Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Awel ja.
Maar uw laatste zin laat uitschijnen dat dat blok voor u 'de revelatie van het decennium' is, of zie ik dat verkeerd?
In die zin is het dus meer een revolutie...
Revelatie van het decennium... neen. Wel de meest aangename verrassing sinds langere tijd.
En da bankje is denk ik eerder om je voeten op te leggen... een europeaan zou al snel krap zitten maar een chineesje doet z'n pantoffels uit en ligt dan lekker relax met z'n voeten op da bankje
En da bankje is denk ik eerder om je voeten op te leggen... een europeaan zou al snel krap zitten maar een chineesje doet z'n pantoffels uit en ligt dan lekker relax met z'n voeten op da bankje
Zonet in Duitsland reed er een nieuwe met de 4.2 TDI ons voorbij.
Het is toch echt wennen vind ik.
In het zwart is hij nog te doen. In het grijs is het meer een grote A4.
Ook zijn die 20 inch wielen optisch veel t eklein voor die wagen.
Op de onze staat die maat juist goed. Maar de nieuwe heeft zo een grote wielkassen.
Maar ik rij soms ook met een CL500 met 388 pk standaard. En die is toch heviger hoor.
Vergeleken met de vorige 4.2 V8 ... ik kan er in komen dat men dat vindt. Ik heb niet genoeg ervaring met de vorige versies, met de 350pk 4.2 FSI heb ik zelfs nooit gereden.
Vergeleken met de nieuwe V8 is de 'oude' motor in de Mercedes echt ... oud, onbehouwen, voelt 'ie wat lomp aan, is verre van zo gecultiveerd, draait niet zo soepel en ongeremd hoog in toeren, enz.
Echt hé! Ik heb onlangs met zo'n 4.2 TDI gereden. Heb zelden in zo'n aangename en luxueuze auto gezeten. Alles was nagenoeg perfect in die slee. En dan stap je uit en zie je zo'n triestigkijkend gat, een neus en profiel van een uitgerokken A4...
Comment