Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
'ie Heeft voor mij echt een lichte kleur nodig als ik dat exemplaar linksonder vergelijk met de andere.
Life's too short. Not to. Live it. 1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht) 2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease) 2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen) 2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Mijn zus gaat in de loop van volgende week haar bestelling plaatsen.
Een S60 Summum met nog 2 pakketten, 18" in ember zwart (bruin tint als licht erop schijnt) en bruin lederen interieur. Motor: D3, handgeschakeld.
Als de bestelling geplaatst is, zal ik de gedetailleerde optielijst hier wel eens plaatsen.
Mijn zus gaat in de loop van volgende week haar bestelling plaatsen.
Een S60 Summum met nog 2 pakketten, 18" in ember zwart (bruin tint als licht erop schijnt) en bruin lederen interieur. Motor: D3, handgeschakeld.
Als de bestelling geplaatst is, zal ik de gedetailleerde optielijst hier wel eens plaatsen.
Is ze nog single?
Heb gisteren in Nederland eentje gezien met xenon in de tegenovergestelde richting op de autostrade. En I'm impressed moet'k zeggen.
Heb gisteren in Nederland eentje gezien met xenon in de tegenovergestelde richting op de autostrade. En I'm impressed moet'k zeggen.
Nee, en ook te oud voor u Allé, ik kijk ernaar uit. Kan jij me zeggen wat bekende problemen zijn met 5cil-motoren bij Volvo en je eigen ervaring met de D5. D3 is hiermee toch sterk verwant.
En kan je me wijzer maken in prijzen van onderhoud? Wat kost een klein en groot onderhoud?
Zou me veel helpen
Nee, en ook te oud voor u Allé, ik kijk ernaar uit. Kan jij me zeggen wat bekende problemen zijn met 5cil-motoren bij Volvo en je eigen ervaring met de D5. D3 is hiermee toch sterk verwant.
En kan je me wijzer maken in prijzen van onderhoud? Wat kost een klein en groot onderhoud?
Zou me veel helpen
Klein onderhoud heb ik nog niet gedaan, wel een oliewissel na 1000km en een groot onderhoud op 25000km. Prijzen weet ik niet meer precies , maar dat was een normale prijs dacht ik.
Problemen... motor staat toch vrij op punt omdat ze die al vele jaren ontwikkelen (D5), maar hoe het met die D3 zit is nbeetje afwachten. Wel laatste tijd terugroepactie geweest omdat het motorpeil te hoog kwam staan ofzoiets, maar da's bij mij niet het geval geweest.
Ik begin hem meer en meer te appreciëren, hoewel ik de vorige nog steeds knapper vind. Het staat hier waarschijnlijk al ergens, maar ik vind het niet meteen, wanneer staat hij bij de dealer?
Comment