Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-Klasse Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
    Advanced Agility is een adaptief dempingssysteem. Past tijdens het rijden de hardheid van de demping aan waardoor het mogelijk wordt om comfortabel te rijden op rechte stukken zonder wegligging in bochten te benadelen. En je kan ook kiezen voor constant harde demping, maar dat is nergens goed voor
    Dus het rijcomfort met dit systeem en 18duimers zal dan wrs nog wel meevallen dan?
    Thanks!
    2011 Porsche Boxster S Black Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stekki Bekijk Berichten
      Dus het rijcomfort met dit systeem en 18duimers zal dan wrs nog wel meevallen dan?
      Thanks!
      Het is geen comfort van een E-klasse natuurlijk, maar het is zeer goed te doen ja.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stekki Bekijk Berichten
        Voor de nieuwe Benz zal het weer Designo worden, mystic white vind ik wel mooi maar men vader ziet dit niet echt zitten blijkbaar

Zeer knappe kleur!

En wit staat perfect op de E-coupé met AMG pakket.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
        2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
        2012-...
        '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
          Zeer knappe kleur!

En wit staat perfect op de E-coupé met AMG pakket.
          Vind ik ook, maar het is zijn wagen eh, oudere mensen kiezen dikwijls klassiekere kleuren
          Wat vinden jullie van Designo Graphite? Is een soort donker grijs, zou ook wel schoon staan met een bordeaux interieur ofzo?
          2011 Porsche Boxster S Black Edition

Comment

• Comment

• Ik heb hem nu irl gezien, en ik moet zeggen: echt knap vind ik hem niet langs buiten, langs binnen wel! Zeer knap zelfs. Ik heb alleen m'n twijfels bij het materiaal op de bovenkant van het dashboard.

Maar de auto maakt wel serieus indruk, hij staat er!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                Ik heb hem nu irl gezien, en ik moet zeggen: echt knap vind ik hem niet langs buiten, langs binnen wel! Zeer knap zelfs. Ik heb alleen m'n twijfels bij het materiaal op de bovenkant van het dashboard.

Maar de auto maakt wel serieus indruk, hij staat er!
                Kerel, heb je nu eraan gevoeld?

Welke wagen (buiten die SL en CL) hebben dan wel het goede?

Comment

Kerel, heb je nu eraan gevoeld?

Welke wagen (buiten die SL en CL) hebben dan wel het goede?
                  Ja, en het voelde wel zoals het moest (min of meer), maar ik zou daar echt geen ganse dagen kunnen op kijken, oogt cheap (cheaper dan het is, dat moet gezegd).

S en GL, die hadden dashboard in leder overtrokken. Een must bij een Benz voor mij. (A-klasse en B-klasse noem ik geen Benz)

Comment

• Ik vind de C-klasse eigenlijk ook nog steeds de instap benz

Comment

Ja, en het voelde wel zoals het moest (min of meer), maar ik zou daar echt geen ganse dagen kunnen op kijken, oogt cheap (cheaper dan het is, dat moet gezegd).

S en GL, die hadden dashboard in leder overtrokken. Een must bij een Benz voor mij. (A-klasse en B-klasse noem ik geen Benz)
                      GL niet.

GL is quasi hetzelfde materiaal, alleen maar met enkele fake stiknaden. Of hoe het zicht kan bedriegen

Comment

GL niet.

GL is quasi hetzelfde materiaal, alleen maar met enkele fake stiknaden. Of hoe het zicht kan bedriegen
                        Jep, ik heb me vergist, in die GL heb ik enkel achteraan gezeten, in de R vooraan, en daar was het in leder overtrokken als ik me niet vergis?

Comment

Jep, ik heb me vergist, in die GL heb ik enkel achteraan gezeten, in de R vooraan, en daar was het in leder overtrokken als ik me niet vergis?
                          Das hetzelfde als de GL.

Gewoon plastic met wat stiknaden door

Comment

Das hetzelfde als de GL.

Gewoon plastic met wat stiknaden door
                            ??

Het interieur dat ik voor ogen heb dat was écht wel ander materiaal dan in die E-coupe hoor. Ik zit te denken in welke auto's ik nog aan de slag ben geweest maar dat zijn ze denk ik.

Comment

??

Het interieur dat ik voor ogen heb dat was écht wel ander materiaal dan in die E-coupe hoor. Ik zit te denken in welke auto's ik nog aan de slag ben geweest maar dat zijn ze denk ik.
                              CL, S en SL hebben echt leder. (en de E uiteraard)

Andere zijn allemaal ARTICO ledernachbildung (soort sensatec)

Comment

CL, S en SL hebben echt leder. (en de E uiteraard)

Andere zijn allemaal ARTICO ledernachbildung (soort sensatec)
                                Ja, maar die E-coupe had plastic, toch?

Comment

Ja, maar die E-coupe had plastic, toch?
                                  Ja, maar dat is voor 90% gelijk aan die ARTICO qua gevoel en duurzaamheid, alleen zonder de stiknaden

Comment

Ja, maar dat is voor 90% gelijk aan die ARTICO qua gevoel en duurzaamheid, alleen zonder de stiknaden
                                    Maar het ziet er toch anders uit?

Comment

Maar het ziet er toch anders uit?
                                      Ja, omdat er geen stiknaden inzitten en de textuur lichtjes verschilt

Comment

• Glad vs. ietwat reliëfachtig geribbeld.

Ik vind dat niet fijn om naar te kijken.

Comment

Glad vs. ietwat reliëfachtig geribbeld.

Ik vind dat niet fijn om naar te kijken.
                                          Klopt, het plastiek is erop achteruit gegaan. Heel erg zelfs. De E heeft nu hetzelfde plastiek als de C.

Mooi plastiek? Zie S en outgoing versie van de E.

Ook de C eigenaars die ik ken zijn er zeer ontevreden van. Het zwarte interieur van een C zou niet proper te krijgen zijn: het plastiek ziet en voelt cheap aan (Opel Astra plastiek), trekt vuil aan (je krijgt het er niet tussenuit) en is krasgevoelig. C eigenaar was eigenlijk zeer ontevreden.

Misschien gaan ze met de facelift opnieuw betere materialen gebruiken?

Kan de garage eigenlijk feedback geven aan Duitsland? Zoals: klanten vinden in het algemeen de achterlichten lelijk en het plastiek van het interieur is zeer inferieur voor een MB. Houden ze dan daar rekening mee of lachen ze eens goed met die Belgische boerkes?

Comment

Working...
                                          X