Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Polo
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
Comment
-
Ik heb de mijne sinds eergisteren en ben zeer aangenaam verrast!
Het is de lichtste motorisatie, 1.2 met 60pk.
Je kan en mag dit qua prestaties niet vergelijken met mn vorige (Alfa 147 JTDm met +-140 pk) maar op vlak van kwaliteit en comfort mag de Polo er echt wel zijn.
Over dit wagentje is nagedacht lijkt het me.
Opties:
- Color pack (spiegels in koetswerkkleur)
- Verwarmde buitenspiegels
- ESP
- Pack cool en sound (manuele airco en radio/cd)
- In de hoogte verstelbare bestuurderszetel
De auto is geleverd met de basiswielen (staal) 14" met Michelin Energy banden. Ook deze hebben me aardig verrast. Al voel je bij het snel ingaan van een bocht de ESP direct ingrijpen! Daarnet in de regen eens de limieten getest en ze liggen redelijk ver voor een autootje in zijn klasse (en van zijn voorganger!!!)
Ik ga misschien nog andere velgjes kopen maar dit zal dan tegen de zomer zijn, ik moet met de wagen max 1.5 jaar rijden dus ga er niet te veel geld aan uitgeven.
Reeds mod:
-euro plaat voor
-blanco nummerplaathouder achteraan
To do:
-Vloermatjes
-Armsteun
-Velgen (16 of 17")
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door raymond Bekijk BerichtenMooi hoor,en zeker dat vooraanzicht.(de rest ook heel knap)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door raymond Bekijk BerichtenMooi hoor,en zeker dat vooraanzicht.(de rest ook heel knap)
Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichten² , alleen zijn die wielen echt wel véél te klein
Inderdaad de wielen zijn te klein, maar tegen de zomer probeer ik daar iets aan te doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenKnap bakje in die kleur en mooie foto's.
Misschien vooraan nog silvatec pinkers steken zodat je niks meer ziet van dat oranje.
Bedankt!
wat kosten deze?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk BerichtenBedankt!
wat kosten deze?Ik hoop alleen dat die passen in een Polo, 't zijn er van 21W/12V.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door raymond Bekijk BerichtenHeb een vraagje,maar weet niet of dit de juiste plaats daarvoor is.
Bij opties van de polo staat : GPS RNS 310 kleur.+CD-speler+CD-Rom Benelux.
Kan iemand mij zeggen of daar een radio bij inbegrepen is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenJep, zowieso radio inbegrepen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenJep, zowieso radio inbegrepen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk BerichtenI
wat is dit, dodehoeksensor ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtendas toch afleiding voor nix
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenproficiat fan van de polo
wat is dit, dodehoeksensor ?
Oorspronkelijk geplaatst door raymond Bekijk BerichtenIk denk dat het gewoon mee pinkt.
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtendas toch afleiding voor nix
Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk BerichtenDat is inderdaad gewoon de pinker in je spiegel, heb dit op de Golf ook...
Comment
Comment