Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De E Coupe is niet veel duurder dan de A5, op basis van de 2 offertes die ik heb gekregen en verrekend met de garantie en gratis onderhoud bij mercedes, dus ik ga mijn keuze niet laten afhangen van het prijsverschil.
Ik vind ze beiden echt prachtig en de E coupe is inderdaad iets nieuwer... De A5 is wel een wat ouder model, maar past meer bij mijn leeftijd (24 jaar). De Mercedes E Coupe straalt dan wel meer klasse uit (ben een zelfstandig ondernemer, dus past wel bij mijn beroep dan weer).
Ik vind ze beiden echt prachtig en de E coupe is inderdaad iets nieuwer... De A5 is wel een wat ouder model, maar past meer bij mijn leeftijd (24 jaar). De Mercedes E Coupe straalt dan wel meer klasse uit (ben een zelfstandig ondernemer, dus past wel bij mijn beroep dan weer).
Moeilijk moeilijk
Is het nu mijn gedacht, of laat je je keuze afhangen van wat anderen gaan denken of zeggen? Speelt 't geen rol hoe de auto's rijden?
Een zelfstandig ondernemer, die op z'n 24-ste met zo'n auto gezien wordt, gaat ook niet altijd de beste indruk nalaten, maar ik kan natuurlijk ook mis zijn... zal ook afhangen wat je business is. (Reality-check, de CEO van bijvoorbeeld... VT4 heeft een A5 2.7TDI. Ik begeef me niet tot op dat niveau, maar de realiteit is dat de meesten het met minder moeten stellen) 'k Probeer me dan in te beelden wat je business zou kunnen zijn, dan is het wederom een gemakkelijk keuze. Niks zo klassiek, chique, als een Mercedes, aldus de perceptie. Daar kan elke leeftijd in een Mercedes gezien worden, voor "sommigen" is dat immers maar een winkelkar voor vrouwlief die nog geen 10.000km per jaar doet.
De E Coupe is niet veel duurder dan de A5, op basis van de 2 offertes die ik heb gekregen en verrekend met de garantie en gratis onderhoud bij mercedes, dus ik ga mijn keuze niet laten afhangen van het prijsverschil.
Moeilijk moeilijk
Zeker Mercedes nemen !!!
Op dit moment in zijn klasse de beste keuze denk ik
+ als je de wagen zou doorverkopen binnen 4 jaar bv. zal je verschil wel merken (tegen dan is er al zeker een nieuwe A5 en heb je met de E coupé nog altijd het actueel model!).
Niet meer twijfelen zou ik zeggen maar is en blijft persoonlijke keuze.
Als dit je kan helpen: BMW wordt aanzien als leasebak. Voor mensen die er één krijgen van het werk. Mercedes is voor de mensen met geld. Audi weet ik niet. Nuja een BMW verkoper zij me ooit dat het voor de mensen is die niet kunnen. Zijn uitspraak
Zeker Mercedes nemen !!!
Op dit moment in zijn klasse de beste keuze denk ik
+ als je de wagen zou doorverkopen binnen 4 jaar bv. zal je verschil wel merken (tegen dan is er al zeker een nieuwe A5 en heb je met de E coupé nog altijd het actueel model!).
Niet meer twijfelen zou ik zeggen maar is en blijft persoonlijke keuze.
Ja daar heb je wel gelijk in...Ik vind de A5 op dit moment nog iets mooier dan de E coupe, maar de vraag is of dit binnen 3-4 jaar nog zo gaat zijn...
Ja daar heb je wel gelijk in...Ik vind de A5 op dit moment nog iets mooier dan de E coupe, maar de vraag is of dit binnen 3-4 jaar nog zo gaat zijn...
nieuwe wagens moeten altijd nog wat wennen vind ik
de A5 is idd prachtig maar niet meer exclusief, zeker niet na de intro van de 2.0 tdi die waarschijnlijk héél populair zal worden in de lease markt
een benz heeft 'klasse' door zijn boereneigenaars, heeft op zich nix met het merk te maken
tegenwoordig al die amg afkooksels hebben voor mij nix nul klasse nog, ze willen alleen nog semi boy-racers
een benz heeft 'klasse' door zijn boereneigenaars, heeft op zich nix met het merk te maken
tegenwoordig al die amg afkooksels hebben voor mij nix nul klasse nog, ze willen alleen nog semi boy-racers
ieder zijn visie zeker
bestel hem zééééker maar met AMG pakket ze !!!!!!!!
AMG pack is absoluut een must op de E coupe, zonder twijfel :-)
Alleen jammer dat alleen zwarte zetels mogelijk zijn dan, tenzij je meer dan 2k extra betaalt voor een andere kleur...
AMG pack is absoluut een must op de E coupe, zonder twijfel :-)
Alleen jammer dat alleen zwarte zetels mogelijk zijn dan, tenzij je meer dan 2k extra betaalt voor een andere kleur...
Bij AMG krijg je "gratis" zwarte skai. Ter waarde van 500 EUR of zo.
Bij het launchpak, tot eind December dacht ik, krijg je nagenoeg gratis leer en lichtpakket.
Ik blijf maar twijfelen tussen de E Coupe en de A5, wil vandaag/morgen echt wel beslissing nemen want begin het beu te worden...zijn beiden echt mooie wagens!
En prijsverschil is niet zoveel meer dankzij de korting die ik bij mercedes heb gekregen...
Luxeprobleem, maar toch moeilijk!
Het lijkt hier wel " The NeverEnding Story "... Blaugrana...een wijze raad, ga morgen naar uw Mercedes-Benz concessie en bestel uw E- klasse Coupé inclusief AMG pakket.
Ik ben rotsvast overtuigd dat je het u niet zal beklagen. Alvast succes...!
Moeilijk moeilijk
Het zijn allebei prachtige wagens. De A5 vind ik jonger en dynamische qua uitstraling dan de E coupé. De E coupé is zeer knap, maar voor mij minder knap dan de A5. Welke motor zou je in deze wagens nemen?
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Het lijkt hier wel " The NeverEnding Story "... Blaugrana...een wijze raad, ga morgen naar uw Mercedes-Benz concessie en bestel uw E- klasse Coupé inclusief AMG pakket. Ik ben rotsvast overtuigd dat je het u niet zal beklagen. Alvast succes...!
That's the spirit
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Het lijkt hier wel " The NeverEnding Story "... Blaugrana...een wijze raad, ga morgen naar uw Mercedes-Benz concessie en bestel uw E- klasse Coupé inclusief AMG pakket.
Ik ben rotsvast overtuigd dat je het u niet zal beklagen. Alvast succes...!
Het zijn allebei prachtige wagens. De A5 vind ik jonger en dynamische qua uitstraling dan de E coupé. De E coupé is zeer knap, maar voor mij minder knap dan de A5. Welke motor zou je in deze wagens nemen?
Comment