Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-Klasse Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Zopas gelezen dat de coupé en cabrio gebouwd zijn op het onderstel van de c-klasse
      Dan mochten ze de prijzen toch wat aanpassen,niet ????

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk Berichten
        Zopas gelezen dat de coupé en cabrio gebouwd zijn op het onderstel van de c-klasse
        Dan mochten ze de prijzen toch wat aanpassen,niet ????
        Het is alleen het onderstel dat hij overneemt van de C dacht ik, de rest van de uitrusting komt van de E. Hij valt qua prijs tussen de C en E. Ik vind dat nog meevallen eigenlijk, bij de CLK was dat ook zo.

Comment

• schrale poten

Comment

• True!

Comment

• Waarom heet dat eigenlijk in USA "x550" en hier "x500"? Omdat BMW een x50i heeft?

Comment

• Ook. Maar ook omdat de Amerikanen anders te dom zijn om door te hebben dat het een nieuwe 500 motor is.

Comment

• E-klasse Coupé ook door de handen van Carlsson.

Geen enkele Mercedes ontkomt eraan. Carlsson bewerkt ze allemaal, dus ook de E-klasse Coupé. Ze zijn na Brabus de tweede tuner waarbij geïnteresseerden terecht kunnen.
                  De CK50, zoals Carlsson hun jongste tuningsobject noemt, is gebaseerd op de E 500 Coupé. Normaliter levert de achtcilinder in deze 388 pk en 530 Nm, in de CK50 is ‘ie goed voor 435 pk en een trekkracht van 600 Nm. Carlsson monteert hiervoor een speciaal luchtfilter en een sportuitlaatsysteem die daarnaast voor een wervelende soundstage moet zorgen.
                  Subtiel
                  De E-klasse Coupé is van zichzelf een aantrekkelijk verschijning en heeft extra garnering eigenlijk niet nodig. Om het toch op eigen smaak te brengen heeft Carlsson het gelukkig subtiel gehouden. Het blijft bij een frontsplitter die eventueel in carbon kan worden geleverd, een kleine achterklepspoiler en een onderspoiler aan de achterzijde. De wielen zijn van het type 1/5 REVO en afgewerkt in een two-tone kleurige finish. Ze meten 20 inch en passen nog maar net in de wielkasten na een verlaging van het koetswerk met 30 mm.
                  Lichtgevende matten
                  Het interieur kan volledig naar wens opgetooid worden als men maar betaalt. In de gedrukte optielijst zit onder andere een ‘ultra suède’ pookknop en stuurwiel, aluminium pedalen en vloermatten met Carlsson-logo die oplichten in het donker.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
                    Het is alleen het onderstel dat hij overneemt van de C dacht ik, de rest van de uitrusting komt van de E. Hij valt qua prijs tussen de C en E. Ik vind dat nog meevallen eigenlijk, bij de CLK was dat ook zo.
                    Onderhuids op gebied van elektronica is de E meer C dan je zou vermoeden.

Comment

• Dit weekend in Knokke heb ik er 3 gezien. Een witte, een zilvergrijze en een zwarte. Telkens een 350cdi en telkens met AMG-pakket.

Ik vind het een zeer mooie wagen, en zeker met dat AMG-pakket.
                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Ik stond op het punt de audi a5 te bestellen, maar heb vandaag kennis gemaakt met de E coupe, wat een prachtwagen, ik ben serieus aan het twijfelen geslagen...
                        Mercedes E Coupe 250 CGI Zwart
                        http://www.aanbod.be

Comment

• Die cabrio is lekker

Zoo classy!
                          sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blaugrana Bekijk Berichten
                            Ik stond op het punt de audi a5 te bestellen, maar heb vandaag kennis gemaakt met de E coupe, wat een prachtwagen, ik ben serieus aan het twijfelen geslagen...
                            Dat verwondert mij niet!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                              schrale poten
                              I second that!

Comment

• Dat ziet er absoluut niet mis uit

Comment

• Welke kleur lijkt jullie het beste voor de coupe? Pallidiumsilver vind ik wel geslaagd http://foto.autozone.be/fotosauto/ME...-E_9529277.jpg

Zwart is wat te agressief denk ik en dan heb je ook geen contrast met het donkere panoramische dak...

Comment

• Als je er niets mee inzit je auto wekelijks grond te wassen: zeker en vast zwart !

Comment

• dat donkerbruin !
                                      tis mss te modieus, maar erg knap

Comment

• In het wit toch ook erg mooi! Maarja, daar moet je echt lef voor hebben :-)

Comment

• Maar in het zwart ook :-)

Comment

Working...
                                          X