Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door duc748 Bekijk Berichten
    Daarna was het: de prijs die ik aan de telefoon doorgekregen had was zonder BTW wat uiteindelijk ook niet klopt. Je staat gewoon machteloos aangezien je de wagensleutels niet terug krijgt zonder te betalen. Stelletje bedriegers zijn het.
    'k Zal u eens een factuur sturen van een deftige prijs/garage. Zie PM!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door duc748 Bekijk Berichten
      Audi B&O DIEST mag je ook toevoegen aan het lijstje van slechte garages !

Stelletje bedriegers zijn het.
      Dat wist ik al toen ik er een offerte liet maken bij de aankoop, die baas was in mijn gevoel niet écht eerlijk en begon iedere keer te zagen over mijn gevraagde korting
      Bovendien hoorde ik nadien dat hun onderhoudsbeurten peperduur waren.
      Waar ik uiteindelijk geweest ben was de prijs exact als telefonisch bevestigd
      Last edited by E90N; 17/12/2009, 17:17.
      Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
        Dat wist ik al toen ik er een offerte liet maken bij de aankoop, die baas was in mijn gevoel niet écht eerlijk en begon iedere keer te zagen over mijn gevraagde korting
        Bovendien hoorde ik nadien dat hun onderhoudsbeurten peperduur waren.
        Waar ik uiteindelijk geweest ben was de prijs exact als telefonisch bevestigd

Dit overkomt me ook maar 1 keer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbaser Bekijk Berichten
          @ Redbull

Om heel eerlijk te zijn vond ik de vorige achterbumper mooier dan de nieuwe.

Anders wel een vette kar hoor.

db
          Ja de nieuwe bumper is stoerder maar de vorige was mooier.
          2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
          2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
          2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• iemand weet van mech/elektr problemen/zaken waarbij je moet op letten bij aankoop van een 2de hands
            a5 3.0 tdi 6 man ? Weet ergens ene te koop staan met voll onderhouds/herstellings historiek
            Graag een reactie

Comment

• iemand ervaring met invoeren van velgen uit THE USA?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                'k Zal u eens een factuur sturen van een deftige prijs/garage. Zie PM!
                kan je mij dat ook eens sturen?

Comment

• VANDAAG WAS VRESELIJK kut sneeuw; 20 inch michelin , overal moest ik oppassen om niet in de gracht te rijden laat staan de ring in a'pen of de kleine baantjes in leuven.

paar studenten hebben me nog geduwd in leuven paar uurkes geleden twas nodig

Peace

Comment

• aan al de mensen die teveel commentaar hadden op nico , pleaseeee
                    rijden met een A5 is een plezier elke dag opnieuw, 's morgens opstaan en je auto zien staan maakt elke morgen een mooie morgen.

's avonds aan de lichten een porshe laten staan maakt de avond GOED ook al reed die porshe nie door

tijd voor een ABT tuning, kvraag me alleen af hoe de auto da kan houden, die doet nu al moeilijk als ik hem in eerste laat scheuren op een kut baan ( banden?)

Peace

Comment

• Zwaar onder de indruk van m'n wagen in de sneeuw, wist niet dat audi zo goed baan kon houden al moet ik wel zeggen dat er winterbanden onderliggen maar nog weinig auto's zie ik zo vlot passeren als de mijne in de sneeuw, ik moest deze morgen leveren in een rusthuis waar de toegangsweg vol sneeuw lag maw. niet gestrooid en op de terugweg was er een stijle helling, der reed ne ford, fiat en ne bmw op kop voor me. Natuurlijk die bmw zijn gat sloeg constant weg waardoor wij telkens moesten stoppen, de ford en den fiat hadden moeite om uit stilstand de beklimming verder te zetten en toen heb ik de hele resem maar ingehaald en véél ruimte gelaten toen ik de bmw inhaalde want die was toch wel de volledige breedte van de weg aan het zoeken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
                        iemand ervaring met invoeren van velgen uit THE USA?
                        schijte duur man...en laaaaange levertermijnen...

Comment

ga volgende week naar duitsland, daar zijn de winterbanden verplicht
                          de prijs ligt tussen 100-200 euro per stuk.
                          zijn de Nankang banden net zo goed als de Goodyears (100 vs 190 euro)??
                          Kheb continentals gekocht aan 800€ voor 4 wel incl. velg bij audi dealer. Zie m'n bericht hierboven om te weten hoe tevreden ik er momenteel van ben. 255/55 bande. Enja februari moetk ook langs duitsland momenteel erg véél controle op winterbanden.

