Oorspronkelijk geplaatst door joodoo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volvo S60
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk BerichtenDie afschuwelijke "blok" op de grille gaan ze toch camoufleren/weglaten hoop ik?
Actieve cc/voetgangerherkenning zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenIk vrees van niet
Actieve cc/voetgangerherkenning zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk BerichtenZal inderdaad zo blijven. Is nu ook al zo bij de XC60, V70, ... Vind het niet echt storen...
Trouwens, om het lijntje met premiummerken verder te trekken, bij Mercedes is (was) het ook zichtbaar:
(middenin grille)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk BerichtenDa zijn dan zo dingen dat ze bij Audi etc niet zouden doen, tenzij gecamoufleerd. En zo moet Volvo ook redeneren vind ik :p
Bij Mercedes is de mate van camouflage hetzelfde als bij Volvo, vind ik. Volvo camoufleerd d.m.v. kleur, Mercedes door het achter de grill te plaatsen, maar beide zijn zichtbaar.
Ik vind dit een beetje een non-discussie. Als je écht valt over de manier dat Volvo dit systeem (niet) wegwerkt, dan koop je toch gewoon een Mercedes? Of een Audi, dan heb je van dergelijke systemen al helemaal geen last.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk BerichtenIk vind dit een beetje een non-discussie. Als je écht valt over de manier dat Volvo dit systeem (niet) wegwerkt, dan koop je toch gewoon een Mercedes? Of een Audi, dan heb je van dergelijke systemen al helemaal geen last.
Tis niet omdat ik met een Volvo rijd dat ik daarom een halo-effect ervaar over Volvo. Sommige dingen kunnen/moeten voor mij beter als ze meewillen met de top. Koop ik mij daarom een Audi? Neen, zeker niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk BerichtenZeg nu zelf, wat zou jij kiezen? Achter de grille (Merc) of op de grille (Volvo)?. Ik zou het wel weten..
Tis niet omdat ik met een Volvo rijd dat ik daarom een halo-effect ervaar over Volvo. Sommige dingen kunnen/moeten voor mij beter als ze meewillen met de top. Koop ik mij daarom een Audi? Neen, zeker niet.
Enkele bemerkingen...
Alsof JIJ kan bepalen wat de criteria zijn die het "meekunnen met de top" bepalen. Misschien letten andere mensen op andere zaken die bij jou niet eens opkomen bij het beoordelen of een merk "meekan met de top".
Je moet op zijn minst bewust zijn dat andere mensen andere definities hebben. Sommige mensen denken dat er minstens een merk minstens in elk model een versie van 350Pk moet hebben om "mee te kunnen met de top". Anderen vinden dan weer dat een echt topmerk een superwagen à la R8 moet hebben.
En ik? Ik kijk naar het geheel en vergelijk. En ik koop vooral geen wagen omdat die volgens de definitie van ANDEREN "meekan met de top", maar wel omdat ik die wagen apprecieer.
En ik vermoed dat mensen die bij de andere mensen willen scoren eerder een ander merk zullen kopen dan Volvo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk BerichtenAls ze meewillen met de top.
Enkele bemerkingen...
Alsof JIJ kan bepalen wat de criteria zijn die het "meekunnen met de top" bepalen. Misschien letten andere mensen op andere zaken die bij jou niet eens opkomen bij het beoordelen of een merk "meekan met de top".
Je moet op zijn minst bewust zijn dat andere mensen andere definities hebben. Sommige mensen denken dat er minstens een merk minstens in elk model een versie van 350Pk moet hebben om "mee te kunnen met de top". Anderen vinden dan weer dat een echt topmerk een superwagen à la R8 moet hebben.
En ik? Ik kijk naar het geheel en vergelijk. En ik koop vooral geen wagen omdat die volgens de definitie van ANDEREN "meekan met de top", maar wel omdat ik die wagen apprecieer.
En ik vermoed dat mensen die bij de andere mensen willen scoren eerder een ander merk zullen kopen dan Volvo.
En jij moet overigens zelf een beetje OBJECTIEVER oordelen als ik uw voorgaande POSTS herLEES ivm Audi vs Volvo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk BerichtenAls ik een auto koop moet ik er in grote lijnen niets kunnen op aanmerken. Ik zie dat stuk plastiek op de grille en ik denk al van beuh.. ik breek die auto daarmee niet af, maar dat stoort mij. Net zoals die ET-waarden bij Volvo velgen, die zitten echt in die kassen. Bij BMW etc vind ik dat allemaal veel beter, daar vind ik zo geen dingen die me storen. En ja andere mensen vinden andere dingen belangrijk maar dat zijn zaken die je bij de grote Duitste 3 niet ziet.
En jij moet overigens zelf een beetje OBJECTIEVER oordelen als ik uw voorgaande POSTS herLEES ivm Audi vs Volvo.
Je poging om me in het Volvo-lovers kamp te zetten om op die manier mijn argumenten op de achtergrond te zetten is flauw. Ik heb momenteel 2 Volvo's daar dit mij als totaalpakket momenteel het meeste bekoort. Dit wil niet zeggen dat ik niet objectief kan zijn. Ik post niks in het Volvo-lovers topic omdat dit niet aansluit bij de manier waarop ik naar wagens kijk.
