De kortingen schelen amper tussen de dealers.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volvo S60
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door stocky Bekijk Berichtendan zal ik verplicht zijn om uit te kijken naar iets anders.
ik rij nu met een Avensis en ik kan voor 25.000 euro een nieuwe op de kop tikken, da's ruim 10000 euro minder.
of zou ik misschien beter zijn om de aankoop van een S60 met een jaartje uit te stellen?
Comment
-
neen, dat nu ook weer niet. Rond de 33.000 met de door mij gekozen opties, terwijl de prijs met korting daaroor nu nog 35138 bedraagt. 2000 minder is misschen wel realistisch.
anders moet ik 'm toch maar kopen maar dan bvb zonder motion pack, of zonder styling pack.Ergens moet (ik althans ) toch de grens leggen.Volgend jaar staan we immers weer voor de aankoop van een nieuwe ter vervanging van mijn eega's RAV4...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk Berichten
Mercedes-Benz | C220 S204 | '12 | 2015 -
Triumph Spitfire | 1500 TC | '77 | 2013 - 2015
Volvo | S60 2.4D+ | '05 | 2008 - 2015
Mercedes S124 | 2.5D | '95 | 2002 - 2008
Comment
-
Ik heb deze vandaag zien rijden in Knokke
Aan de chauffeur: Geen blauwe V70 zien sukkelen van het rond punt op weg naar de N49?
'k Was verkeerd gereden en wou links om te draaien, en er kwam een Volvo af .... een Volvo? Ja, maar wacht eens .... de nieuwe S60
'k Wou nog een thumbs geven, maar 'k geraakte niet voorbij zonder overdreven te snel te rijden...__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Van wie zou deze zijn? Een hoge piet bij Volvo Gent?? Vind het wel gek dat deze al met gewone platen en alles rondrijdt. het interieur is echt knap.
Comment
-
ik heb er maandagmorgen (of dinsdagmorgen) ene gezien 's morgens om 6u30 ,op de Oudenaardse steenweg , halverwege het kruispunt "de 5 huizen" in Lede en Erpe-Mere.
had de "gele" kleur waarmee hij meestal voorgesteld wordt.
vandaag nieuwe offerte ontvangen vaneen andere dealer.
tot op de cent een kopie van deze die ik van de vorige dealer kreeg.
dus ofwel wordt de toegestane korting hen opgelegd door Volvo zelf, ofwel maken die sjarels ook onderlinge afspraken?
Volvo Oudenaarde , Zottegem en Aalst zijn vqan eenzelfde groep.
Volvo Gent en Deinze ook.
zoals gezegd gaven beiden dezelfde korting, zonder (?) van mekaar af te weten, tot op de honderste van een euro.
dus : helaas te duur voor mij.
zal dan maar Toyota-rijder blijven. ik heb trouwens geen klagen van mijn Toyota's en van mijn garagist al evenmin.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stocky Bekijk Berichtenik heb er maandagmorgen (of dinsdagmorgen) ene gezien 's morgens om 6u30 ,op de Oudenaardse steenweg , halverwege het kruispunt "de 5 huizen" in Lede en Erpe-Mere.
had de "gele" kleur waarmee hij meestal voorgesteld wordt.
vandaag nieuwe offerte ontvangen vaneen andere dealer.
tot op de cent een kopie van deze die ik van de vorige dealer kreeg.
dus ofwel wordt de toegestane korting hen opgelegd door Volvo zelf, ofwel maken die sjarels ook onderlinge afspraken?
Volvo Oudenaarde , Zottegem en Aalst zijn vqan eenzelfde groep.
Volvo Gent en Deinze ook.
zoals gezegd gaven beiden dezelfde korting, zonder (?) van mekaar af te weten, tot op de honderste van een euro.
dus : helaas te duur voor mij.
zal dan maar Toyota-rijder blijven. ik heb trouwens geen klagen van mijn Toyota's en van mijn garagist al evenmin.
Volvo meet zichzelf nog altijd enige geloofwaardigheid aan hoor.
Uw reactie met "sjarels" , "afspraken" etc... toont aan dat u meer respect hebt voor gesjoemel dan voor een automerk dat zichzelf respecteert.
Als iemand die voor het eerst bij Volvo klant wil zijn zich aanbiedt dan zal die persoon in alle garages dezelfde prijs krijgen, logisch toch...Last edited by joodoo; 09/07/2010, 23:18.
Comment
-
Sommigen willen het maar niet geloven he...
mezelf nog eens quoten
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk BerichtenDe kortingen schelen amper tussen de dealers.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk BerichtenEn jij dacht dat je bij Volvo de garages zomaar tegen mekaar kan gaan uitspelen?
Volvo meet zichzelf nog altijd enige geloofwaardigheid aan hoor.
Uw reactie met "sjarels" , "afspraken" etc... toont aan dat u meer respect hebt voor gesjoemel dan voor een automerk dat zichzelf respecteert.
Als iemand die voor het eerst bij Volvo klant wil zijn zich aanbiedt dan zal die persoon in alle garages dezelfde prijs krijgen, logisch toch...
sommige garage's doen er alles aan om een klant binnen te krijgen en die geven dan gerust een % of 2 meer, of geven u wat extra opties.
heeft niets te maken met een merk dat zichzelf respecteert. dus hetgeen stocky doet is niet meer dan normaal. of je zou stom moeten zijn.
jij werkt bij volvo waarschijnlijk?
Comment
-
-
en toch .....
ga maar eens fleetkorting vragen in verschillende garages.
2 vaste tarieven, afhankelijk van de soort klant. En dan een lijst met afspraken per grote klant.
Eerlijk toch? Voor iedereen 't zelfde.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
Comment
Comment