Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A8 D4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk Berichten
    Misschien nogal cru gesteld, maar kom:

Mooi - mooi - lelijk
    mooi - lelijk - mooi
    lelijk - mooi - mooi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stelo Bekijk Berichten
      Amai, wat een kinderachtige kermismolen is dat hier opeens geworden.....

Eigenlijk zou ik in dit topic beter enkel de reacties lezen van mensen die wel zelf in staat zijn om een wagen in de categorie van een 7-reeks, s-klasse of A8 te kopen (en niet de werkgevers of de ouders...)

En laat nu de reacties maar komen.....
      Als ik jou redenering volg, kan ik ook niet oordelen of ik een schilderij van Picasso mooi vind of niet, want ik kan het niet betalen. Dus vanaf nu enkel nog je oordeel geven over een wagen indien je hem kan betalen. Ben eens nieuwsgierig hoeveel mensen op het forum hier dan nog hun commentaar gaan kunnen geven op de nieuwste Lamborghini, Ferrari, enz...
      Auto's zijn voor de meeste mensen op dit forum een passie : waarschijnlijk kennen zij er meer van af dan de gemiddelde autokoper, hoe gefortuneerd hij ook mag zijn, dus hun oordeel is best wel interessant.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ecurie Bekijk Berichten
        Als ik jou redenering volg, kan ik ook niet oordelen of ik een schilderij van Picasso mooi vind of niet, want ik kan het niet betalen. Dus vanaf nu enkel nog je oordeel geven over een wagen indien je hem kan betalen. Ben eens nieuwsgierig hoeveel mensen op het forum hier dan nog hun commentaar gaan kunnen geven op de nieuwste Lamborghini, Ferrari, enz...
        Auto's zijn voor de meeste mensen op dit forum een passie : waarschijnlijk kennen zij er meer van af dan de gemiddelde autokoper, hoe gefortuneerd hij ook mag zijn, dus hun oordeel is best wel interessant.
        Wijze woorden

Comment

• Wat ben ik blij dat mijn vader de huidige heeft gekocht en niet gewacht heeft tot deze versie...

(Ook al kan ik deze klasse lang niet betalen, ik wil toch wel eens mijn menig geven....)

Als ik mijn vader mag geloven dan heeft hij een A8 gekozen gewoon weg omdat deze het minst opvalt, de huidige 7-reeks valt onmiddelijk op, de S-klasse minder maar toch nog altijd..

Iemand die wil opvallen met een limousine koopt zich een 7serie/S-klasse/QP/P. Panamera/...
          Iemand die dat niet wil koopt een A8 (zo zit het volgens mij in elkaar)

Dat het design van de audi modellen heel gelijkaardig is.. tjah dat is een keuze van audi, maar bmw heeft deze periode ook al gehad (E46/E39/E39 ) hebben allemaal hetzelfde front, bij de ene wat groter dan bij de andere..

Comment

• Comment

• kronkelige led vorm = not done op de A8
              Net zoals op de Q7 ...

Comment

• Waarom hebben ze eigenlijk een nieuwe gemaakt?

Comment

• Comment

• Ik vermoed dat het 2016 model toch iets andere lichtblokken zal hebben....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                      Ik vermoed dat het 2016 model toch iets andere lichtblokken zal hebben....
                      Ik denk het ook, ik gok dat ze er ongeveer zo gaan uitzien. Dit in combinatie met het uiterlijk van een audi 80

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                        soms denk ik dat het een grap is

vooral bij het zien van deze foto.. A8 straalt gewoon niks meer van karakter en stijl uit..

Comment

• En dan die grill, daar koelt ge een heel industriegebied mee...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                            Waarom hebben ze eigenlijk een nieuwe gemaakt?
                            Om mensen zoals u meer op hun zenuwen te werken

Tevens heel rare redenering van enkelingen:
                            1) toch vinden dat er tov de vorige A8 niet veel veranderd is
                            2) de vorige wel mooi vinden
                            3) de huidige ineens niet meer mooi vinden

Volgen wie nog volgen kan. Hoge bomen vangen zeer veel wind, en we spreken hier over een storm, zoniet een orkaan.
                            Last edited by ; 02/12/2009, 18:32.

Comment

En dan die grill, daar koelt ge een heel industriegebied mee...
                              't is gewoon TE

Comment

• Een gemiste kans vind ik, hij zal wel fantastisch rijden, het confort en afwerking zal wel weer op topniveau zijn maar de buitenkant is weeral zonder enige grote verandering ten opzichte van de a4,a5,a6,....
                                De achterkant geeft zo een "nors" uitzicht.
                                Het deed me trouwens aan dit denken.

2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                                2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door loebas Bekijk Berichten
                                  Om mensen zoals u meer op hun zenuwen te werken
                                  Als je eens kijkt zie je dat ik ermee aan het lachen ben, tis niet dat we hier thuis audi rijden.

Comment

Als je eens kijkt zie je dat ik ermee aan het lachen ben, tis niet dat we hier thuis audi rijden.
                                    Me neither. By the way, ik ben'r ook mee aan't lachen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                      gelukkig niet voor iedereen!
                                      Die iedereen zullen de verkoopcijfertjes wel aantonen. Afgelopen maanden ging de verkoop van Bmw omlaag en die van Audi omhoog. Als de lompe redenering opgaat dat mensen die niks van Auto's kennen een Audi kopen, dan zijn er toch al ettelijke Bmw rijders die zogezegd niks van Auto's kennen, in het verleden een Bmw hebben gekocht en nu tot inkeer zijn gekomen

Comment

• Als dit geen prachtige wagen is...

Comment

Idd, de 2e zitrij is veruit het mooiste van de auto.
                                          Veruit de mooiste tweede zitrij in het Duitse landschap. Nu biedt Audi ook al de grootste standaard televisieschermen aan voor de mooiste tweede zitrij, formidabel gewoonweg. En hopelijk zijn dit LED tv'tjes zodat deze A8 ook nog eens het laagste elektriciteitsverbruik heeft naast de andere twee.
                                          Moest't nog niet geweten zijn; de A8 is ook de eerste van de drie waar geen enkel halogeenlampje meer te bespeuren is in het voorfront.
                                          Nog een leuk detail: de afstandscensor is mooi verwerkt in één van Audi's ringen, nice.
                                          Last edited by ; 02/12/2009, 18:54.

Comment

Working...
                                          X