Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zopas gelezen dat de coupé en cabrio gebouwd zijn op het onderstel van de c-klasse
Dan mochten ze de prijzen toch wat aanpassen,niet ????
Het is alleen het onderstel dat hij overneemt van de C dacht ik, de rest van de uitrusting komt van de E. Hij valt qua prijs tussen de C en E. Ik vind dat nog meevallen eigenlijk, bij de CLK was dat ook zo.
Geen enkele Mercedes ontkomt eraan. Carlsson bewerkt ze allemaal, dus ook de E-klasse Coupé. Ze zijn na Brabus de tweede tuner waarbij geïnteresseerden terecht kunnen.
De CK50, zoals Carlsson hun jongste tuningsobject noemt, is gebaseerd op de E 500 Coupé. Normaliter levert de achtcilinder in deze 388 pk en 530 Nm, in de CK50 is ‘ie goed voor 435 pk en een trekkracht van 600 Nm. Carlsson monteert hiervoor een speciaal luchtfilter en een sportuitlaatsysteem die daarnaast voor een wervelende soundstage moet zorgen. Subtiel
De E-klasse Coupé is van zichzelf een aantrekkelijk verschijning en heeft extra garnering eigenlijk niet nodig. Om het toch op eigen smaak te brengen heeft Carlsson het gelukkig subtiel gehouden. Het blijft bij een frontsplitter die eventueel in carbon kan worden geleverd, een kleine achterklepspoiler en een onderspoiler aan de achterzijde. De wielen zijn van het type 1/5 REVO en afgewerkt in een two-tone kleurige finish. Ze meten 20 inch en passen nog maar net in de wielkasten na een verlaging van het koetswerk met 30 mm. Lichtgevende matten
Het interieur kan volledig naar wens opgetooid worden als men maar betaalt. In de gedrukte optielijst zit onder andere een ‘ultra suède’ pookknop en stuurwiel, aluminium pedalen en vloermatten met Carlsson-logo die oplichten in het donker.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Het is alleen het onderstel dat hij overneemt van de C dacht ik, de rest van de uitrusting komt van de E. Hij valt qua prijs tussen de C en E. Ik vind dat nog meevallen eigenlijk, bij de CLK was dat ook zo.
Onderhuids op gebied van elektronica is de E meer C dan je zou vermoeden.
Ik stond op het punt de audi a5 te bestellen, maar heb vandaag kennis gemaakt met de E coupe, wat een prachtwagen, ik ben serieus aan het twijfelen geslagen...
Ik stond op het punt de audi a5 te bestellen, maar heb vandaag kennis gemaakt met de E coupe, wat een prachtwagen, ik ben serieus aan het twijfelen geslagen...
Comment