Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
het lijkt me niet verstandig om dit zo aan haar uit te leggen
ik denk dat ze alleen het "(zuig) kracht " begrijpt van het hele verhaal,
maar ik snap wat je bedoelt))))))
Inderdaad Piet S...ge zout de kind volledig van haar melk brengen, met uw gezuig en druk naar/daar beneden.....wanneer je dan nog zou vermelden dat de difusor een gaatje links en rechts heeft voor zijn 2 pijpjes kan het zijn dat da kind niet meer wil komen werken.....
de senner diffusor is besteld
zodra die binnen is, ga ik een afspraak maken met skytune voor einddempers........
Tja, daar kan ik alleen maar op zeggen: jammer. Een perfecte auto helemaal gaan verknoeien... Dan had je beter direct een slechte auto gekocht, is veel goedkoper
Enfin iedereen zijn ding he.
hier op de foto is de S-line diffusor, deze heb ik niet besteld, maar de originele Senner diffusor
de eindempers gaan er uit zien zoals op de foto
zoals eerder gezegd zeer subliem)))))))
hier op de foto is de S-line diffusor, deze heb ik niet besteld, maar de originele Senner diffusor
de eindempers gaan er uit zien zoals op de foto
zoals eerder gezegd zeer subliem)))))))
De foto is dan de Senner S line diffusor? Want de originele S line diffusor is het zeker niet.
de senner diffusor is besteld
zodra die binnen is, ga ik een afspraak maken met skytune voor einddempers........
Dus je hebt enkel voor het uiterlijk gekozen
Ik zou dan liever kiezen voor een volledige nieuwe lijn ipv
bij te betalen voor een diffusor en dubbele einddempers aan beide kanten (=S5-wannabe?!)
'Bastuck' bv.
Mijn broer heeft een volledige Bastuck groep-A uitlaat onder zn Lupo Gti en dat verschil met origineel merk je enorm!
Ik denk niet dat er al een volledige uitlaat-lijn van Milltek bestaat voor een A5 2.0Tfsi.
Nu, kwalitatief behoort Milltek natuurlijk tot de beste (van horen zeggen )
Met Bastuck heb ik zelf ervaring en wij zijn er ook ontzettend tevreden van!
de bedoeling was om een compleet uitlaatsysteem op maat te laten maken. helaas kan dit niet voor een 2,0TFSI. dit geeft stooringen!!!!!!!!!
anders had ik het allang gedaan.
hierbij een foto met een Senner diffusor met einddempers
de bedoeling was om een compleet uitlaatsysteem op maat te laten maken. helaas kan dit niet voor een 2,0TFSI. dit geeft stooringen!!!!!!!!!
anders had ik het allang gedaan.
hierbij een foto met een Senner diffusor met einddempers
Is dat nu fake of niet? Ik bedoel maar, je ziet dikwijls auto's rijden met 4 uitlaten. Vaak gaat het zelfs om diesels en dan zie je dat 2 uitlaten mooi blinken en de andere 2 gitzwart zijn, bespottelijk.
Hallo, ik zou een A5 sportback uit GB willen bestellen. Waarom? Bij een S-line is het exterieur pakket, leder, xenon plus gratis! Ook is de cataloguswaarde veel lager dan in België. Reken daar nog de lage pond bij en het verhaal is compleet. En ja, het is een left handdrive...:-)
Nu heb ik wel geen ervaring met het invoeren van een wagen uit GB. Zijn er leden die daar meer over kunnen vertellen?
Comment