Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A8 D4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
    Audi eenfout
    Dé lapsus van dit topic.

Comment

• Wat past niet in het rijtje ?!
      En niet over facelifts/verkeerde jaartallen e.d. beginnen zeveren... goeie foto's vinden is niet makkelijk.

Life's too short. Not to. Live it.
      1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
      2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
      2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
      2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• En hier het verschil van wat het had en van wat het is geworden.

Comment

• Weinig tot de verbeelding sprekende wagen...

Comment

• Ik kan niet slapen!

Dus ik kom nog even naar dit topic kijken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan Bekijk Berichten
              Ik kan niet slapen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                En hier het verschil van wat het had en van wat het is geworden.
                Audi design staat imho op een hoog niveau, maar eens de heren ingenieurs gepasseerd...
                Dat is het verschil tussen een Duitser en een Italiaan. De Italiaan zou gewoon de auto maken zoals 'ie getekend is... om dan in de praktijk vast te stellen wat ze hadden kunnen "optimaliseren". Desalniettemin, als je tracht te vergeten hoe die concepts eruit zagen, je het potentieel effe uit je geheugen wist, dan zijn "de Audi's" alles behalve lelijke auto's. Binnen een paar maanden kan iedereen deze Audi pruimen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk Berichten
                  Wat past niet in het rijtje ?!
                  En niet over facelifts/verkeerde jaartallen e.d. beginnen zeveren... goeie foto's vinden is niet makkelijk.

1995 Ga ik zeker voor de 7. Knapste 7 tot op heden. Zag er vorige week nog ene rijden, 730d, zeer goed onderhouden. Eigenaar was iets van een 75 jarige die beseft dat ie een zeldzaam juweel in handen heeft en er ook zeer zorgzaam en liefdevol mee omgaat...

2002 Definitely de A8. Daar kan je geen Bangle gedrocht of de zielloze ster naast zetten. Koel, sportief en een prachtinterieur van Audi.

2009 Zeker NIET de ster, maar de 7 wint het momenteel toch nog van de A8. Ik wil de A8 in een donkere kleur eerst zien en in een vergelijkende test naast de 7 zien staan en rijden vooraleer iets finaals te kunnen zeggen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door loebas Bekijk Berichten
                    Dus nu ga jij ineens het volledige ontwerp vernauwen tot ledjes? Van zever in pakskes boter gesproken. Korter door de bocht kan je niet gaan . Auto's met led's zijn agressief en patserig. Dat is een nieuw statement. Wat met de angel eyes...
                    Ter verduidelijking:
                    1 <=> A3 => 1 agressiever
                    3 <=> A4 => 3 agressiever
                    5 <=> A6 => 5 agressiever
                    7 <=> A8 => 7 agressiever
                    X3 <=> Q5 => X3 agressiever
                    X5 <=> Q7 => X5 agressiever

Conclusie: Bmw heeft nu eenmaal een design dat agressiever overkomt.
                    En waarom zijn die dan agressiever? Omdat ze een iets complexer lijnenspel hebben? Dat heeft toch niks met agressie te maken? Ik snap niet dat je een 1 of X3 (om nu maar een simpel voorbeeld te nemen) agressief kan noemen van design?

Ter vergelijking:

Of

Ik snap het niet?
                    Voor mij is het vrij duidelijk welke van de 2 hier het meest agressieve design hebben. (wat an sich nog altijd niet verkeerd is natuurlijk!)
                    Last edited by ; 02/12/2009, 01:28.

Comment

• Je kiest je foto's ook wel uit he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                        Je kiest je foto's ook wel uit he
                        Zowel die A3 als die 1 zijn volgens mij standaard. Die Q5 weet ik niet. Is dat zo'n S-line pack dat daarop zit?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk Berichten
                          Wat past niet in het rijtje ?!

Nu kun je zeggen wat je wilt, maar anno 2009 staat de E38 toch nog steeds als een dynamische auto in dit 9-tal.

Comment

• Inderdaad, ik vind 't ook de knapste 7'er ever !
                            Kleine niertjes, smalle voorlichten... slank- en fijnheid alom.
                            En toch kon er nog een V12 onder die lage motorkap gestoken worden.
                            Life's too short. Not to. Live it.
                            1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                            2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                            2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                            2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                              Misschien is de heer topicopener gewoon gemist en moet het eigenlijk zijn:

"Audi A4 D8"??

Zou perfect mogelijk zijn he!
                              Neen.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• volgend jaar eerste facelift? of hoe lang denken ze met dit ontwerp mee te kunnen?

Comment

• 1995 : BMW 7
                                  2002 : Audi A8
                                  2009 : Mercedes S-klasse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan Bekijk Berichten
                                    Ik kan niet slapen!

Comment

• Amai, wat een kinderachtige kermismolen is dat hier opeens geworden.....

Eigenlijk zou ik in dit topic beter enkel de reacties lezen van mensen die wel zelf in staat zijn om een wagen in de categorie van een 7-reeks, s-klasse of A8 te kopen (en niet de werkgevers of de ouders...)

En laat nu de reacties maar komen.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stelo Bekijk Berichten
                                        Amai, wat een kinderachtige kermismolen is dat hier opeens geworden.....

Eigenlijk zou ik in dit topic beter enkel de reacties lezen van mensen die wel zelf in staat zijn om een wagen in de categorie van een 7-reeks, s-klasse of A8 te kopen (en niet de werkgevers of de ouders...)

En laat nu de reacties maar komen.....
                                        Inderdaad!
                                        Want mensen met geld hebben per definitie smaak!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door loebas Bekijk Berichten
                                          Ter verduidelijking:
                                          1 <=> A3 => 1 agressiever
                                          3 <=> A4 => 3 agressiever
                                          5 <=> A6 => 5 agressiever
                                          7 <=> A8 => 7 agressiever
                                          X3 <=> Q5 => X3 agressiever
                                          X5 <=> Q7 => X5 agressiever
                                          Je had dit ook heel wat korter kunnen neerschrijven, besef je?

Comment

Working...
                                          X