Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bossie Bekijk Berichten
    Vooral stad dus valt nog goed mee he.
    valt inderdaad nog goed mee, zware voet anders?

Comment

• khad nog een foto'ke vergeten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
        Ik rijdt niet met een jeep hoor :p

255/35/19 en heb er nog altijd geen spijt van !!
        *knal*

Comment

• ik rijdt

Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
          *knal*
          KEBOEM !!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Multitronic Bekijk Berichten
            ik rijdt

KEBOEM !!!!
            Wat bedoel je nu? Toch dat ik gelijk heb hoop ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
              knal, was een beetje te zwak .....

Comment

jaja heb het al veranderd, muggenzifters :p

Comment

Graptjeuh !!!!

Zo zie je maar dat je ook met dikke rubbers uit de bocht kunt gaan....figuurlijk dan...

Comment

*knal*
                    tja ik had het ook gezien ...

Nochtans niet moeilijk hé....
                    Verander alle dergelijke werkwoorden door LOPEN en als je een T hoort dan schrijf je er gewoon een t erbij.

dus:

Ik word = ik loop => géén T dus WORD
                    hij wordt = hij loopT => wel een T dus wordt

simpel!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Multitronic Bekijk Berichten
                      knal, was een beetje te zwak .....

Comment

Dragon, volg gewoon mijn regelke en dan bega je nooit meer dergelijke fouten.
                        Inderdaad, het is niet netjes voor de lezer maar er zijn zoveel mensen die zich hierin vergissen.

Met mijn regeltje is dit niet meer van toepassing

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                          tja ik had het ook gezien ...

Nochtans niet moeilijk hé....
                          Verander alle dergelijke werkwoorden door LOPEN en als je een T hoort dan schrijf je er gewoon een t erbij.

dus:

Ik word = ik loop => géén T dus WORD
                          hij wordt = hij loopT => wel een T dus wordt

simpel!!
                          10/10 bravo

Comment

• thx en nu een op de lessen nederlands niet?

back on topic?

Comment

• inderdaad stop nu maar met die nederlantse lessen.....

hij heefd het toch al verandert...............

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pietS5 Bekijk Berichten
                                inderdaad stop nu maar met die nederlantse lessen.....

hij heefd het toch al verandert...............
                                LOL...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bossie Bekijk Berichten
                                  Het sierstuk rond uw uitlaat veranderd inderdaad veel.Jammer dat ik mijn foto van mijn uitlaat niet kan posten.
                                  testraks heb ik ook het sierstuk besteld, morgenvroeg is het al binnen, 's avonds steekt het erop toch plezant om ne vent te zijn, heel uw leven speelgoed kopen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door netskam Bekijk Berichten
                                    testraks heb ik ook het sierstuk besteld, morgenvroeg is het al binnen, 's avonds steekt het erop toch plezant om ne vent te zijn, heel uw leven speelgoed kopen

Comment

• Ik heb nu reeds 33000km achter de rug en mijn gemiddelde is 8.9l.
                                      Op autstrade verbruikt hij 7.5l en ik rij constant tussen de 130 à 150km/u indien mogelijk.
                                      Onder de 7.0l is ook perfect mogelijk indien je niet meer dan 120km/u rijd.
                                      In het stad (met file) zit ik aan een gemiddelde van 12.0l

@Redbull2580: als eens kunnen kijken naar die binnenverlichting of het al dan niet leds zijn?

Grtz.
                                      Nick

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
                                        Ik heb nu reeds 33000km achter de rug en mijn gemiddelde is 8.9l.
                                        Op autstrade verbruikt hij 7.5l en ik rij constant tussen de 130 à 150km/u indien mogelijk.
                                        Onder de 7.0l is ook perfect mogelijk indien je niet meer dan 120km/u rijd.
                                        In het stad (met file) zit ik aan een gemiddelde van 12.0l

@Redbull2580: als eens kunnen kijken naar die binnenverlichting of het al dan niet leds zijn?

Grtz.
                                        Nick
                                        Nick, kga dit doen. Dus vooral naar de binnenverlichting en de deurverlichting bedoel je?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                                          Dragon, volg gewoon mijn regelke en dan bega je nooit meer dergelijke fouten.
                                          Inderdaad, het is niet netjes voor de lezer maar er zijn zoveel mensen die zich hierin vergissen.

Met mijn regeltje is dit niet meer van toepassing
                                          Probleem is da ik da regeltje ken, broer geeft les nederlands
                                          Maja ik ben soms verstrooid en dan typ ik wa te rap hé

Comment

Working...
                                          X