Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Eens een vraagje omtrent de originele Volvo velgen...wie vindt de welke het mooist ?
iemand soms die niet opteerde voor originele Volvo-velgen en zijn S60 personaliseerde met bvb OZ-velgen, of BBS, of ander merk ? Zelf had ik het voor de Freya-velgen, maar mijn zoon is de mening toegedaan , dat ik er een "deftig" stel velgen moet onder plaatsen .
Maw : die van Volvo vind hij maar niets.
Wie deelt deze mening ?
Het is mijn bedoeling om een velg te plaatsen die meer op de style gericht is dan op het sportieve karakter . Persoonlijk vind ik bvb dat de Freya-velg de S60 direct een aggressieve, en uitgesproken sportieve look geeft.Mooie velg vind ik, maar liever iets "gedistingeerder" , Moeilijk om uit te leggen en allicht nog moeilijker om te begrijpen.
Eens een vraagje omtrent de originele Volvo velgen...wie vindt de welke het mooist ?
iemand soms die niet opteerde voor originele Volvo-velgen en zijn S60 personaliseerde met bvb OZ-velgen, of BBS, of ander merk ? Zelf had ik het voor de Freya-velgen, maar mijn zoon is de mening toegedaan , dat ik er een "deftig" stel velgen moet onder plaatsen .
Maw : die van Volvo vind hij maar niets. Wie deelt deze mening ?
Het is mijn bedoeling om een velg te plaatsen die meer op de style gericht is dan op het sportieve karakter . Persoonlijk vind ik bvb dat de Freya-velg de S60 direct een aggressieve, en uitgesproken sportieve look geeft.Mooie velg vind ik, maar liever iets "gedistingeerder" , Moeilijk om uit te leggen en allicht nog moeilijker om te begrijpen.
Waarschijnlijk gasten van de leeftijd van uw zoon.
Persoonlijk ken ik de reeks velgen voor de S60 niet maar het zou me verbazen als daar niks "deftigs" zou bij zijn. Dat is er immers voor elk model.
Ik vrees dat als je er andere onder gaat zetten dat het risico bestaat dat het gaat staan als een tang op een varken. Misschien niet volgens uw zoon ...
Maw : die van Volvo vind hij maar niets.
Wie deelt deze mening ?
Freya's zijn knap op de S60/V60.
Kijk maar eens naar dit filmpje of deze foto.
Je gaat daar toch geen BBS-en of OZ-en onder zetten....
Freya's zijn knap op de S60/V60.
Kijk maar eens naar dit filmpje of deze foto.
Je gaat daar toch geen BBS-en of OZ-en onder zetten....
Inderdaad, die velgen zijn neit mis, maar noem mij een muggezifter of zo, maar ik had die velgen graag gezien onder een blauwe (Caspian Blue), en zoals reeds gezegd, vind ik dat die velgen de wagen meteen omtoveren tot extra-sportief , terwijl ik de wagen graag iets meer klasse wil laten weergeven en wat minder sportief. De wagen wordt al vorozien door een styling pack, maar ik wil hem zeker niet al te sportief laten overkomen.
Lieft iets tussen beide werelden dus. Een mooie 5-spaak of zoiets. Er zijn wel mensen die daar een bepaald "feeling" voor hebben en mij wellicht in 1 of andere richting kunnen duwen qua velg (die helaas niet in het gamma zit van Volvo). Bvb jammer vind ik dat de Balder niet in 18 duim te verkrijgen is. Ik denk dat deze wel de truuk had kunnen doen.
Inderdaad, die velgen zijn neit mis, maar noem mij een muggezifter of zo, maar ik had die velgen graag gezien onder een blauwe (Caspian Blue), en zoals reeds gezegd, vind ik dat die velgen de wagen meteen omtoveren tot extra-sportief , terwijl ik de wagen graag iets meer klasse wil laten weergeven en wat minder sportief. De wagen wordt al vorozien door een styling pack, maar ik wil hem zeker niet al te sportief laten overkomen.
Lieft iets tussen beide werelden dus. Een mooie 5-spaak of zoiets. Er zijn wel mensen die daar een bepaald "feeling" voor hebben en mij wellicht in 1 of andere richting kunnen duwen qua velg (die helaas niet in het gamma zit van Volvo). Bvb jammer vind ik dat de Balder niet in 18 duim te verkrijgen is. Ik denk dat deze wel de truuk had kunnen doen.
Mijn zus heeft de Sleipner 18ers, vind deze eerder elegant dan sportief. Misschien is dat iets voor u?
Waarschijnlijk gasten van de leeftijd van uw zoon.
Persoonlijk ken ik de reeks velgen voor de S60 niet maar het zou me verbazen als daar niks "deftigs" zou bij zijn. Dat is er immers voor elk model.
Ik vrees dat als je er andere onder gaat zetten dat het risico bestaat dat het gaat staan als een tang op een varken. Misschien niet volgens uw zoon ...
Ga voor een mooi Volvo-set zou ik zeggen
Volledig mee akkoord. Teveel mensen maken de fout om er velgen van een ander merk onder te zetten. Het valt dan op dat die van een design zijn dat om een of andere reden (mogelijk is het slechts uitgewoonte) niet passen bij het design van de auto. Je krijgt dan direct zo een 2-de hands look op je nieuwe auto, toch niet meteen iets wat wenselijk is.
Ik categoriseer dan ook meestal tussen A en B-merken. BBS bv is een A-merk, maar Ace ofzo vind ik dan eerder een B-merk. Pas op, daar kunnen ook knappe velgen te vinden zijn maar 9/10 niet vind ik.
Ik heb eens gekeken en ik vind dat stocky gelijk heeft...
Er zijn zeker velgen bij die ik zou lusten, maar er zijn er idd geen "discrete" of "neutrale" zo je wil.
Ik weet niet wat het is met Volvo maar telkens moeten ze de klanten in een bepaalde richting duwen door de keuzes te beperken (ander voorbeeld: koetswerkkleuren).
Comment