valt nog mee dan.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Polo
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door polopower Bekijk BerichtenHey , wanneer heb je hem besteld?
Ik heb mijn witte polo besteld op 8 september en zou normaal rond 9 december moeten toekomen
Weet iemand of er al vroegere levertijden zijn?
Comment
-
Auto van het Jaar: de Volkswagen Polo
De Europese Auto van het Jaar verkiezing is weer gehouden en dit jaar is het de Volkswagen Polo die er met de prestigieuze prijs vandoor gaat. In een spannende verkiezing won hij nipt van de Toyota iQ die als tweede eindigde, de Opel Astra werd derde.
Het is de 45e keer dat de verkiezing wordt gehouden en tot op het laatste moment bleef het spannend. Pas de allerlaatste stem gaf de doorslag volgens het Spaanse Autopista, dat de uitslag dit jaar bekendmaakte. Met 347 punten heeft de Polo slechts 10 punten meer dan de Toyota iQ. De Opel Astra maakt het ereschavot compleet, maar scoorde met 221 punten een stuk minder. De top vijf wordt gecompleteerd door de Skoda Yeti (158 punten) en de Mercedes-Benz E-Klasse (155 punten). Het is de tweede keer dat Volkswagen met de prijs aan de haal gaat, de eerste keer was in 1992 toen de Golf de overwinning pakte.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
VW Polo Auto van het Jaar
MADRID - De Volkswagen Polo is gekozen tot Auto van het Jaar 2010. De auto kreeg van de 59 juryleden 347 punten en had daarmee een voorsprong van 10 punten op de als tweede geëindigde Toyota iQ. Derde is de Opel Astra geworden met 221 punten.
De uitslag werd zojuist in een directe uitzending via internet door het Spaanse blad Autopista bekend gemaakt. De verkiezing wordt georganiseerd door zeven Europese tijdschriften, waaronder het Nederlandse autoblad 'Autovisie', dat op initiatief van toenmalig hoofdredacteur Fred van der Vlugt in 1964 met de Auto van het Jaar-verkiezing begon. In 45 jaar is het festijn uitgegroeid tot de meest spraakmakende verkiezing op autogebied.
De Nederlandse juryleden waren overigens unaniem in hun keuze. Zowel Jos Vroomans (Autokampioen), Ton Roks (Autovisie) als Jeroen Jongeneel (De Telegraaf) zetten de uiteindelijk als derde geëindigde Astra bovenaan hun keuzelijstje. Roks en Jongeneel gaven de Polo een tweede plaats, Vroomans zette de Duitse auto op de zesde plek. Aardig detail is nog dat volgens Autopista de allerlaatst uitgebrachte stem pas de doorslag heeft gegeven. Tot dat moment was er ook nog een mathematische mogelijkheid dat de Toyota iQ zou winnen.
Het is voor Volkswagen pas de tweede keer dat de prestigieuze Auto van het Jaar-titel kon worden veroverd. Eerder won de Golf in 1992. Wel haalde het Wolfsburgse merk al vijf tweede en zelfs zes derde plaatsen, het laatst vorig jaar met de Golf.
VOLLEDIGE UITSLAG:
1. Volkswagen Polo 347 punten
2. Toyota iQ 337 punten
3. Opel Astra 221 punten
4. Skoda Yeti 158 punten
5. Mercedes E-Klasse 155 punten
6. Peugeot 3008 144 punten
7. Citroën C3 Picasso 113 punten
autotelegraaf.nlEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door polopower Bekijk BerichtenHey , wanneer heb je hem besteld?
Ik heb mijn witte polo besteld op 8 september en zou normaal rond 9 december moeten toekomen
Weet iemand of er al vroegere levertijden zijn?Oorspronkelijk geplaatst door aggajwz Bekijk Berichtenben vandaag geweest,
ze verwachten 03/10 (!)
Comment
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk BerichtenAchteraf laten steken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dieter2301 Bekijk BerichtenIs dat mogelijk dan? Want ik wou de Boavista's op men Bluemotion Highline, maar die konden ze er niet op leveren. Dus volgens jou zou ik die er achteraf dan wel nog kunnen opzetten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk BerichtenPolo Bluemotion is net als de Toyota Prius een schitterende hoog technologische wagen. Het is veel moeilijker om een betaalbare wagen die slechts 3-4 l/100 km verbruikt te ontwikkelen dan om het zoveelste vervuilende bakbeest met 300 en meer pk op de markt te brengen.
aangaande de nieuwe polo = zeeeer mooie wagen, dit word zeker een succes nummer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Papillon Bekijk BerichtenJe verbruik is dan ook zoveel minder omdat je heel veel autosnelweg doet met cc niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Papillon Bekijk BerichtenHoeveel km doe je wel niet op uw jaar?
toch ca. 100.000 km?
Comment
-
Ons gisteren tijdens het onderhoud van de Passat een offerte laten maken voor een 5deurs Polo 1.6TDI 105pk Highline met navi en Boavista's
Valt best mee
Het is ook geen Poloke meer, serieus gegroeid vind ik
graag in Flashred
Last edited by Tomski; 06/02/2010, 08:44.2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
Comment