Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-Klasse Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Habba habba!

Ik ben fan!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jean Bekijk Berichten
      Der komt geen 63 van alleen maar een black series in beperkte oplage.

grtn
      Dikke zever hoor...er rijden er nu al prototype's rond van de (gewone) 6.3 AMG...
      Dus die komt er zeker! (t'zou erg zijn moest het niet zijn)
      En ja...zou ook erg zijn als de E sedan en estate wel een 6.2 motor krijgen en de coupé niet...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
        Dikke zever hoor...er rijden er nu al prototype's rond van de (gewone) 6.3 AMG...
        En ja...zou ook erg zijn als de E sedan en estate wel een 6.2 motor krijgen en de coupé niet...
        Hij heeft zeer goede bronnen, dus voorlopig zou ik er niet aan twijfelen

Zal het morgen in Brussel eens navragen aan "hij-die-het-kan-weten"

Comment

• Tjah...ik heb ook inf. van via via vernomen dat die er dus wel komt...mja we zulle wel zien

Comment

Tjah...ik heb ook inf. van via via vernomen dat die er dus wel komt...mja we zulle wel zien
            Via via.

Jean is met de grote mannen van Mercedes gaan logeren in Mallorca Hij heeft het dus uit eerste hand.

Comment

Wellicht wel, maar de 6.3 zou vervangen worden door een 5.5 met 2 turbos, misschien is de 6.3 maar tijdelijk dan.

Comment

• trekt op nie veel op het eerste zicht

Comment

• Ik ben ook geen fan van die nieuwe stijl. De SL-wijzigingen vind ik afzichtelijk, de C-klasse vind ik wel knap, maar de nieuwe E-klasse : oeioei. Helemaal m'n ding niet. Er zit niks sensueels in, en ik vind 'm behoorlijk overstyled, 'ie komt niet natuurlijk over, maar geforceerd.

Afwachten wat dat IRL geeft.

Comment

• Video: [www.youtube.com]
                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Komt er nu ook nog een CLK met de tijd of is de E-coupé de vervanger van de CLK, want ik heb al vanalles gelezen

Het zou wel kunnen want de clk zouden ze kunnen baseren op de C (slagje kleiner).

Eerst dacht ik dat de CLK naast de E-coupé zou bestaan maar heb ook al artikels gelezen dat Mercedes gewoon zijn naamsysteem wou vereenvoudigen en dan komt de clk gewoon niet meer voor (misschien wel c-coupé) en al zeker E-coupé en S-coupé (vervanger van de CL)

greetz!
                      Last edited by ; 19/02/2009, 10:14.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Toldo Bekijk Berichten
                        Komt er nu ook nog een CLK met de tijd of is de E-coupé de vervanger van de CLK, want ik heb al vanalles gelezen
                        De E-coupe is wel degelijk de vervanger van de clk.

Comment

• de prijzen voor België
                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jean Bekijk Berichten
                            de prijzen voor België
                            Dan toch een minpuntje. Amaai
                            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                              Dan toch een minpuntje. Amaai
                              Tja, tis nog altijd een Mercedes he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                Ik ben ook geen fan van die nieuwe stijl. De SL-wijzigingen vind ik afzichtelijk, de C-klasse vind ik wel knap, maar de nieuwe E-klasse : oeioei. Helemaal m'n ding niet. Er zit niks sensueels in, en ik vind 'm behoorlijk overstyled, 'ie komt niet natuurlijk over, maar geforceerd.

Afwachten wat dat IRL geeft.
                                irl heeft deze erg dunne dakstijlen, dat maakt die zooooow sexy

niet dat ik die al heb gezien

Comment

• Op sommige foto's vind ik 'm wat tegenvallen. Toont veel te hoog en te smal, al heb ik het vermoeden dat dat weer goed zal meevallen IRL.

In AMG-pack valt 'm dan weer wel super mee!
                                  nls2000

Comment

• + YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• ik vind dat hij er nu meer uitziet als een E-coupé dan de CLK in den tijd. ik vond de CLK dan ook iets machtigers hebben omdat het om een heel andere wagen gaat dan de E klasse. Nu vind ik het meer het logisch gevolg van de E klasse wat hem een heel pak minder spannend maakt

Comment

• eerlijk vond ik de vorige clk niet echt helemaal
                                        maar als ik die snachts zie rijden, zie ik hemaal de nieuwe s-klasse coupe

alles blijft kloppen, alles is evolutie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                          + YouTube Video
                                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                          Mooi geluid!

Comment

Working...
                                          X