Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Polo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• inderdaad, vindt het ook alles behalve afleiding...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichten
      inderdaad, vindt het ook alles behalve afleiding...
      Of het afleidend werkt, denk ik niet. Het nut ervan ontgaat me echter ook volledig...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichten
        Of het afleidend werkt, denk ik niet. Het nut ervan ontgaat me echter ook volledig...

Is handig voor oude bomma's, hoeveel zie je er niet rijden met hun pinker aan terwijl ze helemaal niet moeten afslaan?

Ik vind het ook handig, en mooi.

Comment

RNS310 denk ik eigenlijk niet dat ie inbegrepen is mr bon kan me vergissen...
          RNS staat voor RadioNavigationsSysteem. Dus wel.

Comment

² , alleen zijn die wielen echt wel véél te klein
            Grotere wielen lijken me zeker niet nodig op dit wagentje. Deze zijn perfect. Grotere geven zeker geen voordelen qua comfort en zuinigheid.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk Berichten
              Grotere wielen lijken me zeker niet nodig op dit wagentje. Deze zijn perfect. Grotere geven zeker geen voordelen qua comfort en zuinigheid.
              Voor het comfort en het verbuik zal het inderdaad niet bevorderlijk zijn.

Maar het is toch echt wel knapper hoor!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk Berichten
                Is handig voor oude bomma's, hoeveel zie je er niet rijden met hun pinker aan terwijl ze helemaal niet moeten afslaan?

Ik vind het ook handig, en mooi.
                de auditieve tic-tac + het lampje op het dashbord nog ni voldoende ?
                tis mij allemaal kerstversiering-achtig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                  de auditieve tic-tac + het lampje op het dashbord nog ni voldoende ?
                  tis mij allemaal kerstversiering-achtig

Wel voldoende, maar een leuk detail. Elk zijn mening...

Comment

• oke, schol !

Comment

• Ik heb al met enkele audi's gereden die dit ook hebben en alleen maar positief ervaren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk Berichten
                        Denk dat toch alleen maar bedoeld wordt dat de velgen groter mogen .Of zie ik dat verkeerd ?Ik zou graag de originele 17' Boavista velgen (optie) willen als ik mijne bestel.Is dit echt véél harder?
                        Last edited by ; 12/10/2009, 20:15.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door raymond Bekijk Berichten
                          Denk dat toch alleen maar bedoeld wordt dat de velgen groter mogen .Of zie ik dat verkeerd ?Ik zou graag de originele 17' Boavista velgen (optie) willen als ik mijne bestel.Is dit echt véél harder?
                          Eens een testrit maken...

Ik veronderstel van wel.

Comment

Eens een testrit maken...

Ik veronderstel van wel.
                            Ik denk dat de testwagens die duurste wielen niet hebben jammer genoeg.
                            Zijn eerder de goedkoopste .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door raymond Bekijk Berichten
                              Ik denk dat de testwagens die duurste wielen niet hebben jammer genoeg.
                              Zijn eerder de goedkoopste .
                              Als dat een specifieke vraag van U is om over een optie van 700€ te beslissen zullen ze U wel met die Boavista's laten rijden.

Comment

Als dat een specifieke vraag van U is om over een optie van 700€ te beslissen zullen ze U wel met die Boavista's laten rijden.
                                zou kunnen
                                Last edited by ; 18/10/2009, 16:19.

Comment

• Nu is de bluemotion officieel, 3,3l/100km en ziet er goed uit in 3d vind ik!

Dit zijn prestaties van een andere soort, zou nog mijn 123d ervoor durven inruilen
                                  ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• just bericht vd garage gehad, ng maandje wachten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTA freak Bekijk Berichten
                                      just bericht vd garage gehad, ng maandje wachten
                                      Hey , wanneer heb je hem besteld?

Ik heb mijn witte polo besteld op 8 september en zou normaal rond 9 december moeten toekomen
                                      Weet iemand of er al vroegere levertijden zijn?

Comment

• Leverings tijd 3 deurs

Heeft al iemand een 3 deurs besteld,en zo ja, wat is de verwachte leverings tijd?

Comment

• ben vandaag geweest,

ze verwachten 03/10 (!)

Comment

Working...
                                          X