Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-Klasse Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    gij hebt nix te zeggen gij kiest voor een bompa-bmw

Ik ben ook een halve generatie ouder hé...
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      dat donkerbruin !
      tis mss te modieus, maar erg knap
      Bedoel je indiumgrijs?
      sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blaugrana Bekijk Berichten
        De E coupe in 250 CGI en de A5 2.0 Tfsi...
        Ik denk dat deze motoren aan mekaar gewaagd zijn. Dit maakt de keuze er dus niet gemakkelijker op.
        OO 00 OO

Comment

• Vind het opmerkelijk dat de E Coupe ook in een "Prime Packs" verkrijgbaar is, een suplement van ruim 10.000 euro. Met die optie is de E coupe enkel verkrijgbaar in het palladium silver, daaruit blijkt dan toch dat Mercedes het palladium silver de mooiste kleur vindt...
          Mercedes E Coupe 250 CGI Zwart
          http://www.aanbod.be

Comment

Vind het opmerkelijk dat de E Coupe ook in een "Prime Packs" verkrijgbaar is, een suplement van ruim 10.000 euro. Met die optie is de E coupe enkel verkrijgbaar in het palladium silver, daaruit blijkt dan toch dat Mercedes het palladium silver de mooiste kleur vindt...
            Palladium is zeer mooi bij een welbepaalde lichtinval. Zo zag ik vrijdag in Verviers een C Avantgarde in palladium in het zonnetje onder de bomen doorrijden. Het lichtspel met de bomen zorgde ervoor dat de C continue van kleur veranderde. Wat later op de snelweg, en in de schaduw was het palladium saai grijs geworden. Ideaal kleur voor een zonnig land.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Trango Bekijk Berichten
              Als dit je kan helpen: BMW wordt aanzien als leasebak. Voor mensen die er één krijgen van het werk. Mercedes is voor de mensen met geld. Audi weet ik niet. Nuja een BMW verkoper zij me ooit dat het voor de mensen is die niet kunnen. Zijn uitspraak
              Het is daarom dat Mercedes zo grote korting geeft...omdat het voor mensen met geld is :-)... Ze zouden wat graag een stuk van die leasemarkt mee pikken, bovendien denk ik dat op dit moment Audi (zeker de A4) het leasemerk bij uitstek is. Denk dat Merc vooral het iets klassieker publiek aanspreekt die wat meer comfort zoeken, BMW voor de sportiever rijder en Audi zit er wat tss is denk ik en is het meest neutraal (toegankelijk). Zo heeft een Mercedes verkoper het me vorig jaar toch willen verkopen en in deze stelling kan ik me best vinden.

Comment

• irl is het toch wel een knappe auto. het was wel een amg pack. een CLK is imo nog het schoonst

Comment

• Ik zou toch vr de e-coupé gaan de a5 2.0 tfsi zie ik teveel rijden naar mijn goesting
                  2012 E92 Bmw 335i DKG
                  1991 E30 320i

Comment

• Ik zie de A5 eigenlijk helemaal niet zo vaak rijden...is er eigenlijk al bekend wanneer er een facelift/nieuw model komt van de A5 coupe?

De E-coupe is zeker een knappe wagen, maar toch wringt er nog iets (vooral op de foto's, in het echt valt het wel mee), ik denk de te brede achterlichten, weet niet precies wat dat kleine puntje is dat me stoort

Comment

• Hier is dat toch een heel ander zaak met de a5 ziet ge bena evenveel als eene a4
                      2012 E92 Bmw 335i DKG
                      1991 E30 320i

Comment

Ik zie de A5 eigenlijk helemaal niet zo vaak rijden...is er eigenlijk al bekend wanneer er een facelift/nieuw model komt van de A5 coupe?
                        De A5 rijdt wel degelijk veelvulidg rond, beetje beter kijken..
                        Nu al vragen naar een facelift voor de A5 is toch wel heel snel.

Comment

• Ik dacht dat de facelift begin 2011 zou komen.
                          2012 E92 Bmw 335i DKG
                          1991 E30 320i

Comment

• Ook mooi :-)

Comment

• De Audi A5 werd in 2007 voorgesteld op het Salon van Geneve. Dat is ondertussen 2,5 jaar geleden. Ik verwacht dus ook een facelift eind volgend jaar of begin 2011.
                              OO 00 OO

Comment

Ook mooi :-)

Hier ben ik ook kandidaat voor...jaja...mag er best wezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bond007 Bekijk Berichten
                                  Hier ben ik ook kandidaat voor...jaja...mag er best wezen.
                                  Welke kleur zou dat zijn?

Comment

Welke kleur zou dat zijn?
                                    Palladium.

Comment

Ik zie de A5 eigenlijk helemaal niet zo vaak rijden...is er eigenlijk al bekend wanneer er een facelift/nieuw model komt van de A5 coupe?

De E-coupe is zeker een knappe wagen, maar toch wringt er nog iets (vooral op de foto's, in het echt valt het wel mee), ik denk de te brede achterlichten, weet niet precies wat dat kleine puntje is dat me stoort
                                      Koop ze anders beide ;-). Eentje voor door de week en de andere voor in het weekend.

Comment

De E coupe in 250 CGI en de A5 2.0 Tfsi...
                                        wanneer ga je ze testrijden ?

Comment

• Nou ik heb eindelijk beslist, het gaat de zwarte e coupe met amg pack worden, alleen over de kleur zetels ben ik nog niet uit... Zag hem net nog ergens geparkeerd staan en damn...wat een beest

Ga deze week bestellen

Comment

Working...
                                          X