Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A8 D4
Collapse
X
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk BerichtenDit zal wel een Audi exclusive kleur zijn, maar vraag me niet welk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenZwart is imo de kleur die de D4 het beste past.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenInderdaad, dat verhult z'n lijnen het best.
Ik heb hem nog altijd niet in werkelijkheid gezien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
Ik heb hem nog altijd niet in werkelijkheid gezien.
Comment
-
Ik heb er gisteren 1 gezien en herkende hem aan de vorm van de LEDs.
Ik heb gisteren ook nog eens een 'oude' A8 gezien, en eigenlijk was die ook heel discreet, je kon hem maar aan een paar details onderscheiden van de A6.2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK
Comment
-
Ga er straks eens in rijden (gewoon om ervaring op te doen hé,niet om te kopen). Zal mijn bevindigen postenBMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk BerichtenIk heb er gisteren 1 gezien en herkende hem aan de vorm van de LEDs.
Ik heb gisteren ook nog eens een 'oude' A8 gezien, en eigenlijk was die ook heel discreet, je kon hem maar aan een paar details onderscheiden van de A6.
Terwijl de nieuwe A8 wel duidelijk een uitvergrote A4 is, en zelfs kenners zich al eens kunnen vergissen bij het verschil tussen die twee.freude am fahren
Comment
-
korte rit Audi A8 TDI 3.0
Exterieur: een mooi sober exterieur waar mij vooral opviel hoe precies en gelijk de koetswekpanelen op elkaar aansluiten 9/10
Interiuer: voor velen mischien eerst zien en dan geloven maar de fenomenale afwerking van dit interieur is inderdaad nooit gezien. Nergens zijn er sleuven,de materialen voelen aan alsof ze er binnen 3000 jaar nog zo uitzien en de bedieningsknoppen geven een gevoel dat je rechtstreeks de organen bedient: 10/10
Motor/bak: De motor is krachtig genoeg maar daarmee is de kous af,de drieliters van BMW en Jaguar komen veel liniairder en krachtiger over,bovendien is deze motor nog iets minder aangenaam in omgang dan de andere. Voor een automatische versnellingsbak is de tiptronic achtbak er leuk in bediening. In tegenstelling tot de automaatbakken van Volvo bvb luistert deze echt naar de bestuurder 7/10
Rijden:Een uitmuntent comfort was natuurlijk te verwachten,net zoals de manier waarop de zetels zitten. Wat vooral opviel is het sportieve weggedrag van deze wagen zonder oncomfortabel te worden. Quattro is en blijft toch echt wel een dikke plus 9/10
Conclusie,alom schiiterende auto maar hoe moet dat zijn met de V8TDI of een krachtige benzineBMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Net zoals Mercedes gaat ook Audi een 4-pitter plaatsen in de neus van hun vlaggeschip
Automakers are always looking to add a tinge of green to their fleets, and Audi is reportedly ready to drop a few cylinders on its flagship sedan. The 2012 Audi A8 will be offered as a hybrid, with a four-cylinder gasoline engine being paired with an electric motor. The A8 Hybrid will likely be offered after Audi has launched a front-wheel drive six-cylinder diesel version, both of which should provide quite a different driving experience compared to the 372 horsepower 4.2-liter V8 currently available.
The move to a smaller cylinder count comes as automakers begin to prepare for tougher CAFE standards. Audi, not wanted to be left behind, sees that Mercedes-Benz and BMW are already moving to more efficient powertrains. Mercedes, who already launched its S400 Hybrid, is also adding a four-cylinder version of its flagship model – a 2.2-liter turbocharged four-cylinder diesel in the S250 CDI model. BMW has a different take on how it will produce more efficient luxury sedans. Rather than reducing the number of cylinders, BMW will add electric motors to its six and eight cylinder engines, so for the time being there are no plan to put a four-cylinder in the engine bay of a 7 Series.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk Berichtenfout fout fout, het hoort gewoon niet
Comment
Comment