Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo S60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• inderdaad ik heb ook dat gevoel, ze "pushen" de klanten als het ware.
    je kan natuurlijk veel aftermarket vinden naar je zin.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
      Mijn zus heeft de Sleipner 18ers, vind deze eerder elegant dan sportief. Misschien is dat iets voor u?
      Idd, die vind ik ook het beste vd 2 werelden. Elegant maar toch sportief
      .

Comment

• Wellicht is dit wel de beste (en ook goedkoopste) oplossing voor mij, gezien ik voor een momentum opteer en dus slechts 1000 euro extra hoef neer te tellen voor voor deze velgen + banden. Voor 1000 euro kan ik enkel 4 banden kopen.

zo zou die er dus uitzien met die velgen

eerder elegant of sportief?

deze oogt misschien wat sportiever door de styling pack alleen al .

Comment

• eerlijk gezegd beide, elegant maar meer richting sportief. knappe combinatie! nu ik deze gezien heb zou ik deze richting ingaan!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stocky Bekijk Berichten

Ik zou het echt niet kunnen zeggen . Als ik dan toch echt moet kiezen denk ik eerder elegant.. Maar het is sowieso een mooie velg.

Comment

• tja, ik moet toch een keer beslissen .....deze week zowieso.
              ik denk dat ik er wel zou kunnen mee leven

maar tis een hele hap en had bijgevolg toch graag eens de mening van iemand anders.
              op de duur zie je door het bos de bomen niet meer

bedankt.

nu nog een proefrit ; heb hem wel al horen draaien
              mooi 'ronkje'.

Comment

• Zeer knap samengesteld imho in die link die je net gaf! Beige lederen interieur had 't nog afgemaakt, geeft een mooi contract met een donkerblauwe exterieurkleur .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                  Zeer knap samengesteld imho in die link die je net gaf! Beige lederen interieur had 't nog afgemaakt, geeft een mooi contract met een donkerblauwe exterieurkleur .

samenstelling 3612 of 3602 zalhet zowieso worden! da's ook beige
                  (en ook nog te bepalen ...)

maar geen leder

Comment

• Allez jong, in een S60 MOET leder

Comment

Wellicht is dit wel de beste (en ook goedkoopste) oplossing voor mij, gezien ik voor een momentum opteer en dus slechts 1000 euro extra hoef neer te tellen voor voor deze velgen + banden. Voor 1000 euro kan ik enkel 4 banden kopen.

zo zou die er dus uitzien met die velgen

deze oogt misschien wat sportiever door de styling pack alleen al .
                      Kan u zelf geen beslissing nemen wat voor u sportief is en wat elegant?? Als u 10 verschillende adviezen krijgt, van al evenveel lezers, zal u uiteindlijk toch nog zelf moeten kiezen hoor. En voor elke sportieve velg, zal een ander die dan weer eleganter vinden. Les gouts.....
                      Wat gaat u doen als u voor een bepaalde velg het overwegende advies krijgt dat ie best elegant is, maar zelf vind u van niet? Gaat u dan die velg rijden? Niet dus.
                      Laat uw beslissing leiden door uw eigen buikgevoel, dan pas ben je gelukkig ermee.

Comment

• Advies vragen is toch wettelijk toegestaan op een forum ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
                          Advies vragen is toch wettelijk toegestaan op een forum ...
                          ik beweer niet het tegendeel, maar een persoonlijke voorkeur dient niet voorgelegd aan anderen. Is hetzelfde als vragen of je een BMW of Mercedes moet kopen. Een sportieve of elegantere wagen? Dan krijg je direct aanhangers van beide merken over je heen maar uiteindelijk maak je toch wel zelf de keuze? Enfin, ieder doet maar, maar je keuze laten leiden door een bende vreemden? No thanks.

Comment

• die Sleipner-velgen vind ik een must voor de S60 ... zeer mooi.
                            Ik kijk uit naar stocky's S60!

2015 Volvo V60 D2 aut.
                            2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• leder

Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                              Allez jong, in een S60 MOET leder

Ja, ja ... en een S60 moet allicht ook Xenon-lichten hebben ...enz enz...

+ 1350 + 1300 .... heb al motion pack & styling pack & sleipner & kofferspoiler & stuurwiel ... had ook nog 'binnenwerk' in hout gewild (ook nog eens 300 euro), maar je moet toch eens tevreden zijn...

Comment

Eens een vraagje omtrent de originele Volvo velgen...wie vindt de welke het mooist ?
                                iemand soms die niet opteerde voor originele Volvo-velgen en zijn S60 personaliseerde met bvb OZ-velgen, of BBS, of ander merk ? Zelf had ik het voor de Freya-velgen, maar mijn zoon is de mening toegedaan , dat ik er een "deftig" stel velgen moet onder plaatsen .
                                Maw : die van Volvo vind hij maar niets.
                                Wie deelt deze mening ?
                                Het is mijn bedoeling om een velg te plaatsen die meer op de style gericht is dan op het sportieve karakter . Persoonlijk vind ik bvb dat de Freya-velg de S60 direct een aggressieve, en uitgesproken sportieve look geeft.Mooie velg vind ik, maar liever iets "gedistingeerder" , Moeilijk om uit te leggen en allicht nog moeilijker om te begrijpen.
                                De 18" Fortuna velgen staan er prachtig onder:

Bijgevoegde Bestanden
                                nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kouro Bekijk Berichten
                                  Kan u zelf geen beslissing nemen wat voor u sportief is en wat elegant?? Als u 10 verschillende adviezen krijgt, van al evenveel lezers, zal u uiteindlijk toch nog zelf moeten kiezen hoor. En voor elke sportieve velg, zal een ander die dan weer eleganter vinden. Les gouts.....
                                  Wat gaat u doen als u voor een bepaalde velg het overwegende advies krijgt dat ie best elegant is, maar zelf vind u van niet? Gaat u dan die velg rijden? Niet dus.
                                  Laat uw beslissing leiden door uw eigen buikgevoel, dan pas ben je gelukkig ermee.
                                  Ja oke, maar ik vind het juist leuk om weten wat een ander er van vindt. Anders kroppen we evengoed alles op en blijven we onder onze steen liggen?

Comment

• Amai echt knap die Fortuna's, knapper imho dan de velgen die onder mijn testexemplaar lagen!

Comment

• leveringstermijn

levertermijn bedraagt momenteel ongeveer 2 maand.

Comment

• embleem weglaten

Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk Berichten
                                        Haardroger volstond bij mij om C30 D5 weg te laten
                                        het is gratis om dat embleem weg te laten, maar waarom stel ik mij de vraag ?

Comment

het is gratis om dat embleem weg te laten, maar waarom stel ik mij de vraag ?

Ik debadge m'n auto's ook meestal, 't staat gewoon veel properder achteraan en verstoort 't evenwicht niet van de kont.

Zelfde geldt voor een blanco nummerplaathouder

Comment

Working...
                                          X