Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vind het opmerkelijk dat de E Coupe ook in een "Prime Packs" verkrijgbaar is, een suplement van ruim 10.000 euro. Met die optie is de E coupe enkel verkrijgbaar in het palladium silver, daaruit blijkt dan toch dat Mercedes het palladium silver de mooiste kleur vindt...
Vind het opmerkelijk dat de E Coupe ook in een "Prime Packs" verkrijgbaar is, een suplement van ruim 10.000 euro. Met die optie is de E coupe enkel verkrijgbaar in het palladium silver, daaruit blijkt dan toch dat Mercedes het palladium silver de mooiste kleur vindt...
Palladium is zeer mooi bij een welbepaalde lichtinval. Zo zag ik vrijdag in Verviers een C Avantgarde in palladium in het zonnetje onder de bomen doorrijden. Het lichtspel met de bomen zorgde ervoor dat de C continue van kleur veranderde. Wat later op de snelweg, en in de schaduw was het palladium saai grijs geworden. Ideaal kleur voor een zonnig land.
Als dit je kan helpen: BMW wordt aanzien als leasebak. Voor mensen die er één krijgen van het werk. Mercedes is voor de mensen met geld. Audi weet ik niet. Nuja een BMW verkoper zij me ooit dat het voor de mensen is die niet kunnen. Zijn uitspraak
Het is daarom dat Mercedes zo grote korting geeft...omdat het voor mensen met geld is :-)... Ze zouden wat graag een stuk van die leasemarkt mee pikken, bovendien denk ik dat op dit moment Audi (zeker de A4) het leasemerk bij uitstek is. Denk dat Merc vooral het iets klassieker publiek aanspreekt die wat meer comfort zoeken, BMW voor de sportiever rijder en Audi zit er wat tss is denk ik en is het meest neutraal (toegankelijk). Zo heeft een Mercedes verkoper het me vorig jaar toch willen verkopen en in deze stelling kan ik me best vinden.
Ik zie de A5 eigenlijk helemaal niet zo vaak rijden...is er eigenlijk al bekend wanneer er een facelift/nieuw model komt van de A5 coupe?
De E-coupe is zeker een knappe wagen, maar toch wringt er nog iets (vooral op de foto's, in het echt valt het wel mee), ik denk de te brede achterlichten, weet niet precies wat dat kleine puntje is dat me stoort
De Audi A5 werd in 2007 voorgesteld op het Salon van Geneve. Dat is ondertussen 2,5 jaar geleden. Ik verwacht dus ook een facelift eind volgend jaar of begin 2011.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Ik zie de A5 eigenlijk helemaal niet zo vaak rijden...is er eigenlijk al bekend wanneer er een facelift/nieuw model komt van de A5 coupe?
De E-coupe is zeker een knappe wagen, maar toch wringt er nog iets (vooral op de foto's, in het echt valt het wel mee), ik denk de te brede achterlichten, weet niet precies wat dat kleine puntje is dat me stoort
Koop ze anders beide ;-). Eentje voor door de week en de andere voor in het weekend.
Nou ik heb eindelijk beslist, het gaat de zwarte e coupe met amg pack worden, alleen over de kleur zetels ben ik nog niet uit... Zag hem net nog ergens geparkeerd staan en damn...wat een beest
Comment