Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A8 D4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dat moet echt een goede auto zijn, ik hoor er precies enkel maar erg goede dingen van, dat maakt het nog spijtiger dat hij zo'n banaal design heeft

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
      Awel ja.
      Maar uw laatste zin laat uitschijnen dat dat blok voor u 'de revelatie van het decennium' is, of zie ik dat verkeerd?
      In die zin is het dus meer een revolutie...
      Revelatie van het decennium... neen. Wel de meest aangename verrassing sinds langere tijd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten

Welke aap steekt daar nu een grijze hemel in?

En da bankje is denk ik eerder om je voeten op te leggen... een europeaan zou al snel krap zitten maar een chineesje doet z'n pantoffels uit en ligt dan lekker relax met z'n voeten op da bankje

Comment

Mooi stukje tekst!

En dit verbaast me enorm. Ik dacht dat het niet meer zou zijn dan een evolutie van de 4.2 met 335 pk, maar blijkbaar is dat anders...
          .
          De vorige had op het laatste 350 pk. Toch diegene waar ik alle dagen mee rij.
          Dacht dat model 2005 nog 326 pk had.

Die motor rij inderdaad zeer goed. Zeer soepel.
          Maar ik rij soms ook met een CL500 met 388 pk standaard. En die is toch heviger hoor.

Comment

• Inderdaad, weer iets bijgeleerd.
            4.2 = 335 pk
            4.2 FSI = 350 pk
            Merci!

Comment

Inderdaad, weer iets bijgeleerd.
              4.2 = 335 pk
              4.2 FSI = 350 pk
              Merci!
              De huidige telt toch 372 pk of vergis ik mij?? 4.2 FSI ook trouwens.
              Het is de 4.2 TDI die volgens mij 350 pk telt en een dikke 800 nm koppel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                Welke aap steekt daar nu een grijze hemel in?

En da bankje is denk ik eerder om je voeten op te leggen... een europeaan zou al snel krap zitten maar een chineesje doet z'n pantoffels uit en ligt dan lekker relax met z'n voeten op da bankje
                grijze hemel trekt idd op niks

en idd, het zal wel voor de voeten zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C.O.B. Bekijk Berichten
                  De huidige telt toch 372 pk of vergis ik mij?? 4.2 FSI ook trouwens.
                  Het is de 4.2 TDI die volgens mij 350 pk telt en een dikke 800 nm koppel.
                  Ja, dus:
                  D3 4.2 FSI = 350 pk
                  D4 4.2 FSI = 372 pk

Comment

• Ik ben blij dat we eruit zijn!

Comment

• Zonet in Duitsland reed er een nieuwe met de 4.2 TDI ons voorbij.
                      Het is toch echt wennen vind ik.
                      In het zwart is hij nog te doen. In het grijs is het meer een grote A4.
                      Ook zijn die 20 inch wielen optisch veel t eklein voor die wagen.
                      Op de onze staat die maat juist goed. Maar de nieuwe heeft zo een grote wielkassen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
                        Maar ik rij soms ook met een CL500 met 388 pk standaard. En die is toch heviger hoor.
                        Vergeleken met de vorige 4.2 V8 ... ik kan er in komen dat men dat vindt. Ik heb niet genoeg ervaring met de vorige versies, met de 350pk 4.2 FSI heb ik zelfs nooit gereden.

Vergeleken met de nieuwe V8 is de 'oude' motor in de Mercedes echt ... oud, onbehouwen, voelt 'ie wat lomp aan, is verre van zo gecultiveerd, draait niet zo soepel en ongeremd hoog in toeren, enz.

Verschil is m.i. groot.

Comment

• ik hoop binnenkort eens met de nieuwe A8 te rijden.
                          Dan kan ik er ook over meespreken

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• lekker...
                              toch maar eens met de baas klappen

Comment

• Zo jammer van het exterieur denk ik dan..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                  Helaas fwd ipv rwd.
                                  Dat is inderdaad een bal die ze compleet misslagen. Normaal op een luxe kar hoort toch een veiliige RWD?

Comment

• De D4 is toch wel zeer saai. De S-klasse van Mercedes en zelfs de 7-serie van BMW zijn een stuk spannender om te zien.
                                    sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• De Louis vond dat het tijd was om nog een centje bij te verdienen want met zo'n hongerloon...., vraag het maar eens aan Dick

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                        Zo jammer van het exterieur denk ik dan..
                                        Echt hé! Ik heb onlangs met zo'n 4.2 TDI gereden. Heb zelden in zo'n aangename en luxueuze auto gezeten. Alles was nagenoeg perfect in die slee. En dan stap je uit en zie je zo'n triestigkijkend gat, een neus en profiel van een uitgerokken A4...

Comment

• Ik heb nog altijd de grootste moeite om hem te onderscheiden van een A4 als ik hem in het echt tegenkom.

Comment

Working...
                                          X