Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
    Piet S

het lijkt me niet verstandig om dit zo aan haar uit te leggen
    ik denk dat ze alleen het "(zuig) kracht " begrijpt van het hele verhaal,

maar ik snap wat je bedoelt))))))
    Inderdaad Piet S...ge zout de kind volledig van haar melk brengen, met uw gezuig en druk naar/daar beneden.....wanneer je dan nog zou vermelden dat de difusor een gaatje links en rechts heeft voor zijn 2 pijpjes kan het zijn dat da kind niet meer wil komen werken.....

Comment

• multitronic of juist wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
        Lekker !

Comment

• de senner diffusor is besteld
          zodra die binnen is, ga ik een afspraak maken met skytune voor einddempers........

Comment

de senner diffusor is besteld
            zodra die binnen is, ga ik een afspraak maken met skytune voor einddempers........
            Tja, daar kan ik alleen maar op zeggen: jammer. Een perfecte auto helemaal gaan verknoeien... Dan had je beter direct een slechte auto gekocht, is veel goedkoper
            Enfin iedereen zijn ding he.

Comment

• dePaul
              het gaat zeer subtiel zijn))))
              de diffusor van senner is zeer betogen

Comment

• Niets verknoeien aan. Al vind ik de S line diffusor mooier

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten

Niets verknoeien aan. Al vind ik de S line diffusor mooier
                  geef daar dan ook even de foto van mee!! dan heb j direct een vergelijk!!

Comment

• hier op de foto is de S-line diffusor, deze heb ik niet besteld, maar de originele Senner diffusor
                    de eindempers gaan er uit zien zoals op de foto
                    zoals eerder gezegd zeer subliem)))))))

Comment

hier op de foto is de S-line diffusor, deze heb ik niet besteld, maar de originele Senner diffusor
                      de eindempers gaan er uit zien zoals op de foto
                      zoals eerder gezegd zeer subliem)))))))
                      De foto is dan de Senner S line diffusor? Want de originele S line diffusor is het zeker niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ronsan 2 Bekijk Berichten
                        geef daar dan ook even de foto van mee!! dan heb j direct een vergelijk!!

Comment

de senner diffusor is besteld
                          Dus je hebt enkel voor het uiterlijk gekozen

Ik zou dan liever kiezen voor een volledige nieuwe lijn ipv
                          bij te betalen voor een diffusor en dubbele einddempers aan beide kanten (=S5-wannabe?!)
                          'Bastuck' bv.
                          Mijn broer heeft een volledige Bastuck groep-A uitlaat onder zn Lupo Gti en dat verschil met origineel merk je enorm!

Bastuck voor een A5 2.0Tfsi:

Foto van mn broer zn Lupo met Bastuck uitlaat:

Last edited by ; 23/02/2010, 19:11.

Comment

• Of Milltek Nog altijd ontzettend tevreden van !

Comment

Of Milltek Nog altijd ontzettend tevreden van !
                              Ik denk niet dat er al een volledige uitlaat-lijn van Milltek bestaat voor een A5 2.0Tfsi.

Nu, kwalitatief behoort Milltek natuurlijk tot de beste (van horen zeggen )
                              Met Bastuck heb ik zelf ervaring en wij zijn er ook ontzettend tevreden van!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
                                Nu, kwalitatief behoort Milltek natuurlijk tot de beste (van horen zeggen )
                                Hangt er ook vanaf door wie je 'em laat hangen.

Comment

• hi Nick,

de bedoeling was om een compleet uitlaatsysteem op maat te laten maken. helaas kan dit niet voor een 2,0TFSI. dit geeft stooringen!!!!!!!!!
                                  anders had ik het allang gedaan.
                                  hierbij een foto met een Senner diffusor met einddempers
                                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

hi Nick,

de bedoeling was om een compleet uitlaatsysteem op maat te laten maken. helaas kan dit niet voor een 2,0TFSI. dit geeft stooringen!!!!!!!!!
                                    anders had ik het allang gedaan.
                                    hierbij een foto met een Senner diffusor met einddempers
                                    Is dat nu fake of niet? Ik bedoel maar, je ziet dikwijls auto's rijden met 4 uitlaten. Vaak gaat het zelfs om diesels en dan zie je dat 2 uitlaten mooi blinken en de andere 2 gitzwart zijn, bespottelijk.

Comment

BAH..... dit vind ik zo lelijk.... geef mij dan maar de Senner tuning diffusor.... S5 lookalike of niet...

Comment

• Smaken en kleuren Ik vind dit een pak knapper dan de S5-diffusor

Comment

• import uit GB

Hallo, ik zou een A5 sportback uit GB willen bestellen. Waarom? Bij een S-line is het exterieur pakket, leder, xenon plus gratis! Ook is de cataloguswaarde veel lager dan in België. Reken daar nog de lage pond bij en het verhaal is compleet. En ja, het is een left handdrive...:-)

Nu heb ik wel geen ervaring met het invoeren van een wagen uit GB. Zijn er leden die daar meer over kunnen vertellen?

Thanks for the info..

Gr

Comment

Working...
                                          X