in al z'n strakke koelheid was, zo ... troosteloos is deze.

Ik denk dat je nog 'es tegoei in die twee auto's moet gaan plaatsnemen. De huidige '7 is qua indruk binnenin een pak rustiger dan de vorige A8, en van kwaliteit minstens op hetzelfde niveau te stellen. De "Panamera noch mossel"-oplossing met de middenconsole en 't dashboard is wat mij betreft een toonbeeld van gekunsteldheid. Je ziet de designers nog "dju, er moet ook nog wel 'es iets in dat een beetje aanspreekt, euhm, ghô laat ons hier 'es in snijden, anders" denken.

Nu, 't is smaak, en smaak is persoonlijk. We'll meet again, echter, over een jaar of 2, als we wat verkoopcijfers samen kunnen tellen. Ik vrees voor het ergste... en 't is niet vaak dat ik de bal op dat vlak hard mis sla.

Gelukkig is er de A5 coupé nog.
                  Wat troostloos voor de ene is kan karaktervol zijn voor de andere.

Laat mij deze keer nog maar zwijgen over de interieurkwaliteit. De huidige 7 is rustiger dan de vorige 7, maar helemaal niet rustiger dan de vorige A8. Mijn indruk is alleszins anders dan die van jou. En dat alles heeft te maken dat Audi eenvoud brengt in alles wat ze op de markt brengen, Bmw niet. Bmw wil vooral een agressieve indruk nalaten en Audi niet. That's the difference.

In 2015 zal Audi het meest verkochte premiummerk zijn op ons kleine bolletje. De cijfertjes van de afgelopen jaren en maanden tonen aan dat Audi de trend goed heeft ingezet, dat zijn feiten. Vergeet niet dat Audi ook het enige merk van de 3 is die tijdens de crisis een stijgende verkoop heeft gekend. Wat jouw glazen bol zegt staat gelijk als geloven in sterrenbeelden.
                  De A5, de A4 en de Q5 waren allemaal te saai voor velen onder jullie, maar ze verkopen als zoete broodjes.

Comment

Veel te agressief überhaupt. Dit ligt volledig langs het karakter dat Audi uitstraalt.
                    Te agressief of niet, ik wil alleen maar aangeven dat er zoveel meer mogelijk is, ongeacht welke kant je op kijkt.

Comment

En dat alles heeft te maken dat Audi eenvoud brengt in alles wat ze op de markt brengen, Bmw niet. Bmw wil vooral een agressieve indruk nalaten en Audi niet. That's the difference.
                      Zever! Dus alle A4's, A5's Q7's, R8-en etc etc met die patserige ledjes zijn pure eenvoud en hebben zeker niet de bedoeling agressief te zijn volgens u?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                        Te agressief of niet, ik wil alleen maar aangeven dat er zoveel meer mogelijk is, ongeacht welke kant je op kijkt.

Er is idd veel mogelijk, maar Audi zal zijn eigen karakter gelukkig bewaren. De rode kater heeft geen agressief uiterlijk, maar nog altijd braaf en bedeesd. De velgjes, de spoiler en de kleine verbreding geven een stoerdere indruk, maar de basis blijft braaf.

Comment

Bmw wil vooral een agressieve indruk nalaten en Audi niet. That's the difference.
                          Mensen die vroeger een BMW kochten, kopen nu Audi. Waarom? Omwille van die LEDjes en het cleane van een Audi.
                          Zowat iedereen die niets van auto's kent zal nu voor een Audi kiezen, omdat ze zo lekker sportief en agressief zijn ...
                          1963 Land Rover Series IIa
                          1994 Mercedes SL320
                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                            Take your pick.

De rest van het lijstje :

Als het over de mate waarin een auto boeien kan gaat, dan mag de nieuwe A8 best bij die laatste drie geplaatst worden. Tuurlijk is 'ie niet lelijk, maar hij springt er niet meer uit, en da's jammer.
                            Life's too short. Not to. Live it.
                            1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                            2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                            2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                            2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                              Zever! Dus alle A4's, A5's Q7's, R8-en etc etc met die patserige ledjes zijn pure eenvoud en hebben zeker niet de bedoeling agressief te zijn volgens u?
                              Dus nu ga jij ineens het volledige ontwerp vernauwen tot ledjes? Van zever in pakskes boter gesproken. Korter door de bocht kan je niet gaan . Auto's met led's zijn agressief en patserig. Dat is een nieuw statement. Wat met de angel eyes...
                              Ter verduidelijking:
                              1 <=> A3 => 1 agressiever
                              3 <=> A4 => 3 agressiever
                              5 <=> A6 => 5 agressiever
                              7 <=> A8 => 7 agressiever
                              X3 <=> Q5 => X3 agressiever
                              X5 <=> Q7 => X5 agressiever

Conclusie: Bmw heeft nu eenmaal een design dat agressiever overkomt.

Comment

De A5, de A4 en de Q5 waren allemaal te saai voor velen onder jullie
                                De A5 coupé (en cabrio) blijft voor mij één van de knapste auto's van het moment, saai no way. En ook helemaal geen "eenvoud", zoals je zegt, maar verrassend warme lijnen en stijl, sex op wielen. En de Q5 heb ik ook nooit saai gevonden, kort kontje wel maar knappe auto.

De A4 is imo verre van een topper, true.

Terug over de A8: op de CC ziet 'ie er in donkere kleur en op 20" alvast nog goed uit. Zijn daar ook foto's van? En de sportzetels met de cross stitching zijn zalig.

Comment

• Misschien is de heer topicopener gewoon gemist en moet het eigenlijk zijn:

"Audi A4 D8"??

Zou perfect mogelijk zijn he!
                                  1963 Land Rover Series IIa
                                  1994 Mercedes SL320
                                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Er is idd veel mogelijk, maar Audi zal zijn eigen karakter gelukkig bewaren. De rode kater heeft geen agressief uiterlijk, maar nog altijd braaf en bedeesd. De velgjes, de spoiler en de kleine verbreding geven een stoerdere indruk, maar de basis blijft braaf.
                                    Dat bedoel ik dus ook het hoeft niet allemaal het zelfde te zijn om toch Audi karakter uit te stralen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                      De A5 coupé (en cabrio) blijft voor mij één van de knapste auto's van het moment, saai no way. En ook helemaal geen "eenvoud", zoals je zegt, maar verrassend warme lijnen en stijl, sex op wielen. En de Q5 heb ik ook nooit saai gevonden, kort kontje wel maar knappe auto.

De A4 is imo verre van een topper, true.

Terug over de A8: op de CC ziet 'ie er in donkere kleur en op 20" alvast nog goed uit. Zijn daar ook foto's van? En de sportzetels met de cross stitching zijn zalig.
                                      Het lijnenspel dat ik bij Audi erken, is naar mijn indruk veel eenvoudiger dan deze bij de concurrenten. Dat ze warm, stijlvol en sexy zijn, is het leuke gevolg hiervan. De nieuwe Jag's zijn op vlak van eenvoud de grootste concurrent van Audi.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                        Misschien is de heer topicopener gewoon gemist en moet het eigenlijk zijn:

"Audi A4 D8"??

Zou perfect mogelijk zijn he!
                                        Moest de A8 eigenlijk nog wel uitgebracht worden... 't is gewoonweg de A4 en niemand van ons die dit eerder heeft opgemerkt

Comment

• Zelfs de Audi schetsen geeft aan dat het zo veel meer had kunnen zijn.

Last edited by ; 01/12/2009, 23:47.

Comment

Working...
                                          X