Oorspronkelijk geplaatst door ames
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw Z4
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenYep. Ik zeg satijnzilver maar ik weet langs geen kanten of dat de juiste benaming is. Op de '6 is er ook zo'n kleur verkrijgbaar, vind 't daar ook erg knap.
Dat was mijn eerste gedacht, maar de madam vond het een bompakleur. Haar voorkeur ging uit naar Havanna, maar die kan je alleen nemen met het speciale witlederen interieur. En dat witlederen interieur kan je alleen met houtfinish nemen (wat ze dan ook weer te bompa vond).
Blauw is mooi, maar zo ga je er in het begin héél veel zien. En zwart leek me te donker en zorgt ervoor dat je de lijnen iets minder ziet.
Zilvergrijs is dan weer dé leasing kleur en rood is alleen op een Ferrrari verantwoord... Wit was wel ok, maar kan ook tegenvallen...
Het einde van het verhaal is dat we allebei Space Gray nog de beste optie vonden... (Gezien het beschikbare kleurenpalet best wel klein was)
(Niet dat heel mijn verhaal een interessante bijdrage voor dit forum is, maar een mens moet iets doen terwijl ie op z'n wagen zit te wachten!)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door l:x Bekijk BerichtenDat is dus Orion Silver
Dat was mijn eerste gedacht, maar de madam vond het een bompakleur. Haar voorkeur ging uit naar Havanna, maar die kan je alleen nemen met het speciale witlederen interieur. En dat witlederen interieur kan je alleen met houtfinish nemen (wat ze dan ook weer te bompa vond).
Blauw is mooi, maar zo ga je er in het begin héél veel zien. En zwart leek me te donker en zorgt ervoor dat je de lijnen iets minder ziet.
Zilvergrijs is dan weer dé leasing kleur en rood is alleen op een Ferrrari verantwoord... Wit was wel ok, maar kan ook tegenvallen...
Het einde van het verhaal is dat we allebei Space Gray nog de beste optie vonden... (Gezien het beschikbare kleurenpalet best wel klein was)
(Niet dat heel mijn verhaal een interessante bijdrage voor dit forum is, maar een mens moet iets doen terwijl ie op z'n wagen zit te wachten!)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenHavanna is hier ook nog ter sprake gekomen, aangezien we toch het design pure white namen. Maar m'n vader dacht dat hij dat rap ging beu gezien zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk BerichtenGeen slechte keuze. En de rest van de config?
Overweeg om die kortere antenne te nemen en een car cover te bestellen...
Levering: staat gepland voor de laatste week van mei
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenBtw, doet elke dealer een voorstellingsreceptie van de Z4 of niet? Bij een andere dealer zijn er uitnodigingen voor een receptie op 7mei 's avonds voor de voorstelling, maar wij hebben hier nog niets in de brievenbus gevonden. Op de vraag wanneer de voorstelling nu exact is krijgen we als antwoord gewoon: "dit weekend".
Comment
-
-
Ga toch gewoon langs. Of doe een telefoontje, ja. Gisteren nog met mijn dealer aan de telefoon gehangen (prijzen voor BMW PP remmen) en gevraagd of er iets te doen was "jaja kom maar af". Doorgaans is dat allemaal zo'n strenge bedoening niet.
Wel vreemd dat ik van Van Osch 'n uitnodiging kreeg. Da's de andere kant van 't land.
Comment
-
BMW.be Car Configurator
De oude modellen zijn van de BMW.be website gehaald en de nieuwe Z4 staat nu in de car configurator.
Veel speelplezier: http://www.bmw.be/be/nl/newvehicles/...figurator.html
Comment
Comment