Oorspronkelijk geplaatst door sliderke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A8 D4
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk BerichtenSaai en te traditioneel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenSimpel, een NOG iets langere A4
Keep it simple, keep it good and build quality.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk BerichtenSaai en te traditioneel.
Comment
-
Ik persoonlijk heb toch ook liever 't vernieuwende dat een nieuwe 7'er of S-klasse altijd uitstraalt, of bij uitbreiding zo goed als alle vlaggenschepen van automerken. Deze A8 geeft me 't gevoel van dat ik 't allemaal wel al 's gezien heb.
Bij een A4 of A6 stoort me dat niet, omdat die door de grote verkoopsaantallen dat gevoel sowieso vrij vlug creëren, maar een A8 zou voor mij toch de grootste monddoenopenvaller van Audi moeten zijn, en dat ook voor een groot deel van zijn carriëre moeten blijven. Over een jaar en een half komt de nieuwe A6 uit en niet veel daarna de A3. Als de A8 daardoor verouderd gaat moeten lijken omdat ze bij zo een ander model dan de A8 hun nieuwe designweg hebben ingeslaan, dan zou ik dat enorm jammer vinden voor die anders toch wel mooie wagen.
-edit-
Maar nu ik erover nadenk... de D3 is toch ook een jaar na de B6 uitgekomen, niet ? Mja, bij een D3 heb ik nooit gedacht dat 't wel eens zou kunnen lijken op een lange B6, al hebben beide wagens eigenlijk wel dezelfde strakke lijnen. Toen de D3 FL uitkwam dan weer wel... dat front hadden we al 's duidelijk op de B7 gezien, daarom dat ik en velen een duidelijke voorkeur voor de PFL-versie hebben. Hell, zelfs de D2 heeft eigenlijk wat trekjes van een Audi 80 als je dat bekijkt (afgeronde achterkant en zo).
The fuck... de A4-klasse is dus eigenlijk al altijd de trendsetter bij Audi geweest ? Was me nog nooit opgevallen. Wss dat 't me nu wat tegensteekt omdat Audi eerst met een veel groter aantal design-gelijke modellen (A5, A4, Q5, A5 SB) uitkomt voor ze aan de A8 komen.Last edited by sibi; 22/12/2009, 00:09.Life's too short. Not to. Live it.
1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk BerichtenQua binnenruimte een stevige concurrent voor de voortreffelijke Skoda Superb.
Dit is qua binnenruimte een goede concurrent voor de Hyundai Sonata, die is ook leverbaar met automaat!
Comment
-
Heel knap, maar mist een beetje een imposante lijn.
Benieuwd hoe hij IRL overkomt
Het interieur = instant jizz!
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
Comment