Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wat past niet in het rijtje ?!
En niet over facelifts/verkeerde jaartallen e.d. beginnen zeveren... goeie foto's vinden is niet makkelijk.
Life's too short. Not to. Live it. 1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht) 2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease) 2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen) 2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
En hier het verschil van wat het had en van wat het is geworden.
Audi design staat imho op een hoog niveau, maar eens de heren ingenieurs gepasseerd...
Dat is het verschil tussen een Duitser en een Italiaan. De Italiaan zou gewoon de auto maken zoals 'ie getekend is... om dan in de praktijk vast te stellen wat ze hadden kunnen "optimaliseren". Desalniettemin, als je tracht te vergeten hoe die concepts eruit zagen, je het potentieel effe uit je geheugen wist, dan zijn "de Audi's" alles behalve lelijke auto's. Binnen een paar maanden kan iedereen deze Audi pruimen.
Wat past niet in het rijtje ?!
En niet over facelifts/verkeerde jaartallen e.d. beginnen zeveren... goeie foto's vinden is niet makkelijk.
1995 Ga ik zeker voor de 7. Knapste 7 tot op heden. Zag er vorige week nog ene rijden, 730d, zeer goed onderhouden. Eigenaar was iets van een 75 jarige die beseft dat ie een zeldzaam juweel in handen heeft en er ook zeer zorgzaam en liefdevol mee omgaat...
2002 Definitely de A8. Daar kan je geen Bangle gedrocht of de zielloze ster naast zetten. Koel, sportief en een prachtinterieur van Audi.
2009 Zeker NIET de ster, maar de 7 wint het momenteel toch nog van de A8. Ik wil de A8 in een donkere kleur eerst zien en in een vergelijkende test naast de 7 zien staan en rijden vooraleer iets finaals te kunnen zeggen...
Dus nu ga jij ineens het volledige ontwerp vernauwen tot ledjes? Van zever in pakskes boter gesproken. Korter door de bocht kan je niet gaan . Auto's met led's zijn agressief en patserig. Dat is een nieuw statement. Wat met de angel eyes...
Ter verduidelijking:
1 <=> A3 => 1 agressiever
3 <=> A4 => 3 agressiever
5 <=> A6 => 5 agressiever
7 <=> A8 => 7 agressiever
X3 <=> Q5 => X3 agressiever
X5 <=> Q7 => X5 agressiever
Conclusie: Bmw heeft nu eenmaal een design dat agressiever overkomt.
En waarom zijn die dan agressiever? Omdat ze een iets complexer lijnenspel hebben? Dat heeft toch niks met agressie te maken? Ik snap niet dat je een 1 of X3 (om nu maar een simpel voorbeeld te nemen) agressief kan noemen van design?
Ter vergelijking:
Of
Ik snap het niet?
Voor mij is het vrij duidelijk welke van de 2 hier het meest agressieve design hebben. (wat an sich nog altijd niet verkeerd is natuurlijk!)
Inderdaad, ik vind 't ook de knapste 7'er ever !
Kleine niertjes, smalle voorlichten... slank- en fijnheid alom.
En toch kon er nog een V12 onder die lage motorkap gestoken worden.
Life's too short. Not to. Live it. 1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht) 2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease) 2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen) 2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Amai, wat een kinderachtige kermismolen is dat hier opeens geworden.....
Eigenlijk zou ik in dit topic beter enkel de reacties lezen van mensen die wel zelf in staat zijn om een wagen in de categorie van een 7-reeks, s-klasse of A8 te kopen (en niet de werkgevers of de ouders...)
Amai, wat een kinderachtige kermismolen is dat hier opeens geworden.....
Eigenlijk zou ik in dit topic beter enkel de reacties lezen van mensen die wel zelf in staat zijn om een wagen in de categorie van een 7-reeks, s-klasse of A8 te kopen (en niet de werkgevers of de ouders...)
En laat nu de reacties maar komen.....
Inderdaad!
Want mensen met geld hebben per definitie smaak!
Comment