Audi is qua totaalpakket inderdaad het luxemerk dat mij het minst bekoort, zowel qua design, marketing, klantvriendelijkheid na en zelfs voor verkoop, etc. daar maak ik geen geheim van. Maar dat wil toch niet zeggen dat het product van Audi zelf niet goed kan zijn? Enfin, men leest wat men wil lezen, maar er zijn evengoed topics te vinden waar ik me stoor bvb. aan de geartronic in mijn C70. Je zal zelfs posts vinden waar ik zeg dat Audi en BMW dit beter voor mekaar hebben.
Anderen bestempelden mij als BMW-hater, omdat ik de X6 een verfoeilijk lelijke wagen vind en omdat ik de manier waarop de adepten telkens de bocht maken tot elk nieuw model weer "vet" is wel eens op de korrel neem. Maar je gaat ook posts vinden waarin in de Z4 als de veruit mooiste in zijn soort bestempel.
Laat ik het zo samenvatten: bij elke wagen die ik ga kopen zal ik OOK bij Volvo gaan kijken, maar als Volvo een k*tproduct aflevert zal ik héél snel in een ander merk zitten, zoals in het verleden trouwens al gebeurd is, behalve een Audi, al zal ik misschien daar ook nog eens langsgaan om mij ervan te overtuigen dat het qua klantvriendelijkheid daar nog geen haar veranderd is.
Allee, tot zover mijn uitleg over mijn positie t.o.v. auto's. En dat ik u niet meer dergelijke argumenten zie aanhalen hé!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk BerichtenIk weet niet eens waar je het over hebt als je het over ET-velgen hebt. Het bewijst gewoon dat jij andere details belangrijker vind. Tja, als je bepaalde dingen storen aan Volvo die je beter vind bij Audi fo BMW dan is dat toch geen probleem?
Je poging om me in het Volvo-lovers kamp te zetten om op die manier mijn argumenten op de achtergrond te zetten is flauw. Ik heb momenteel 2 Volvo's daar dit mij als totaalpakket momenteel het meeste bekoort. Dit wil niet zeggen dat ik niet objectief kan zijn. Ik post niks in het Volvo-lovers topic omdat dit niet aansluit bij de manier waarop ik naar wagens kijk.
Audi is qua totaalpakket inderdaad het luxemerk dat mij het minst bekoort, zowel qua design, marketing, klantvriendelijkheid na en zelfs voor verkoop, etc. daar maak ik geen geheim van. Maar dat wil toch niet zeggen dat het product van Audi zelf niet goed kan zijn? Enfin, men leest wat men wil lezen, maar er zijn evengoed topics te vinden waar ik me stoor bvb. aan de geartronic in mijn C70. Je zal zelfs posts vinden waar ik zeg dat Audi en BMW dit beter voor mekaar hebben.
Anderen bestempelden mij als BMW-hater, omdat ik de X6 een verfoeilijk lelijke wagen vind en omdat ik de manier waarop de adepten telkens de bocht maken tot elk nieuw model weer "vet" is wel eens op de korrel neem. Maar je gaat ook posts vinden waarin in de Z4 als de veruit mooiste in zijn soort bestempel.
Laat ik het zo samenvatten: bij elke wagen die ik ga kopen zal ik OOK bij Volvo gaan kijken, maar als Volvo een k*tproduct aflevert zal ik héél snel in een ander merk zitten, zoals in het verleden trouwens al gebeurd is, behalve een Audi, al zal ik misschien daar ook nog eens langsgaan om mij ervan te overtuigen dat het qua klantvriendelijkheid daar nog geen haar veranderd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
I.p.v. op een plastieken vrachtwagen in te rijden met een echt persoon aan het stuur en bijv. camera op de benen gericht. Pfffff....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk BerichtenI.p.v. op een plastieken vrachtwagen in te rijden met een echt persoon aan het stuur en bijv. camera op de benen gericht. Pfffff....
Comment
-
Zou de T6 (of een evt R?) ook met handbak er komen?
Ik heb nu allemaal relatief trage wagens en zou zo een snelle wagen wel zien zitten alleen haat ik automaten. (de ZF van BMW en Jaguar mischien uitgezonderd)BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk BerichtenNa deze test gezien te hebben denk ik dat er niet veel kandidaten meer zullen zijn
Mercedes heeft dat met zijn S ook al voorgehad.
Comment
-
Als je niets test gaat het mis bij klanten en dat is gelukkig niet het geval bij VolvoBMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimozzzzDe vorige s60 vond ik in die tijd een pak mooier . Deze zou ik nooit niet kopen wat een lelijk ding.
Ik heb vele mensen weten reageren dat ze de Ferrari 458 én de California een lelijk ding vinden. En toch verkopen deze modellen beter dan welke Ferrari ooit... rarara hoe zou dàt toch mogelijk zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimozzzzDe vorige s60 vond ik in die tijd een pak mooier . Deze zou ik nooit niet kopen wat een lelijk ding.
Comment