Comment

• Zijn eerste stapjes in de sneeuw...OOOOOHHHHHHH

Bijgevoegde Bestanden

Comment

de paul, het klopt wat je schrijft
                              de kans is zeer groot dat volgende week sneeuw in Duitsland ligt,

ik vraag me af of de winterbanden veeeel beter zijn dan goede zomer Michelins
                              veiligheid is het belangrijkst
                              Wanneer ze sneeuw voorspellen in Duitsland heb je 2 opties:
                              - je gaat met winter/sneeuwbanden
                              - je gaat niet naar Duitsland en wacht af tot ze terug positieve minima voorspellen.

Niet alleen kun je bij een ongeval burgerlijk aansprakelijk gesteld worden, de politie doet ook aan gerichte controles waarbij buitenlanders speciale aandacht krijgen.

Ik heb zelf geen winterbanden en wanneer ik voor het werk naar Duitsland moet mag mijn werkgever kiezen tussen: de reis uitstellen tot het dooit of een auto met winterbanden huren. Maar op zomerbanden vertrek ik niet.

Het verschil tussen winterbanden en zomer- of allround banden (ook al zijn ze nieuw met nog veel profiel) is zonder meer enorm! Winterbanden zijn uit veel zachter rubber gemaakt en hebben van die speciale lamelletjes die constant naar grip zoeken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
                                Ja de nieuwe bumper is stoerder maar de vorige was mooier.
                                Vind ik nu eens niet, de nieuwe is veel mooier. Les goûts et les couleurs ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
                                  Zwaar onder de indruk van m'n wagen in de sneeuw, wist niet dat audi zo goed baan kon houden al moet ik wel zeggen dat er winterbanden onderliggen maar nog weinig auto's zie ik zo vlot passeren als de mijne in de sneeuw, ik moest deze morgen leveren in een rusthuis waar de toegangsweg vol sneeuw lag maw. niet gestrooid en op de terugweg was er een stijle helling, der reed ne ford, fiat en ne bmw op kop voor me. Natuurlijk die bmw zijn gat sloeg constant weg waardoor wij telkens moesten stoppen, de ford en den fiat hadden moeite om uit stilstand de beklimming verder te zetten en toen heb ik de hele resem maar ingehaald en véél ruimte gelaten toen ik de bmw inhaalde want die was toch wel de volledige breedte van de weg aan het zoeken.
                                  En dan te zeggen dat sommigen nog steeds het nut van winterbanden niet zien!
                                  Zijn meestal degenen die nooit met winterbanden hebben gereden.
                                  De maat van uw banden zal wel een 225/55 zijn zekers?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
                                    En dan te zeggen dat sommigen nog steeds het nut van winterbanden niet zien!
                                    Zijn meestal degenen die nooit met winterbanden hebben gereden.
                                    De maat van uw banden zal wel een 225/55 zijn zekers?
                                    Ja deze morgen hield m'n auto ook overal mooi baan. Je voelt wel dat de elektronica soms een handje toesteekt maar dat is soms dan ook express gezocht door iets teveel gas te geven. Eens glijden is toch leuk hé

Maar met mijn Pirelli's P-Zero zou het wel andere koek geweest zijn. Ze lagen er juist op tijd op!!

Comment

• nergens meer winterbanden 225/50/17 te verkrijgen
                                      de duitsepolitie houdt strenge controles op de snelwegen!!!!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NicoT Bekijk Berichten
                                        Zijn eerste stapjes in de sneeuw...OOOOOHHHHHHH

zijn dat uw winterbandkes ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                                          Ja deze morgen hield m'n auto ook overal mooi baan. Je voelt wel dat de elektronica soms een handje toesteekt maar dat is soms dan ook express gezocht door iets teveel gas te geven. Eens glijden is toch leuk hé

Maar met mijn Pirelli's P-Zero zou het wel andere koek geweest zijn. Ze lagen er juist op tijd op!!
                                          De A5 met de 20inch skilatten eronder, laten we staan in de garage voor de komende dagen.

Dat is het veiligste denk ik

Comment

Working...
                                          X