Niet echt vooruitstrevend qua design maar lelijk is het zeker niet. In de topklasse zou ik nooit voor een Audi kiezen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A8 D4
Collapse
X
-
Ik vind hem niet slecht qua uiterlijk. Een mooie evolutie, en geen revolutie. Revoluties in dat segment draaien niet altijd even goed uit. Denken we even aan de geweldige prefacelift BMW E65.
En als we gaan zagen over 'more of the same': de BMW F01 vind ik ook geen designrevolutie t.o.v. de facelift E65, zeker niet als ik ze frontaal bekijk. Maar dat hoeft ook niet, vind ik.American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.
Comment
-
Jammer dat Audi het weer zo veilig wil spelen.Dit is net een A4 in formaat 130%. Een vlaggenschip mag toch wat speciaal zijn (check Jaguar). Het lijkt wel of voor Audi tegenwoordig, nieuw design gelijk staat aan een nieuwe vorm van LED-strips in de koplampen en daarmee basta.
Een spijtige zaak dat dit een koers is die door alsmaar meer merken gevolgd wordt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenWow.. eerste indruk.. vrij negatief..
Interieur doet mij enorm hard denken aan één of andere Infiniti, en het exterieur is verre van vernieuwend.. en om eerlijk te zijn vind ik het niet eens mooi. Die snoet is een beetje smakeloos.. maar goed dit is maar een eerste indruk. Beetje een misser imo..
Om een auto echt te beoordelen moet je die IRL zien, liefst in het dagelijkse verkeer.
Edit: en nog altijd géén V8 die mee kan met de S500 of de nieuwe 750i
Wat ik steeds miste bij audi was inderdaad ook het niet 'voluit' gaan bij hun wagens als het gaat om het vermogen in vergelijking met de S modellen van Mercedes (S63 AMG en S65 AMG)
Tegenover 525 en 612 pk respektievelijk voor beide modellen zet Audi een A8 W12 en een S8 als topmodellen neer van telkens 450 pk...
Een S8 van dik 600 pk en een W12 van 525 pk zou niet misstaan, zeker als ze tegen elkaar gaan getest worden. Hopelijk worden we deze keer wel verwend door Audi.
BMW met hun huidige F01 zitten op dit moment ook "maar " tegen de 407 pk en 544 pk met hun respectievelijke topmodellen 750 en 760...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
echt een hang-gat .. mottig!
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
Audi ontpopt zich tot de meester in verlichting ... Ze hadden beter wat meer geïnvesteerd in het algemeen design1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenAudi ontpopt zich tot de meester in verlichting ... Ze hadden beter wat meer geïnvesteerd in het algemeen designZe zullen enkel in het donker buiten mogen komen.
American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.
Comment
-
Pfff...
Die kont... Wat een misser!
Hetzelfde van de voorkant.
Dat led-gedoe in die voorlichten trekt weer op niet veel, pfff.
Dat gaat AUDI echt niet goed af vind ik, die voorlichten over het algemeen. De enige die er echt mee staat is de A4, en in mindere mate de A5 (vind ze daar te hard schijnen). De A3 en de A6 zou'k allebei VFL willen, enkel en alleen door die mottige leds die er nu op zitten.
Voor mij een D3 voorfacelift aub!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenAudi ontpopt zich tot de meester in verlichting ... Ze hadden beter wat meer geïnvesteerd in het algemeen design
Comment
-
De voorlichten vind ik afschuwelijk. Verder is het, zoals verwacht, een vrij saai(evolutie?) exterieur. Wat mij stoort is, om het met bovenstaande woorden te zeggen, het hanggat van deze A8 dat je ook kan terugvinden bij de A4. Daardoor heb ik het gevoel dat er iets niet klopt aan deze wagen. Interieur daarentegen is imo wel geslaagd(zoals bij alle audi's)
Comment
-
Ben geen fan. De vorige vond ik een stuk knapper.
Mij lijkt het alsof Audi té hard wilt vasthouden aan hun huidig design, waardoor alles al snel hetzelfde gaat lijken. Dit is inderdaad qua looks een gegroeide A4, maar een nieuwe A8? Audi heeft zijn succesperiode gekend (en nog steeds), maar als ze zo'n modellen blijven uitbrengen, zal dit snel gedaan zijn. Ook die voorlichten beginnen afgezaagd te worden imo.
Dat 'm goed zal zijn, daar ben ik dan weer wel gerust in.nls2000
Comment
-
Audi is een stapje te ver gegaan met de led verlichting vooraan. Leds kunnen mooi zijn, maar dan als accentuering van de gewone belichting. Je hebt de gewone lampjes als ogen, en de leds dienen als wenkbrauwen of eyeliner om het geheel eleganter of agressiever te doen lijken. Bij deze A8 zijn ze de ogen vergeten.
Btw, op de vergelijkende foto's die iemand hier eerder plaatste, vind ik de algemene lijn van de vorige A8 toch een stuk mooier hoor. Ik vind het raar dat het ramenoppervlak terug gegroeid is t.o.v. de vorige generatie, terwijl het een algemene trend is in autoland dat ramen steeds slanker worden. Althans, het lijkt toch dat de ramen gegroeid zijn, al kan ik me goed voorstellen dat het gewoon gezichtsbedrog is.
Het is vooral de kont en de neus die - als je er vlak voor staat - teleurstellen. Je kan zo moeilijk zien dat het om een 5 meter lange wagen gaat.Je had me kunnen wijsmaken dat de neus die van de nieuwe A1 is.
Hij zal waarschijnlijk wel beter meevallen irl.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk BerichtenDe scoop foto's zaten er dus knal op!
Gepost op 22/09/2008:
[IMG]Xhttp://images.forum-auto.com/mesimages/78/a8_3.jpg[/IMG]
[IMG]Xhttp://images.forum-auto.com/mesimages/78/a8_1.jpg[/IMG]
[IMG]Xhttp://images.forum-auto.com/mesimages/78/a8_2.jpg[/IMG]
Kwil hem IRL zien voor ik oordeel.
Op het eerste pics valt hij wat tegenHij lijkt minder statisch en imposant.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk BerichtenDe scoop foto's zaten er dus knal op!
Gepost op 22/09/2008:
Alles klopt gewoonweg tot in detail, zelfs die pook!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk BerichtenHet exterieur vind ik niet mis. Zoals we kunnen verwachten is dit opnieuw een evolutie van de vorige generatie, wat aangevuld met nieuwe Audi-kenmerken. De snoet is zonder meer knap gestileerd. De kont gelijkt dan weer iets teveel op een uitvergrootte A4.
De koplampverlichting die (optioneel) volledig uit LED (kan) bestaan, vind 'k ook zeer mooi.
Comment
Comment