Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo S60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten
    Met dezelfde schrijffout enal!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten
      Met dezelfde schrijffout enal!
      Natuurlijk, anders zou het zijn kracht verliezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
        Echt een knappe wagen maar wat ik me afvraag, zou het bij Volvo ook gratis zijn om monogrammen weg te laten achteraan?
        ja.
        Zelfs al moet je ervoor betalen, 't is gratis: een haardroger, wat visdraad en wat lijmrestenverwijderaar.

2015 Volvo V60 D2 aut.
        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
          Natuurlijk, anders zou het zijn kracht verliezen.
          Goed gered......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
            ja.
            Zelfs al moet je ervoor betalen, 't is gratis: een haardroger, wat visdraad en wat lijmrestenverwijderaar.
            Haardroger volstond bij mij om C30 D5 weg te laten

Comment

• Comment

• Zeer mooi, verheug mij al op een testrit in een D3 automaat!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk Berichten
                  Zeer mooi, verheug mij al op een testrit in een D3 automaat!
                  Uhu, ik ook Iemand een idee of er een update komt voor de geartronic in de S60?

Comment

• In 't zwart vind ik deze S60 't knapst geslaagd. Ik wil zeker eens de nieuwe S60 D3 én D5 aan de tand voelen wanneer hij beschikbaar is.

Ben benieuwd naar de grootste veranderingen tov de mijne (draaicirkel, weggedrag, motor, ..)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                      In 't zwart vind ik deze S60 't knapst geslaagd. Ik wil zeker eens de nieuwe S60 D3 én D5 aan de tand voelen wanneer hij beschikbaar is.

Ben benieuwd naar de grootste veranderingen tov de mijne (draaicirkel, weggedrag, motor, ..)
                      Ik vind deze de mooiste : Seashell metallic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk Berichten
                        Ik vind deze de mooiste : Seashell metallic

Is inderdaad niet mis , kan al niet wachten tot de V60 uitkomt

Comment

• Gisteren op de E40 gespot

Comment

• 'ie Heeft voor mij echt een lichte kleur nodig als ik dat exemplaar linksonder vergelijk met de andere.
                            Life's too short. Not to. Live it.
                            1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                            2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                            2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                            2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk Berichten
                              'ie Heeft voor mij echt een lichte kleur nodig als ik dat exemplaar linksonder vergelijk met de andere.
                              Zwart vind ik anders wel

Comment

• Mijn zus gaat in de loop van volgende week haar bestelling plaatsen.
                                Een S60 Summum met nog 2 pakketten, 18" in ember zwart (bruin tint als licht erop schijnt) en bruin lederen interieur. Motor: D3, handgeschakeld.

Als de bestelling geplaatst is, zal ik de gedetailleerde optielijst hier wel eens plaatsen.
                                Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                                  Mijn zus gaat in de loop van volgende week haar bestelling plaatsen.
                                  Een S60 Summum met nog 2 pakketten, 18" in ember zwart (bruin tint als licht erop schijnt) en bruin lederen interieur. Motor: D3, handgeschakeld.

Als de bestelling geplaatst is, zal ik de gedetailleerde optielijst hier wel eens plaatsen.
                                  Is ze nog single?

Heb gisteren in Nederland eentje gezien met xenon in de tegenovergestelde richting op de autostrade. En I'm impressed moet'k zeggen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk Berichten
                                    Is ze nog single?

Heb gisteren in Nederland eentje gezien met xenon in de tegenovergestelde richting op de autostrade. En I'm impressed moet'k zeggen.
                                    Nee, en ook te oud voor u Allé, ik kijk ernaar uit. Kan jij me zeggen wat bekende problemen zijn met 5cil-motoren bij Volvo en je eigen ervaring met de D5. D3 is hiermee toch sterk verwant.

En kan je me wijzer maken in prijzen van onderhoud? Wat kost een klein en groot onderhoud?
                                    Zou me veel helpen
                                    Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                                      Nee, en ook te oud voor u Allé, ik kijk ernaar uit. Kan jij me zeggen wat bekende problemen zijn met 5cil-motoren bij Volvo en je eigen ervaring met de D5. D3 is hiermee toch sterk verwant.

En kan je me wijzer maken in prijzen van onderhoud? Wat kost een klein en groot onderhoud?
                                      Zou me veel helpen
                                      Klein onderhoud heb ik nog niet gedaan, wel een oliewissel na 1000km en een groot onderhoud op 25000km. Prijzen weet ik niet meer precies , maar dat was een normale prijs dacht ik.

Problemen... motor staat toch vrij op punt omdat ze die al vele jaren ontwikkelen (D5), maar hoe het met die D3 zit is nbeetje afwachten. Wel laatste tijd terugroepactie geweest omdat het motorpeil te hoog kwam staan ofzoiets, maar da's bij mij niet het geval geweest.

Comment

• Ik begin hem meer en meer te appreciëren, hoewel ik de vorige nog steeds knapper vind. Het staat hier waarschijnlijk al ergens, maar ik vind het niet meteen, wanneer staat hij bij de dealer?

Comment

• ik dacht september

Comment

Working...
                                          X