inderdaad, vindt het ook alles behalve afleiding...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Polo
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichteninderdaad, vindt het ook alles behalve afleiding...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk BerichtenOf het afleidend werkt, denk ik niet. Het nut ervan ontgaat me echter ook volledig...
Is handig voor oude bomma's, hoeveel zie je er niet rijden met hun pinker aan terwijl ze helemaal niet moeten afslaan?
Ik vind het ook handig, en mooi.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk BerichtenRNS310 denk ik eigenlijk niet dat ie inbegrepen is mr bon kan me vergissen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichten² , alleen zijn die wielen echt wel véél te klein
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk BerichtenGrotere wielen lijken me zeker niet nodig op dit wagentje. Deze zijn perfect. Grotere geven zeker geen voordelen qua comfort en zuinigheid.
Maar het is toch echt wel knapper hoor!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk BerichtenIs handig voor oude bomma's, hoeveel zie je er niet rijden met hun pinker aan terwijl ze helemaal niet moeten afslaan?
Ik vind het ook handig, en mooi.
tis mij allemaal kerstversiering-achtig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtende auditieve tic-tac + het lampje op het dashbord nog ni voldoende ?
tis mij allemaal kerstversiering-achtig
Wel voldoende, maar een leuk detail. Elk zijn mening...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk BerichtenGrotere wielen lijken me zeker niet nodig op dit wagentje. Deze zijn perfect. Grotere geven zeker geen voordelen qua comfort en zuinigheid.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door raymond Bekijk BerichtenDenk dat toch alleen maar bedoeld wordt dat de velgen groter mogen .Of zie ik dat verkeerd ?Ik zou graag de originele 17' Boavista velgen (optie) willen als ik mijne bestel.Is dit echt véél harder?
Ik veronderstel van wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk BerichtenEens een testrit maken...
Ik veronderstel van wel.
Zijn eerder de goedkoopste .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door raymond Bekijk BerichtenIk denk dat de testwagens die duurste wielen niet hebben jammer genoeg.
Zijn eerder de goedkoopste .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk BerichtenAls dat een specifieke vraag van U is om over een optie van 700€ te beslissen zullen ze U wel met die Boavista's laten rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTA freak Bekijk Berichtenjust bericht vd garage gehad, ng maandje wachten
Ik heb mijn witte polo besteld op 8 september en zou normaal rond 9 december moeten toekomen
Weet iemand of er al vroegere levertijden zijn?
Comment
Comment