Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dragon, volg gewoon mijn regelke en dan bega je nooit meer dergelijke fouten.
Inderdaad, het is niet netjes voor de lezer maar er zijn zoveel mensen die zich hierin vergissen.
Het sierstuk rond uw uitlaat veranderd inderdaad veel.Jammer dat ik mijn foto van mijn uitlaat niet kan posten.
testraks heb ik ook het sierstuk besteld, morgenvroeg is het al binnen, 's avonds steekt het erop toch plezant om ne vent te zijn, heel uw leven speelgoed kopen
testraks heb ik ook het sierstuk besteld, morgenvroeg is het al binnen, 's avonds steekt het erop toch plezant om ne vent te zijn, heel uw leven speelgoed kopen
Ik heb nu reeds 33000km achter de rug en mijn gemiddelde is 8.9l.
Op autstrade verbruikt hij 7.5l en ik rij constant tussen de 130 à 150km/u indien mogelijk.
Onder de 7.0l is ook perfect mogelijk indien je niet meer dan 120km/u rijd.
In het stad (met file) zit ik aan een gemiddelde van 12.0l
@Redbull2580: als eens kunnen kijken naar die binnenverlichting of het al dan niet leds zijn?
Ik heb nu reeds 33000km achter de rug en mijn gemiddelde is 8.9l.
Op autstrade verbruikt hij 7.5l en ik rij constant tussen de 130 à 150km/u indien mogelijk.
Onder de 7.0l is ook perfect mogelijk indien je niet meer dan 120km/u rijd.
In het stad (met file) zit ik aan een gemiddelde van 12.0l
@Redbull2580: als eens kunnen kijken naar die binnenverlichting of het al dan niet leds zijn?
Grtz.
Nick
Nick, kga dit doen. Dus vooral naar de binnenverlichting en de deurverlichting bedoel je?
Dragon, volg gewoon mijn regelke en dan bega je nooit meer dergelijke fouten.
Inderdaad, het is niet netjes voor de lezer maar er zijn zoveel mensen die zich hierin vergissen.
Met mijn regeltje is dit niet meer van toepassing
Probleem is da ik da regeltje ken, broer geeft les nederlands
Maja ik ben soms verstrooid en dan typ ik wa te rap hé
Comment