Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A8 D4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
    ik ben eens benieuwd voor de lange versie.
    Die wil mijn baas kopen.
    Simpel, een NOG iets langere A4

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk Berichten
      Saai en te traditioneel.
      Puur subjectief

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
        Simpel, een NOG iets langere A4
        Simply the best
        Keep it simple, keep it good and build quality.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk Berichten
          Saai en te traditioneel.
          Of ook: traditioneel, klassevol, krachtig, eenvoudig, coupé-achtige lijn door koffergedeelte klein te laten overkomen. Zo heb ik't graag.

Comment

• Je kan zeggen wat je wil, het trekt toch teveel op een uitgerekte A4 hoor

Comment

• Ik persoonlijk heb toch ook liever 't vernieuwende dat een nieuwe 7'er of S-klasse altijd uitstraalt, of bij uitbreiding zo goed als alle vlaggenschepen van automerken. Deze A8 geeft me 't gevoel van dat ik 't allemaal wel al 's gezien heb.
              Bij een A4 of A6 stoort me dat niet, omdat die door de grote verkoopsaantallen dat gevoel sowieso vrij vlug creëren, maar een A8 zou voor mij toch de grootste monddoenopenvaller van Audi moeten zijn, en dat ook voor een groot deel van zijn carriëre moeten blijven. Over een jaar en een half komt de nieuwe A6 uit en niet veel daarna de A3. Als de A8 daardoor verouderd gaat moeten lijken omdat ze bij zo een ander model dan de A8 hun nieuwe designweg hebben ingeslaan, dan zou ik dat enorm jammer vinden voor die anders toch wel mooie wagen.

-edit-
              Maar nu ik erover nadenk... de D3 is toch ook een jaar na de B6 uitgekomen, niet ? Mja, bij een D3 heb ik nooit gedacht dat 't wel eens zou kunnen lijken op een lange B6, al hebben beide wagens eigenlijk wel dezelfde strakke lijnen. Toen de D3 FL uitkwam dan weer wel... dat front hadden we al 's duidelijk op de B7 gezien, daarom dat ik en velen een duidelijke voorkeur voor de PFL-versie hebben. Hell, zelfs de D2 heeft eigenlijk wat trekjes van een Audi 80 als je dat bekijkt (afgeronde achterkant en zo).
              The fuck... de A4-klasse is dus eigenlijk al altijd de trendsetter bij Audi geweest ? Was me nog nooit opgevallen. Wss dat 't me nu wat tegensteekt omdat Audi eerst met een veel groter aantal design-gelijke modellen (A5, A4, Q5, A5 SB) uitkomt voor ze aan de A8 komen.
              Last edited by sibi; 22/12/2009, 00:09.
              Life's too short. Not to. Live it.
              1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
              2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
              2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
              2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• Jammer, de A8 is altijd mijn favoriet in deze klasse geweest, deze doet me echter weinig.

Comment

• Ik hoop gewoon dat hij nog wat sportief te rijden valt, net zoals z'n voorganger de A8 D3.

Sportief uitdossen zal sowieso geen probleem zijn, Audi kennende..

Comment

• Qua binnenruimte een stevige concurrent voor de voortreffelijke Skoda Superb.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk Berichten
                      Qua binnenruimte een stevige concurrent voor de voortreffelijke Skoda Superb.
                      Je valt in herhaling. Gelieve toch iets origineler uit de hoek te komen..

Dit is qua binnenruimte een goede concurrent voor de Hyundai Sonata, die is ook leverbaar met automaat!

Comment

• Screenshotje van de Audi.be-site

Als signature klopt, designtje van 2007.

Comment

• Ik mis die strakke lijnen wel, dat had er een heel stuk beter uit gezien...

Comment

• heb je die optielijst al eens bekeken ? Zijn ze daar echt zot geworden bij Audi ?

Comment

• ledkoplampen niet standaard?

want ik heb nog geen foto gezien van een met gewone lenskoplampen ..

Comment

• Niet goed gekeken dus

Comment

• Ik vind die gewone eigenlijk knapper dan die met full led's.

Comment

• ik hoop dat ik de firmakan overtuigen om voor full led te gaan.
                                    Misschien niet beter maar lijkt me een leuk gadget

Comment

• Heel knap, maar mist een beetje een imposante lijn.
                                      Benieuwd hoe hij IRL overkomt

Het interieur = instant jizz!

Comment

• Live (Europese première) @ Autosalon Brussel:

Bronnen: [www.auto55.be] & [www.autozine.nl]
                                        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Comment

Working...
                                          X