Oorspronkelijk geplaatst door duc748
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door duc748 Bekijk BerichtenAudi B&O DIEST mag je ook toevoegen aan het lijstje van slechte garages !
Stelletje bedriegers zijn het.
Bovendien hoorde ik nadien dat hun onderhoudsbeurten peperduur waren.
Waar ik uiteindelijk geweest ben was de prijs exact als telefonisch bevestigdLast edited by E90N; 17/12/2009, 17:17.Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenDat wist ik al toen ik er een offerte liet maken bij de aankoop, die baas was in mijn gevoel niet écht eerlijk en begon iedere keer te zagen over mijn gevraagde korting
Bovendien hoorde ik nadien dat hun onderhoudsbeurten peperduur waren.
Waar ik uiteindelijk geweest ben was de prijs exact als telefonisch bevestigd
Dit overkomt me ook maar 1 keer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbaser Bekijk Berichten@ Redbull
Om heel eerlijk te zijn vond ik de vorige achterbumper mooier dan de nieuwe.
Anders wel een vette kar hoor.
db2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten'k Zal u eens een factuur sturen van een deftige prijs/garage. Zie PM!
Comment
-
aan al de mensen die teveel commentaar hadden op nico , pleaseeee
rijden met een A5 is een plezier elke dag opnieuw, 's morgens opstaan en je auto zien staan maakt elke morgen een mooie morgen.
's avonds aan de lichten een porshe laten staan maakt de avond GOEDook al reed die porshe nie door
tijd voor een ABT tuning, kvraag me alleen af hoe de auto da kan houden, die doet nu al moeilijk als ik hem in eerste laat scheuren op een kut baan ( banden?)
Peace
Comment
-
Zwaar onder de indruk van m'n wagen in de sneeuw, wist niet dat audi zo goed baan kon houden al moet ik wel zeggen dat er winterbanden onderliggen maar nog weinig auto's zie ik zo vlot passeren als de mijne in de sneeuw, ik moest deze morgen leveren in een rusthuis waar de toegangsweg vol sneeuw lag maw. niet gestrooid en op de terugweg was er een stijle helling, der reed ne ford, fiat en ne bmw op kop voor me. Natuurlijk die bmw zijn gat sloeg constant weg waardoor wij telkens moesten stoppen, de ford en den fiat hadden moeite om uit stilstand de beklimming verder te zetten en toen heb ik de hele resem maar ingehaald en véél ruimte gelaten toen ik de bmw inhaalde want die was toch wel de volledige breedte van de weg aan het zoeken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichteniemand ervaring met invoeren van velgen uit THE USA?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichtenga volgende week naar duitsland, daar zijn de winterbanden verplicht
de prijs ligt tussen 100-200 euro per stuk.
zijn de Nankang banden net zo goed als de Goodyears (100 vs 190 euro)??bij audi dealer. Zie m'n bericht hierboven om te weten hoe tevreden ik er momenteel van ben. 255/55 bande. Enja februari moetk ook langs duitsland momenteel erg véél controle op winterbanden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichtende paul, het klopt wat je schrijft
de kans is zeer groot dat volgende week sneeuw in Duitsland ligt,
ik vraag me af of de winterbanden veeeel beter zijn dan goede zomer Michelins
veiligheid is het belangrijkst
- je gaat met winter/sneeuwbanden
- je gaat niet naar Duitsland en wacht af tot ze terug positieve minima voorspellen.
Niet alleen kun je bij een ongeval burgerlijk aansprakelijk gesteld worden, de politie doet ook aan gerichte controles waarbij buitenlanders speciale aandacht krijgen.
Ik heb zelf geen winterbanden en wanneer ik voor het werk naar Duitsland moet mag mijn werkgever kiezen tussen: de reis uitstellen tot het dooit of een auto met winterbanden huren. Maar op zomerbanden vertrek ik niet.
Het verschil tussen winterbanden en zomer- of allround banden (ook al zijn ze nieuw met nog veel profiel) is zonder meer enorm! Winterbanden zijn uit veel zachter rubber gemaakt en hebben van die speciale lamelletjes die constant naar grip zoeken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk BerichtenJa de nieuwe bumper is stoerder maar de vorige was mooier.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk BerichtenZwaar onder de indruk van m'n wagen in de sneeuw, wist niet dat audi zo goed baan kon houden al moet ik wel zeggen dat er winterbanden onderliggen maar nog weinig auto's zie ik zo vlot passeren als de mijne in de sneeuw, ik moest deze morgen leveren in een rusthuis waar de toegangsweg vol sneeuw lag maw. niet gestrooid en op de terugweg was er een stijle helling, der reed ne ford, fiat en ne bmw op kop voor me. Natuurlijk die bmw zijn gat sloeg constant weg waardoor wij telkens moesten stoppen, de ford en den fiat hadden moeite om uit stilstand de beklimming verder te zetten en toen heb ik de hele resem maar ingehaald en véél ruimte gelaten toen ik de bmw inhaalde want die was toch wel de volledige breedte van de weg aan het zoeken.
Zijn meestal degenen die nooit met winterbanden hebben gereden.
De maat van uw banden zal wel een 225/55 zijn zekers?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk BerichtenEn dan te zeggen dat sommigen nog steeds het nut van winterbanden niet zien!
Zijn meestal degenen die nooit met winterbanden hebben gereden.
De maat van uw banden zal wel een 225/55 zijn zekers?
Maar met mijn Pirelli's P-Zero zou het wel andere koek geweest zijn. Ze lagen er juist op tijd op!!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenJa deze morgen hield m'n auto ook overal mooi baan. Je voelt wel dat de elektronica soms een handje toesteekt maar dat is soms dan ook express gezocht door iets teveel gas te geven. Eens glijden is toch leuk hé
Maar met mijn Pirelli's P-Zero zou het wel andere koek geweest zijn. Ze lagen er juist op tijd op!!
Dat is het veiligste denk ik
Comment
Comment