Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hier in België wordt er ook nog meestal eerst een paar honderden kms gereden met perswagens, vooraleer ze in de handen van de pers komen, hoor. Laat altijd toe om tijdens de eerste kilometers één of andere rammelende vijs wat beter aan te vijzen
Hier in België wordt er ook nog meestal eerst een paar honderden kms gereden met perswagens, vooraleer ze in de handen van de pers komen, hoor. Laat altijd toe om tijdens de eerste kilometers één of andere rammelende vijs wat beter aan te vijzen
Ik heb ook al eentje gezien.. en de dealer maar beweren dat ze ten vroegste eind augustus geleverd worden.
Zij onze dealer eerst ook. Maar de relaese is drastisch vervroegd naar deze week (vorige week allemaal op de trailer). Waarom is dit? Er is enorm veel vraag naar de S60. En er stonden enkele modellen in Brussel voor klanten die de wagen persé wilden zien voor ze bestelden. Maar omdat dit te vaak is gevraagd, hebben ze simpelweg al een model voorzien in elke garage.
Dus normaal gezien zien we deze vanavond ook, de S60. Dan gaan we een testrit doen met een V70 D3, om de motor eens aan te voelen.
Vervolgens wordt de bon getekend voor de S60 van mijn zus.
Zij onze dealer eerst ook. Maar de relaese is drastisch vervroegd naar deze week (vorige week allemaal op de trailer). Waarom is dit? Er is enorm veel vraag naar de S60. En er stonden enkele modellen in Brussel voor klanten die de wagen persé wilden zien voor ze bestelden. Maar omdat dit te vaak is gevraagd, hebben ze simpelweg al een model voorzien in elke garage.
Dus normaal gezien zien we deze vanavond ook, de S60. Dan gaan we een testrit doen met een V70 D3, om de motor eens aan te voelen.
Vervolgens wordt de bon getekend voor de S60 van mijn zus.
En stond de S60 nu in de garage ?
Want hier bij ons weten ze weer van niks , ze blijven zeggen eind augustus.
Want hier bij ons weten ze weer van niks , ze blijven zeggen eind augustus.
Achter 2 weken is die van de garage er in principe, maar Volvo BE gaat die levering waarschijnlijk tegenhouden omdat dit veel te lang voor de officiële voorstelling (11 en 12 september) is. Dus in het slechtste geval komen de eerste half augustus aan.
weet er soms al iemand iets meer over de korting die bij Volvo wort gegeven bij aankoop van een nieuwe S60??? Want de prijs zal wel een belangrijke rol gaan spelen., voor mijne portemonnée toch .
ikzelf heb nog maar bij 1 dealer prijs gevraagd en die gaf ..... 4% korting
weet er soms al iemand iets meer over de korting die bij Volvo wort gegeven bij aankoop van een nieuwe S60??? Want de prijs zal wel een belangrijke rol gaan spelen., voor mijne portemonnée toch .
ikzelf heb nog maar bij 1 dealer prijs gevraagd en die gaf ..... 4% korting
zaterdag doe ik normaal een 2de dealer aan.
Op zulk nieuw model wordt er nooit veel korting gegeven.
dan zal ik verplicht zijn om uit te kijken naar iets anders .
ik rij nu met een Avensis en ik kan voor 25.000 euro een nieuwe op de kop tikken, da's ruim 10000 euro minder .
of zou ik misschien beter zijn om de aankoop van een S60 met een jaartje uit te stellen?
Comment