Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wellicht is dit wel de beste (en ook goedkoopste) oplossing voor mij, gezien ik voor een momentum opteer en dus slechts 1000 euro extra hoef neer te tellen voor voor deze velgen + banden. Voor 1000 euro kan ik enkel 4 banden kopen.
Zeer knap samengesteld imho in die link die je net gaf! Beige lederen interieur had 't nog afgemaakt, geeft een mooi contract met een donkerblauwe exterieurkleur .
Zeer knap samengesteld imho in die link die je net gaf! Beige lederen interieur had 't nog afgemaakt, geeft een mooi contract met een donkerblauwe exterieurkleur .
samenstelling 3612 of 3602 zalhet zowieso worden! da's ook beige
(en ook nog te bepalen ...)
Wellicht is dit wel de beste (en ook goedkoopste) oplossing voor mij, gezien ik voor een momentum opteer en dus slechts 1000 euro extra hoef neer te tellen voor voor deze velgen + banden. Voor 1000 euro kan ik enkel 4 banden kopen.
deze oogt misschien wat sportiever door de styling pack alleen al .
Kan u zelf geen beslissing nemen wat voor u sportief is en wat elegant?? Als u 10 verschillende adviezen krijgt, van al evenveel lezers, zal u uiteindlijk toch nog zelf moeten kiezen hoor. En voor elke sportieve velg, zal een ander die dan weer eleganter vinden. Les gouts.....
Wat gaat u doen als u voor een bepaalde velg het overwegende advies krijgt dat ie best elegant is, maar zelf vind u van niet? Gaat u dan die velg rijden? Niet dus.
Laat uw beslissing leiden door uw eigen buikgevoel, dan pas ben je gelukkig ermee.
Advies vragen is toch wettelijk toegestaan op een forum ...
ik beweer niet het tegendeel, maar een persoonlijke voorkeur dient niet voorgelegd aan anderen. Is hetzelfde als vragen of je een BMW of Mercedes moet kopen. Een sportieve of elegantere wagen? Dan krijg je direct aanhangers van beide merken over je heen maar uiteindelijk maak je toch wel zelf de keuze? Enfin, ieder doet maar, maar je keuze laten leiden door een bende vreemden? No thanks.
Ja, ja ... en een S60 moet allicht ook Xenon-lichten hebben ...enz enz...
+ 1350 + 1300 .... heb al motion pack & styling pack & sleipner & kofferspoiler & stuurwiel ... had ook nog 'binnenwerk' in hout gewild (ook nog eens 300 euro), maar je moet toch eens tevreden zijn...
Eens een vraagje omtrent de originele Volvo velgen...wie vindt de welke het mooist ?
iemand soms die niet opteerde voor originele Volvo-velgen en zijn S60 personaliseerde met bvb OZ-velgen, of BBS, of ander merk ? Zelf had ik het voor de Freya-velgen, maar mijn zoon is de mening toegedaan , dat ik er een "deftig" stel velgen moet onder plaatsen .
Maw : die van Volvo vind hij maar niets.
Wie deelt deze mening ?
Het is mijn bedoeling om een velg te plaatsen die meer op de style gericht is dan op het sportieve karakter . Persoonlijk vind ik bvb dat de Freya-velg de S60 direct een aggressieve, en uitgesproken sportieve look geeft.Mooie velg vind ik, maar liever iets "gedistingeerder" , Moeilijk om uit te leggen en allicht nog moeilijker om te begrijpen.
Kan u zelf geen beslissing nemen wat voor u sportief is en wat elegant?? Als u 10 verschillende adviezen krijgt, van al evenveel lezers, zal u uiteindlijk toch nog zelf moeten kiezen hoor. En voor elke sportieve velg, zal een ander die dan weer eleganter vinden. Les gouts.....
Wat gaat u doen als u voor een bepaalde velg het overwegende advies krijgt dat ie best elegant is, maar zelf vind u van niet? Gaat u dan die velg rijden? Niet dus.
Laat uw beslissing leiden door uw eigen buikgevoel, dan pas ben je gelukkig ermee.
Ja oke, maar ik vind het juist leuk om weten wat een ander er van vindt. Anders kroppen we evengoed alles op en blijven we onder onze steen liggen?
Comment