Dit is een teleurstelling voor mij,ik had veel respect voor het design maar een goedkopere versie in profiel valt niet zo mee
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volvo S60
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door stocky Bekijk BerichtenIk sluit mij bij MRj aan. Het verschil zijn enkel "maar" de velgen, maar die hebben m.i. de grootste impact qua uitzicht.
Zo zou ik 'm ook niet willen, eerlijk gezegd.
Ik begrijp MRJ VOLKOMEN.
Comment
-
-
Weet er iemand een dealer waar de s60 reeds staat? Ik sta op het punt deze wagen te bestellen maar zou hem toch graag eens IRL zien. Probleem is dat ik slechts nog enkele dagen tijd heb om mijn beslissing te maken, vandaar deze oproep.
Thanks
update: Heb er een rode gevonden bij Scancar op de boomste steenweg. Geen twijfel meer! Bestellen die handel :-)
Comment
-
Vandaag bij ons op het werk de eerste geleverd. Een witte D3
Nog voor de verkopers een ritje in gaan maken,en dat is echt meegevallen.
De eerste indruk die deze wagen me gaf op stuur en wegliggingsgedrag was... MG ZT en dat is een erg groot compliment. Waar de V70/S80 waar de basis mee wordt gedeelt een eerder comfortabele afstelling hebben voel je dat dit onderstel professioneel getuned is tot een zeer capabele FWD (en naar mijn bescheiden mening kan een FWD heel aangemaam zijn). Ook de motor komt goed voor de dag. Wat me opviel is dat de D3 hier veel liniairder overkomt als in de XC60.
Rijden een dikke 9.5/10 en rijdt zich letterlijk tot de toppers in zijn categorie.
Nu de Rover 400/45/ZS niet meer op de markt is mischien wel de beste FWD van het moment.
Het interieur komt ook erg goed over. De achteruitrijcamera is uit de kunst en is qua detailering voor mij beter dan de Range Rover zijn camera (en de Range Rover is mijn lieveling hé). De afwerking is van erg goed niveau en de gebruikte materialen zijn nog beter dan bij de XC60 di hier voor mij al goed scoort. Score 9/10
Het uiterlijk was voor mij de enige tegenvaller. De snuit komt "lief" over om echt sportief te zijn en de kont is een ramp voor mij. De hele achterkant is voor mij veel te hoog in vergelijking met de wieldiameter en bovendien veel te kort in vergelijking met de snuit,in sommige zichten lijkt het wel een liftback te zijn zoals de Ascona in der tijd. Bovendien heb je achteraan altijd een lelijke difusor,zwart voor de basis versien en Hummerachtig voor de toppers. Hier heeft Volvo zijn kunnen verloochend (De schitterende vorige S60 had beter verdient)
Conclusie: Top wagen om in te rijden en nog best ruim ook,stijlvol en degelijk inteieur maar moest wat langer bij de designer gebleven zijn.
Ik heb geen foto's genomen maar mischien Nls wel,efkes afwachten op zijn post nhéBMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Wit vind ik hem echt minder staan. Zilvergrijs is helemaal minder vrees ik. Geef mij maar die zwarte of die oranje-brons versie die vind ik duivelsgoed passen op de S60BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CLS Bekijk Berichtenhet front lijkt me Chineesachtig, zijkant achterlichten doet me aan een Ford denken en de achterkant roept wat Jaguar op...
een spuuglelijk model, zo gewoontjes, nee dit model kan me niet bekoren
Een Volvo bekoort van oudsher vooral mensen met een zekere ervaring op de teller... De jonge mensen vallen gewoonlijk een masse voor de gevestigde waarden, vooral dure merken en dat in alles: auto's, kleding, gadgets, ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CLS Bekijk Berichtendat kan misschien wel zo zijn, maar niet bij mij.
persoonlijk is mijn mening, ieder heeft zijn smaak...
andere Volvo modellen kan ik wél smaken, sommige Audi's of Merc kan ik niet smaken.
je moet ze niet allemaal over dezelfde kam scheren.
Comment
-
Ben gaan kijken, er stond een witte D3 met 17". Hij "klopt" beter irl dan op de meeste foto's vind ik, maar hij komt erg compact over, hij lijkt kleiner dan de vorige. Poep is heel kort en de snuit wat speelgoedachtig, maar zeker niet lelijk. Het interieur viel me dan wel weer wat tegen, ik vond het niets nieuw, veel delen kende ik uit de S80 II waar ik regelmatig mee rij (tellers, bc, bediening), en voor de rest hebben ze hem precies geprobeerd speelser te maken, maar ik vond dat weinig geslaagd en een beetje saai zelfs, het ziet er ook niet zo stevig en bullitproof (het is wel stevig en goed afgewerkt, daar niet van) uit tov m'n eigen V70 (2004). Maar al bij al knappe auto!
Comment
Comment